Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?

Data: 2009-03-26 13:02:23
Autor: maX
Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?

Użytkownik "cura" <muj@dres.majlowy> napisał w wiadomości news:1t0s96-fe8.ln1ibm.ocean...
Witam,

Szukam najtańszych kart graficznych na PCI lub AGP które będą w stanie
wyświetlić obraz w rozdzielczości 1680x1050. Docelowo trafią do kompów
siemensa gdzie mam wolne porty PCI i AGP(x4) - zintegrowana nie daje
wymaganej rozdzielczości. Nie zależy mi na wydajności 3D - praca tylko
biurowa. Czy możecie coś polecić?

Wgraj najnowsze stery do integry, może pojawi sie 1680x1050. Albo wgraj stery do monitora, też chyba powinna sie pojawić wtedy ta rozdziałka.

Jaka grafa na PCI/AGP = 1680x1050?