Jaka graficzna uzywke za ok 200zl ?

Data: 2011-03-30 22:07:35
Autor: topek
Jaka graficzna uzywke za ok 200zl ?
kupic?

Oczywiscie o najlepszym stosunku jakosci do ceny.
Wolalbym GForce. Jakos sie przyzwyczailem.
GF 8800 GT
?

Czy cos innego?

Wazne. Musi miec wyjscie DVI i VGA (lub 2 dvi i adapter na VGA).
Pod DVI mam podpiety projektor kablem dvi-hdmi
Pod VGA mam monitor (ktory tylko VGA obsluguje, nie ma wejscia DVI)

Obecnie mam demona predkosci pt: GeForce 7600GS :) (pasywnie chlodzona).

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2011-03-30 22:36:24
Autor: topek
W dniu 2011-03-30 22:07, topek pisze:
kupic?

Oczywiscie o najlepszym stosunku jakosci do ceny.
Wolalbym GForce. Jakos sie przyzwyczailem.
GF 8800 GT
?
Albo Radek 5670.
Porownywalne parametry a zuzycie pradu o polowe mniejsze :)

Data: 2011-03-31 00:24:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 30 Mar 2011, topek wrote:

[...]

  A to zużycie w jakich warunkach?
  :)
  Bo dopasować trzeba by (porównywanie) do profilu "stanu pracy"
w którym będzie komputer przez istotną część czasu.
  Jeśli chodzi o wersję "spoczynkową" (bez przyładowania grami
itede), to jakoś rewelacyjnie ten 5670 nie wygląda:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Nvidia_GeForce_czy_AMD_Radeon._Test_13_tanich_kart_130-580_zl-3641/strona/13402.html
(link był niedawno - ktoś mi podrzucił jak szukałem danych właśnie
pod "profil" :) - znaczy faktu że istotną większość czasu karta
będzie "w spoczynku")
  Faktem jest, że starsze karty (a więc i pewnie 8800) raczej
"spoczynkowo" źrą sporo, ale skoro mowa o 8800 GT (plus uwaga
pytającego), to dlaczego nie GT430? A może zaraz GT450 ;)
(emotka z okazji stopniowego podnoszenia cen - chyba
nie wziąłeś tego czynnika pod uwagę)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-03-31 08:19:09
Autor: topek
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
pytającego), to dlaczego nie GT430? A może zaraz GT450 ;)

Wedlug benchmark.pl
8800GT jest szybsza dwa razy od GT 430

http://img607.imageshack.us/img607/1113/8800vs430.png

A kosztuja tyle samo.

Data: 2011-04-02 08:50:18
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 31 Mar 2011, topek  wrote:

[...]

  Zgadza się.
  Ale zwracałem uwagę na pobór mocy, i to "w spoczynku" - zdaje się
nie chodziło o maksymalną wydajność za najniższą cenę.
  O cenę i owszem (chodziło), ale wtedy również 8800 może przekraczać
zamiary pytającego (chyba, że mowa o używanej).

A kosztuja tyle samo.

  Nówka z gwarancją z porównywalną ilością RAM? ;)
(wiem oczywiście, 8800 występuje z połową pamięci 430,
ale to też trzeba brać pod uwagę w cenie).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-04-02 09:58:09
Autor: topek
Jaka graficzna uzywke za ok 200zl ?
On Thu, 31 Mar 2011, topek wrote:

Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

pytającego), to dlaczego nie GT430? A może zaraz GT450 ;)

CUT

ale to też trzeba brać pod uwagę w cenie).

pzdr, Gotfryd
Kupilem z ogloszenia uzywana Gainward 9800GT 512MB i smiga narazie.
40 EUR dalem czyli 160zl :)