Jaka jest dopuszczalna prędkość na moim osiedlu?

Data: 2009-12-02 12:36:24
Autor: masti
Jaka jest dopuszczalna prędkość na moim osiedlu?
Dnia pięknego Wed, 02 Dec 2009 12:52:55 +0100, osobnik zwany robot
wystukał:

Przed Ĺźadnym wjazdem na moje osiedle nie stoi znak strefa zamieszkania.
Żaden inny zresztą też. Osiedle jest raczej duże, bloki
dziesięciopiętrowe, różne drogi wewnętrzne (nieoznaczone znakiem "droga
wewnętrzna) itp. Na tychże drogach znajdują się też gdzieniegdzie śpiący
policjanci, teĹź nieoznakowani. Jaka jest maksymalna dopuszczalna
prędkość na tym osiedlu?

skor nie są oznaczone to tak jak każdej innej drodze publicznej w obszarze zabudowanym czyli 50/60kmh

--
mst <at> gazeta <.> pl

Jaka jest dopuszczalna prędkość na moim osiedlu?