Jaka jasna lampka z mocowaniem na kask

Data: 2009-11-29 22:11:35
Autor: Wojtek
Jaka jasna lampka z mocowaniem na kask
Witam,
Jaka jasna lampka z mocowaniem na kask? Chodzi mi o taką, żeby dawała jakiś strumień światła i oświetlała drogę a nie była tylko sygnalizatorem że tu jedzie rowerzysta.

pozdrawiam,

Wojtek

Data: 2009-11-29 22:19:43
Autor: raviz
Wojtek wrote:
[...]

Wlasnie jestem w trakcie rowiazywania tego problemu. Wczesniej pytalem ale nie dostalem zadowalajacej odppowiedzi. Kupilem tutaj diodowke na jednego akku AA: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16607
Nkoray mozna kupic jeszcze taniej bo za 14$. Przesylka za darmo. Wokol latarki przymocuje opaskami zaciskowymi rzep a druga czesc rzepa przykleje tasma dwustronna do kasku, dzieki czemu bede mial bardzo duzy zakres regulacji. Poza tym w sekunde latarke moge miec w dloni.
Teraz czekam na dostawe i biore sie za montaz. Calosc w wypadku latarki ktora ja kupilem wyniesie max 60zl a bede mial (przynajmniej teoretycnzie) 200 lumenow na glowie ;)
Zdrowko

Data: 2009-11-30 17:00:40
Autor: kml

Użytkownik "sufa" <jacek.s@irc.pl> napisał w wiadomości news:264bfa6b-37a2-4b65-a48c-3a223d54955dp33g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Zdecydowanie NIE IMO. Za tę kase to ja wole moją bocialarkę na łeb sobie przypiąć jak dokupie, w przyszłym roku, Ravena.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-30 18:43:22
Autor: Dominik Mirowski
[...]

Do spacerów być może... do jazdy rowerem - ROTFL.

Na rower fajna czołówka na kask za 300 to Fenix HP-10 - ale jako czołówka na głowę to niezbyt wygodna.
--
Dominik

Data: 2009-11-30 14:44:29
Autor: sufa
On 30 Lis, 18:43, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:

Do spacerów być może... do jazdy rowerem - ROTFL.

Na rower fajna czołówka na kask za 300 to Fenix HP-10 - ale jako czołówka na
głowę to niezbyt wygodna.

Macie racje, oczywiście.
Trochę się wygłupiłem, sorry :)

j.

Data: 2009-12-01 19:41:44
Autor: czemu_ja
Jaka jasna lampka z mocowaniem na kask
jako dodatkowe swiatlo na glowe z mysla po jezdzeniu po lasach, a nie waleniu samochodziarzom po oczach zanabylem
i takie mocowanie
tylko ze tutaj nie ma zadnej regulacji, wiec sprytnie trzeba to przymocowac do kasku, zeby swiecilo tam gdzie sie chce.

Jaka jasna lampka z mocowaniem na kask