Jaka gafe dzisiaj popelni Pan Prezydent RP Bronislaw "Bul" Komorowski ?

Data: 2011-05-19 09:32:08
Autor: Neko
Jaka gafe dzisiaj popelni Pan Prezydent RP Bronislaw "Bul" Komorowski ?
Ja proponuje, ze dzisiaj pojdzie sie wykapac do sauny. :-)

Data: 2011-05-19 14:33:38
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dd4c799$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
Ja proponuje, ze dzisiaj pojdzie sie wykapac do sauny. :-)

Ty się za to nie kąp, two smród czuć na Polskę i okolicę.

--
stevep

Data: 2011-05-19 16:40:03
Autor: heÂŽsk
Jaka gafe dzisiaj popelni Pan Prezydent RP Bronislaw "Bul" Komorowski ?
On Thu, 19 May 2011 09:32:08 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Ja proponuje, ze dzisiaj pojdzie sie wykapac do sauny. :-)

byles kiedykolwiek w saunie obwiesiu?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Jaka gafe dzisiaj popelni Pan Prezydent RP Bronislaw "Bul" Komorowski ?