Jaka grupa o motorowerach

Data: 2010-06-26 16:05:37
Autor: Jacek
Jaka grupa o motorowerach
Jako ojciec 15 latka dojrzałem do zakupu motoroweru dla młodego.
Poradźcie, czy jest jakaś sensowna grupa dyskusyjna albo forum, gdzie można zasięgnąć rady w sprawie zakupu?
Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.
Jacek

Data: 2010-06-26 12:15:06
Autor: tadek
Jaka grupa o motorowerach
On 26 Cze, 16:05, "Jacek" <m...@google.pl> wrote:
Jako ojciec 15 latka dojrza em do zakupu motoroweru dla m odego.
Porad cie, czy jest jaka sensowna grupa dyskusyjna albo forum, gdzie mo na
zasi gn rady w sprawie zakupu?
Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.
Jacek

kup Mu rower zdrowszy

Data: 2010-06-26 20:22:16
Autor: to
Jaka grupa o motorowerach
tadek wrote:

kup Mu rower zdrowszy

A jak rozpoznać ten zdrowszy od tego bardziej chorego?

Data: 2010-06-26 18:27:21
Autor: lukasz
Jaka grupa o motorowerach
pl.rec.motocykle

Data: 2010-06-26 18:29:31
Autor: J_K_K
Jaka grupa o motorowerach
Użytkownik "Jacek" <maps@google.pl> napisał w wiadomości news:i051f6$tee$1news.task.gda.pl...
Na razie mamy do wyboru Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.

Najbliżej, to chyba pl.rec.motocykle,
ale o chińczykach to raczej tam za dużo nie pogadasz ...

Pzdr

JKK

Data: 2010-06-27 12:50:44
Autor: Arbiter
Jaka grupa o motorowerach

np http://www.sqtery.com/forums/  http://forum.mieloch.pl/

Data: 2010-06-28 20:20:21
Autor: glang
Jaka grupa o motorowerach
[...]

to poszukaj Kingway Naked. To samo a 1000 w kieszeni
teraz ciężko dostępny ale powinna niedługo pojawić się dostawa już 2010 rocznika. ostatnia cena katalogowa 2750
pzdr
GL

Jaka grupa o motorowerach