Jaka gospodarka, taki sport

Data: 2012-08-02 19:49:29
Autor: Gringo
Jaka gospodarka, taki sport
Tabela medalowa
lp. kraj ilo¶ć złotych medali ilo¶ć srebrnych medali ilo¶ć br±zowych medali razem
1 CHN 19 10 4 33
2 USA 14 8 9 31
3 KOR 7 2 4 13
4 FRA 6 3 6 15
5 GBR 4 6 4 14
6 PRK 4 0 1 5
7 GER 3 9 4 16
8 ITA 3 5 2 10
9 RUS 3 4 6 13
10 KAZ 3 0 0 3
36 POL 0 1 0 1

Data: 2012-08-02 19:59:03
Autor: Trybun
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 19:49, Gringo pisze:
[...]

PRL wróć!

Wygl±da na to że ciężko będzie jeszcze jaki¶ kr±żek do tego jedynego sreberka dorzucić.

Data: 2012-08-03 13:33:07
Autor: Trybun
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 20:04, Gringo pisze:

Wygl±da na to że ciężko będzie jeszcze jaki¶ kr±żek do tego jedynego sreberka dorzucić.

Wygl±da na to, że to było szczę¶cie z tym sreberkiem. Ale jest nadzieja, Mongolia ponoć utknęła w miejscu.

No nie da się ukryć - jest to srebro zdobyte rzutem na ta¶mę.

Data: 2012-08-02 20:13:14
Autor: u2
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 19:49, Gringo pisze:
9     RUS     3     4     6     13
10     KAZ     3     0     0     3
36     POL     0     1     0     1

PRL wróć!

Koalicja z ruskimi jak widac, nie jest znowu oplacalna pod tym wzgledem.

Data: 2012-08-02 18:41:07
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Gringo <gringo@qmail.com> napisał(a):
Ruskie nawet plun±ć na Polskę nie chc±, w 1944 obsadzili Polskę pewn± nacj± i ta trzyma za mordę Polaków równo.

zmieniliscie bekon serwer polski na niemiecki? Dorabiacie na kolejny sprzet sportowy produkcji niemieckiej? Nie wolicie sowieckiego ?

Data: 2012-08-02 18:46:10
Autor:
Jaka gospodarka, taki sport

Data: 2012-08-02 18:47:09
Autor: Observatore
Wolodia tez woli sprzet zachodni, a nie ruski:))
Data: 2012-08-03 08:05:35
Autor: Marek Woydak
Wolodia tez woli sprzet zachodni, a nie ruski:))
Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:47:09 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,534351

Ale tu http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,534348 jest juz w stroju narodowym.
Potrafisz my¶leć czerwona mendo?

MW

Data: 2012-08-03 12:12:14
Autor: Observatore
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:47:09 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

> http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,534351

Ale tu http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,534348 jest juz w stroju narodowym.
Potrafisz my¶leć czerwona mendo?

znowu wam odbija palma i pod kolejnym nickiem plujecie jadem?

Nie macie odwagi pisac pod stalym nickiem, potomku wlasnie czerwonej swoloczy?

Data: 2012-08-03 08:06:31
Autor: Marek Woydak
Jaka gospodarka, taki sport
Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:41:07 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ty czerwona mendo wolisz sowiecki!

MW

Data: 2012-08-03 12:15:51
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:41:07 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

> [...]

zalozyliscie specjalnie nowy nick aby bronic Wolodnii, bo boicie sie mnie?
Poprawcie se onuce bo mam gnojem sowieckim smierdza, sowiecki palancie.

Data: 2012-08-03 14:39:46
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 14:15,  Observatore pisze:
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> napisał(a):

Dnia Thu, 2 Aug 2012 18:41:07 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Gringo <gringo@qmail.com> napisał(a):

Ruskie nawet plunąć na Polskę nie chcą, w 1944 obsadzili Polskę pewną
nacjÄ…
i ta trzyma za mordÄ™ PolakĂłw rĂłwno.

