Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?

Data: 2009-03-26 12:16:30
Autor: Qlfon
Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?
cura pisze:
Witam,

Szukam najtańszych kart graficznych na PCI lub AGP które będą w stanie
wyświetlić obraz w rozdzielczości 1680x1050. Docelowo trafią do kompów
siemensa gdzie mam wolne porty PCI i AGP(x4) - zintegrowana nie daje
wymaganej rozdzielczości. Nie zależy mi na wydajności 3D - praca tylko
biurowa. Czy możecie coś polecić?

Np. moje X800GTO od Sapphire na AGP daje rade.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-03-26 17:55:57
Autor: PSYLO
Qlfon pisze:
Np. moje X800GTO od Sapphire na AGP daje rade.

Poważnie? ;-)

--
PSYLO

Data: 2009-03-27 10:33:56
Autor: Qlfon
PSYLO pisze:
Qlfon pisze:
Np. moje X800GTO od Sapphire na AGP daje rade.

Poważnie? ;-)

Czasami;) Ale wkurza ze nie ma SM 3.0

--
Qlfon, Kraków