Jaką grafę do zabytku :)

Data: 2011-04-05 08:13:30
Autor: Gejzero SQ3OGX
Jaką grafę do zabytku :)
Witam,
Muszę na gwałt nabyć kartę graficzną na AGP do leciwego komputera. W najbliższej okolicy znalazłem takie 2 modele, które by mnie interesowały.
Aktualnie miałem coś w rodzaju tej: http://allegro.pl/karta-graficzna-agp-ati-256-mb-i1545987879.html
Jednak ciekawie wyglada również ta: http://allegro.pl/nvidia-quadro-fx-4000-256mb-gddr3-256bit-agp-gw-fv-i1504070814.html.
Nie wiem tylko czy warto wydawać przeszło stówke więcej. Czy ta Nvidia jest o tyle lepsza ?

Pozdrawiam

Gejzero.

Data: 2011-04-05 10:13:04
Autor: G Nowak
Jaką grafę do zabytku :)
[...]

Moze to glupie pytanie, ale zamierzasz na tym grac?

--
Pozdr

Data: 2011-04-05 13:03:08
Autor: Gejzero SQ3OGX
Jaką grafę do zabytku :)

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:inemf2$qbl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytanie nie jest głupie :) kumpel o to samo mnie spytał.
Nie zamierzam grać i dokonałem już wyboru, padło na tańszą kartę. Przypuszczam że i tak będzie lepsza niż to co miałem teraz.
Nie ma co inwestowac kasy w stary złom (energożerny). Szkoda tylko że nie stać mnie aktualnie na wymianę całości ;>

Gejzero.

Data: 2011-04-05 12:22:55
Autor: G Nowak
Jaką grafę do zabytku :)
[...]

Osobiscie wybralbym cos z H264 do otwarzania filmow i flash, np hd 4xxx.

--
Pozdr

Data: 2011-04-05 13:54:54
Autor: Gejzero SQ3OGX
Jaką grafę do zabytku :)

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ineu2g$l1i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do tego to zamierzam zakupić TV z DLNA i na nim ogladać filmy a H264 to chyba ciężko by było wycisnąć z kart na AGP, tak przynajmniej przypuszczam. Nowy komp musi troche poczekać aż ten całkiem przestanie być użyteczny.

Gejzero.

Data: 2011-04-05 14:27:03
Autor: qwerty
Jaką grafę do zabytku :)
Użytkownik "Gejzero SQ3OGX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inf0d4$aru$1@mx1.internetia.pl...
H264 to chyba ciężko by było wycisnąć z kart na AGP, tak przynajmniej przypuszczam. Nowy komp musi troche poczekać aż ten całkiem przestanie być użyteczny.

Nie, ale finansowo nieopłacalne.

Data: 2011-04-05 15:16:04
Autor: Przesmiewca
Jaką grafę do zabytku :)
"Gejzero SQ3OGX" <gejzer_@poczta.onet.pl> napisał(a):

Osobiscie wybralbym cos z H264 do otwarzania filmow i flash, np hd 4xxx.
Do tego to zamierzam zakupić TV z DLNA i na nim ogladać filmy

Wspolczuje :)

Data: 2011-04-06 01:38:14
Autor: G Nowak
Jaką grafę do zabytku :)
Osobiscie wybralbym cos z H264 do otwarzania filmow i flash, np hd
4xxx.
Wspolczuje :)

Racja, DLNA to jakas lipa, nawet nie wersja beta a draft funkcjonalnosci. AFAIK toto nie obsluguje napisow do filmow pomijajac kwestie niezgodnosci formatow video.

--
Pozdr

Data: 2011-04-06 10:50:27
Autor: Gejzero SQ3OGX
Jaką grafę do zabytku :)

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ingclj$ghi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Racja, DLNA to jakas lipa, nawet nie wersja beta a draft funkcjonalnosci. AFAIK toto nie obsluguje napisow do filmow pomijajac kwestie niezgodnosci formatow video.
Co rozmówca to inna opinia.
Jak wyprubuje to Wam powiem jak to jest z tym DLNA.
Filmów tyle ogladam że od biedy wystarczy mi monitor komputera.
Okazało się że karta, którą kupiłem i tak jest lepsza niż tą co miałem. Także nie będzie problemów z filmami jeżeli dotychczas ich nie miałem.
Co do DLNA to zależy mi na pozbyciu się płyt bo dziecko robi z nimi pomianę. A jak da się filmy oglądać to będzie ok.

Gejzero.

Data: 2011-04-06 14:31:25
Autor: Przesmiewca
Jaką grafę do zabytku :)
[...]

Wlasnie chodzi o to, ze nie zawsze da sie. Po wielu dniach ustawien, testow roznych
serwerow w koncu zarzucilem ten badziew. Szkoda czasu, wiec nie ma sie co nastawiac
na to za bardzo.

Jaką grafę do zabytku :)