[...]

Dobrze że piszesz, bo z pyska ci zajeżdża wieloletni osad ze spermy niemieckich fryców i angolskich pedziów, odłożony przez wieloletnie obrabianie im druta za kilka centów.

Data: 2012-08-03 13:07:01
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Lord Donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a): Dobrze że piszesz, bo z pyska ci zajeżdża wieloletni osad ze spermy niemieckich fryców i angolskich pedziów, odłożony przez wieloletnie obrabianie im druta za kilka centów.

***************************

przeciez wy jestescie ewidentnie umyslowo chorzy. Glob, martwica mozgu i pare innych to rowniez wasze nicki. Do psychiatry - leczyc sie, a nie w polskiej sieci sie wypowiadac.

Data: 2012-08-03 13:11:47
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
[...]

ten tekst i pare innych zostanie przeslany na abuse.

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/46.250.179.23

6.250.179.23 IP address location & more:
IP address [?]: 46.250.179.23 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: Poland
IP address state: Wielkopolskie
IP address city: Poznan
IP address latitude: 52.4167
IP address longitude: 16.9667
ISP of this IP [?]: Marcin Pietrucha as Maverick
Host of this IP: [?]: ip-46-250-179-23.aircity.pl --

Data: 2012-08-03 15:51:06
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 15:11,  Observatore pisze:
Lord Donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a):

Dobrze Ĺźe piszesz, bo z pyska ci zajeĹźdĹźa wieloletni osad ze spermy
niemieckich fryców i angolskich pedziów, odłożony przez wieloletnie
obrabianie im druta za kilka centĂłw.

[...]

Ha, to żem się wystraszył, może powiadom swoją kap-owską organizację przyjaciół wygolonych hitlerowskich fryców.

Data: 2012-08-03 14:20:17
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Lord Donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a): Ha, to żem się wystraszył

**************************

skoroscie tacy odwazni, to dlaczego piszecie w polskiej sieci pod roznymi nickami i obrzucacie dyskutantow inwektywami, bo zadnych normalnych argumentow nie macie?

Za takie inwektywy w realu dostalibyscie pare plaskaczy po gebie od bardziej wyrywnego czlowieka, a bardziej spokojny ominal by was jak psia kupe na drodze.

Data: 2012-08-03 16:33:56
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 16:20,  Observatore pisze:
[...]

Może obawiamy się twoich kolesi którym służysz, niemieckich fryców z łańcuchami, trepów o umyśle debila uznających się za rasę panów!

Data: 2012-08-03 14:39:24
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Lord Donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a): Może obawiamy się twoich kolesi którym służysz, niemieckich fryców z łańcuchami, trepów o umy¶le debila uznaj±cych się za rasę panów!\

***************************
jeszcze cos tu bredzicie? Leczyc sie, a nie zawracac dupy swoimi wymyslami, chory czlowieczku.

Data: 2012-08-03 16:06:39
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 15:51, Lord Donald pisze:
[...]

Może w Kanadzie Whitby macie także swoje faszystowskie grupki. Z resztą co męta, która walnęła kraj przed laty wpieprza się w sprawy polaków, czyżbyś miał dość obciągania za dobrobyt w kanadzie i zamierzał na emeryturkę wrócić do kraju, i przyssać się za friko do krajowego socjalu, tam dziadów z polki niezdolnych do pracy nie potrzebują i każą im wypieprzać jak już się wysłużą.

Data: 2012-08-03 14:26:32
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Lord Donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a): Może w Kanadzie Whitby macie także swoje faszystowskie grupki. Z reszt± co męta, która walnęła kraj przed laty wpieprza się w sprawy polaków, czyżby¶ miał do¶ć obci±gania za dobrobyt w kanadzie i zamierzał na emeryturkę wrócić do kraju, i przyssać się za friko do krajowego socjalu, tam dziadów z polki niezdolnych do pracy nie potrzebuj± i każ± im wypieprzać jak już się wysłuż±.

