Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?

Data: 2016-05-08 14:00:03
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
Czym się najlepiej posługiwać podczas jazdy rowerem (nie przed wyjazdem) po W-wie?
Która e-mapa dobrze wyznacza trasę, najlepiej wg algorytmu 'najszybsza' (co prawda dla roweru 'najszybsza' może mieć mniejsze znaczenie)?
Kiedyś jeździłem z google maps (+ Samsung Solid z uchwytem Krusell na kierownicę, niestety mały ekranik w tym Samsungu) + karta Aero2, Może teraz jest coś lepszego?
Samochodowego TomToma raczej trudno byłoby zamocować na kierownicy.
Mam co prawda jakiś uchwyt na ramę do GPS/smartfona, ale do formatu pionowego (wzdłuż górnej rury) - może jakaś aplikacja dedykowana do rowerów, na Androida, przewyższałaby google maps (interesuje mnie tylko W-wa, żeby jak najszybciej/najwygodniej dojechać spod adresu A pod adres B, a nie interesuje mnie zapisywanie zdjęć, śladów, nagrań ptaszków itp)?
Przy jeździe po W-wie (jak i pewnie po innych miastach) diabeł tkwi w szczegółach - jakieś schody po drodze (moja "ulubiona" Trasa Łazienkowska, której unikam jak mogę, choć zwykle byłaby najkrótszą rogą), budowa itp. mogą zrujnować uknuty w domu przed kompem plan dojazdu.
Mam jeszcze Magellana Meridian z uchwytem rowerowym na kierownicę, ale do tego to nigdy żadnych polskich map nie było niestety.

Data: 2016-05-08 07:27:02
Autor: zbrochaty
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
Jaka mapa po Warszawie?

ROZUM, DURNIU

(ew wspomagany googlemaps przed jazda)

Sorry, ale ten nieogarniety troll nieumiejacy wsiasc na rower z fotelikiem zaczyna mnie wkurw.ac

Data: 2016-05-15 11:45:44
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
Nikt z Was nie wyznacza trasy po W-wie? Moje pytanie związane jest z tym, że google maps dość marnie trasy rowerowe (mimo takiej opcji) wyznacza, częstokroć źle znajduje najszybsze trasy, nieprecyzyjnie wylicza czas jazdy.

-- -- -
Czym się najlepiej posługiwać podczas jazdy rowerem po W-wie?
Która e-mapa dobrze wyznacza trasę, najlepiej wg algorytmu 'najszybsza'?

Data: 2016-05-15 16:41:20
Autor: masti
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
ąćęłńóśźż wrote:

[...]

OsmAnd

Data: 2016-05-16 10:54:26
Autor: rmikke
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
W dniu niedziela, 15 maja 2016 11:45:35 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]

> Czym się najlepiej posługiwać podczas jazdy rowerem po W-wie?
> Która e-mapa dobrze wyznacza trasę, najlepiej wg algorytmu 'najszybsza'?

Nie istnieje DOBRA mapa do wyznaczania tras dla rowerów w ogóle,
a po Warszawie w szczególności. Najbliżej jest OSM, bo przynajmniej
ma w miarę poprawne i aktualne DDR. Google jest pod tym względem
tragiczne, gorsze są już tylko nawigacje specyficznie samochodowe..

Poza tym warszawscy rowerzyści na ogół nieźle znają miasto
i nie potrzebują aplikacji, która im powie, którędy jechać...

Data: 2016-05-18 13:53:36
Autor: ąćęłńóśźż
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
Niektóre trasy nie są oczywiste, w tym jeśli ktoś ma przyzwyczajenia samochodowe ("lepiej drogą dłuższą w kilometrach, ale szybszą i bez świateł").
A rzekomych najlepiej wiedzących i wszystko potrafiących "miszczów" to pełno w każdej dyscyplinie. Głównie internetowej.

-- -- -
warszawscy rowerzyści na ogół nieźle znają miasto i nie potrzebują aplikacji, która im powie, którędy jechać.

Data: 2016-05-18 09:07:11
Autor: rmikke
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
W dniu środa, 18 maja 2016 13:53:27 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]

> warszawscy rowerzyści na ogół nieźle znają miasto i nie potrzebują aplikacji, która im powie, którędy jechać.

Your point being... ?

Data: 2016-05-18 14:09:12
Autor: JaceK
Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?
On 18.05.2016 13:53,  ąćęłńóśźż wrote:
[...]

To prawda. "Miszczów" niestosujących się do netykiety i odpowiadających nad postem też się spotyka.

Jaka e-mapa do jazdy po W-wie?