Jaka jest historia uprawnień straży gminnych do używania fotoradarów?

Data: 2011-01-27 16:58:31
Autor: Cavallino
Jaka jest historia uprawnień straży gminnych do używania fotoradarów?
Użytkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisał w wiadomości news:slrnik34ld.jbs.samotniklocalhost.localdomain...
Dostałem dzisiaj (koniec stycznia 2011) fotę z początku czerwca 2010.

A w jakim celu?
Kolekcjonerskim?

Bo na wystawienie mandatu jest miesiąc, a później do sądu tylko mogą.

Data: 2011-01-27 10:00:37
Autor: witek
On 1/27/2011 9:58 AM, Cavallino wrote:
[...]

ale zakazu pytania po miesiacu w celu wysłania do sądu, albo wniosku o ukaranie za przekroczenie predkosci albo wniosku o ukaranie za niewskazanie komu oddało sie samochód nie ma.

Data: 2011-01-27 17:05:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ihs4ri$ikt$2inews.gazeta.pl...
[...]

A obowiązek odpowiedzi jest?

Data: 2011-01-29 00:35:14
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 27 Jan 2011, Cavallino wrote:

[...]

  Pouczenie. Nieskuteczne.
  Żeby obywatel wiedział że prawo łamie :P
(a nuż nieświadomie :|)

Bo na wystawienie mandatu jest miesiąc, a później do sądu tylko mogą.

  Ale czy urząd *musi* mieć podstawę prawną w postaci usiłowania ukarania
obywatela, nie może mu posłać "informacji"?

pzdr, Gotfryd

Jaka jest historia uprawnień straży gminnych do używania fotoradarów?