***********************
co was obchodzi skad nadaje? Jakos nie reagujecie na posty tych ktorzy
pisza tu z serwerow np. niemieckich (np, wielonikowy Grzegorz Z.)
Wy sami korzystacie tez z niepolskich serwerow.

Wy w ogole wiecie co to jest FASZYZM?? Reszty nie komentuje, bo przeciez widac po tekstach, ze macie ewidentny problem psychiczny.

Na tej grupie mozecie sie wypowiadac, bo na innych macie zablokowany dostep, wiec sie tu leczycie?

Data: 2012-08-03 16:41:32
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 16:26,  Observatore pisze:
Lord Donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a):

MoĹĽe w Kanadzie Whitby macie takĹĽe swoje faszystowskie grupki. Z resztÄ…
co męta, która walnęła kraj przed laty wpieprza się w sprawy polaków,
czyżbyś miał dość obciągania za dobrobyt w kanadzie i zamierzał na
emeryturkę wrócić do kraju, i przyssać się za friko do krajowego
socjalu, tam dziadĂłw z polki niezdolnych do pracy nie potrzebujÄ… i kaĹĽÄ…
[...]

Teraz rozumiem twoją nienawiść do komunizmu, jakby nie komunizm to by wasz Firer rządził do dziś! No ale czy by nie wygalował kapo z polski jakby oni już by nie byli mu potrzebni do kontrolowania żydów maszerujących do gazu?!!!

Na tej grupie mozecie sie wypowiadac, bo na innych macie zablokowany dostep,
wiec sie tu leczycie?

Rozumiem że przed twoim faszystowskim bełkotem serwery się otwierają!

Data: 2012-08-02 20:29:19
Autor: u2
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 20:20, Gringo pisze:
Ruskie nawet plun±ć na Polskę nie chc±, w 1944 obsadzili Polskę pewn±
nacj± i ta trzyma za mordę Polaków równo.

No widzisz, wg ciebie nie chca plunac, a pluneli.

Data: 2012-08-02 20:58:57
Autor: u2
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 20:30, Gringo pisze:
No widzisz, wg ciebie nie chca plunac, a pluneli.

A powinni w pysk przyłożyć, a nie oddawać jak dzieciaki.

Za co niby mieli oddawac ?

Data: 2012-08-02 22:28:18
Autor: u2
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 22:10, Gringo pisze:
Za co niby mieli oddawac ?

Za opluwanie.

Ale to oni pluli.

Data: 2012-08-02 22:33:01
Autor: Gringo
Jaka gospodarka, taki sport

Data: 2012-08-02 23:10:21
Autor: u2
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-02 22:33, Gringo pisze:
Ale to oni pluli.

Bo głupole, jak kto¶ na mnie pluje, to daję w pysk. W dzieciństwie się
oddawało ¶in± na ¶linę., charka, za charka.

Ty rusek ?

Data: 2012-08-03 12:48:37
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Gringo <gringo@qmail.com> napisał(a):
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ty rusek ?

Niet, ja paliak.

...i Niemiec ? vide : schrieb im Newsbeitrag ? ..oraz boukun to wasz inny nick w polskiej sieci? Duzo czasu macie na spamowanie polskich grup, bo zona na was zapierdala u Niemca, a wy dorabiacie w polskiej sieci na dezinformacji i zachwalamiu bolszewickiego systemu PRL oraz pluciu na Zydow?

Koniecznie chcecie miec obity czerwony ryj?

Data: 2012-08-03 16:49:23
Autor: Gringo
Jaka gospodarka, taki sport

Data: 2012-08-03 15:04:12
Autor: Observatore
Jaka gospodarka, taki sport
Gringo <gringo@qmail.com> napisał(a):  Powiedz mi gł±bie kapu¶ciany, kiedy się system zmienił, jak, i czy na
lepsze?

nudzicie sie boukun? Bubel wam placi za to co robicie w polskiej sieci, udajac Polaka i patriote?

