Jaka jest ROZNICA miedzy polackimi politykami a izraelskimi?

Data: 2012-06-09 14:27:27
Autor: Marek Czaplicki
Jaka jest ROZNICA miedzy polackimi politykami a izraelskimi?
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w sobota 09 czerwiec 2012 14:03:

http://lubczasopismo.salon24.pl/emigracja/post/16916,zasob

O politykach izraelskich i polskich w tekście jest niewiele. Dużo o diasporze żydowskiej rozproszonej na świecie. Skąd więc tytuł?

Data: 2012-06-09 12:35:03
Autor: Observatore
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

O politykach izraelskich i polskich w tekście jest niewiele. Dużo o diasporze ż
ydowskiej rozproszonej na świecie. Skąd więc tytuł?

bo trzeba CALOSC przeczytac, becwale platfusiany.

Data: 2012-06-09 14:49:34
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w sobota 09 czerwiec 2012 14:35:

O politykach izraelskich i polskich w tekście jest niewiele. Dużo o diasporze ż
ydowskiej
rozproszonej na świecie. Skąd więc tytuł?

bo trzeba CALOSC przeczytac, becwale platfusiany.

No więc przeczytam całość i na końcu zamieszczonego przez Ciebie tekstu jest:

Nie przypominam sobie, by władze Izraela kiedykolwiek rościły sobie prawo do
rządzenia Żydami z diaspory, których jedyny związek z Izraelem polega na
odwiedzinach tam od czasu do czasu z przyczyn rodzinnych, a poza tym mało lub
wcale nie interesują się sprawami Bliskiego Wschodu.

W Polsce obowiązuje ordynacja wyborcza, która pozwala Polakom mieszkającym poza granicami kraju czynnie uczestniczyć w polityce kraju rodzinnego. Poza tym jak samemu zacytowałeś Żydów w diasporze mało interesują sprawy kraju skąd się wywodzą, a głównie ich kontakt z Ojczyzną to poprzez więzi rodzinne i sentymentalne.
Jak masz poza tym problemy z nerwami i nie potrafisz się opanować z wyzwiskami to nie rozumiem jak chcesz się wypowiadać w sprawach politycznych, które przecież z zasady polegają na różnorodności. Polacy zaś z zagranicy jak mają i są wysłuchiwani to główną rzeczą którą potrafią powiedzieć o Polsce współczesnej to to że syf, kiła i mogiła. :-)

Data: 2012-06-09 12:55:16
Autor: Observatore
> [...]

 główną rzeczą którą potrafią powiedzieć o Polsce współczesnej to to że syf, kiła i mog

i nadal nic nie zrozumiales, analfabeto wtorny i pacanie platfusiany..?

Data: 2012-06-09 15:03:07
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w sobota 09 czerwiec 2012 14:55:

i nadal nic nie zrozumiales, analfabeto wtorny i pacanie platfusiany..?

Nie rozumiesz słowa pisanego. Proszę. Przytaczasz słowa w których stoi że "władze Izraela" itd... ja pokazuję zaś prawo polskie, dzięki któremu to nie władze polskie mają realny wpływ na Polonię, a Polonia ma wpływ na władze. Jak rozumiem tylko dlatego, że nie podoba się aktualna władza, to Polska zamienia się w "Polanezję"? Szczyt absurdu i braku szacunku do kraju. :-)

Data: 2012-06-09 13:07:27
Autor: Observatore
> [...]

go, że nie podoba się aktualna władza, to Polska zamienia się w "Polanezję"? Szczyt absurd

takich jak wy trzeba szanowac? Kiedys sie ich po prostu wieszalo.... teraz
takie zachowania sa niehumanitarne.

Data: 2012-06-09 15:18:36
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w sobota 09 czerwiec 2012 15:07:

> [...]

szacunku do kraju. :-)

takich jak wy trzeba szanowac? Kiedys sie ich po prostu wieszalo.... teraz

Ja nie jestem krajem. Przejawiam trochę więcej szacunku niż Ty do własnej Ojczyzny i nawet jak prezes uprawiał swoje czary mary nigdy nie nazywałem Polski inaczej niż swoim ukochanym krajem. Tu się urodziłem, żyję i kocham ten kraj za jedno, za to że przy wszystkich problemach na początku mojego życia dał mi to co jest bezcenne-wolność.

Jaka jest ROZNICA miedzy polackimi politykami a izraelskimi?