Bubel juz sie podleczyl z choroby umyslowej?

Data: 2012-08-03 19:20:06
Autor: u2
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 2012-08-03 14:48,  Observatore pisze:
Niet, ja paliak.

No nie, zbyt ynteligentny.

Data: 2012-08-03 07:34:24
Autor: Marek
Jaka gospodarka, taki sport
Dnia Thu, 2 Aug 2012 19:49:29 +0200, Gringo napisał(a):

[...]

Ja ci k...wa dam PRL ty pieprzony komuchu!

Marek

Data: 2012-08-03 13:11:57
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 11:57, Gringo pisze:

"Marek" <marek2x@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Dnia Thu, 2 Aug 2012 19:49:29 +0200, Gringo napisał(a):

Tabela medalowa
lp. kraj ilość złotych medali ilość srebrnych medali ilość brązowych
medali razem
1 CHN 19 10 4 33
2 USA 14 8 9 31
3 KOR 7 2 4 13
4 FRA 6 3 6 15
5 GBR 4 6 4 14
6 PRK 4 0 1 5
7 GER 3 9 4 16
8 ITA 3 5 2 10
9 RUS 3 4 6 13
10 KAZ 3 0 0 3
36 POL 0 1 0 1

PRL wróć!
Ja ci k...wa dam PRL ty pieprzony komuchu!

Marek

PRL, to było to, człowiek wiedział, że żyje. Czy zdajesz sobie z tego
sprawę, na czym polegała zmiana systemu i kto teraz rządzi? Gdzie
dokonano zbrodniczego przekrętu na narodzie polskim?

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -
RP może istnieć jedynie w skrajnej ciemnocie jak to było przed wojną, ten system w współczesnych czasach nie ma szans, nikt nie wieży w bełkot klech, że chwałą jest zdechnąć z głodu ku większej chwale Boga i z pokorą pracować na pańskich włościach za miskę zupy. Po wojnie przymuszano ludzi do pójścia do szkoły, a teraz nikt nie pozwoli na to aby te szkoły likwidowano, studia to standardowe minimum, PRL wykształcił ludzi, zostawił dla kapitalistów bombę z opóźnionym zapłonem, tylko patrzeć jak ludzie upomną się o swoje!

Data: 2012-08-03 12:36:34
Autor: Obserwatore
Jaka gospodarka, taki sport
Marek <marek2x@wp.pl> napisał(a):
Ja ci k...wa dam PRL ty pieprzony komuchu!

przeciez sami jestescie ewidentnym i na dodatek chorym umyslowo czerwonym pomiotem.

Data: 2012-08-03 12:48:40
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 03.08.2012 07:34, Marek pisze:
[...]

My jako Polacy nie nadajemy się chyba do żadnego systemu, za dużo u nas cwaniactwa i złodziejstwa, przydało by nam się kilkaset lat kolokwializmu, aby ludzie nauczyli się widzieć wspólne dobro i naród, a dopiero można mówić o jakim kol wiek systemie gospodarczym i narodzie.

Data: 2012-08-03 12:39:51
Autor: Lord Donald
Jaka gospodarka, taki sport
W dniu 02.08.2012 19:49, Gringo pisze:
Tabela medalowa
lp.     kraj     ilość zĹ‚otych medali     ilość srebrnych medali
ilość brÄ…zowych medali     razem
1     CHN     19     10     4     33
2     USA     14     8     9     31
3     KOR     7     2     4     13
4     FRA     6     3     6     15
5     GBR     4     6     4     14
6     PRK     4     0     1     5
7     GER     3     9     4     16
8     ITA     3     5     2     10
9     RUS     3     4     6     13
10     KAZ     3     0     0     3
36     POL     0     1     0     1

PRL wróć!

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Pociotki z PO i PSL w ogĂłle nie radzÄ… sobie w sporcie!

Jaka gospodarka, taki sport