Data: 2011-08-03 13:53:04 | |
Autor: WK | |
Jaka jest nadmiarowość instalacji elektrycznej samolotu Tu-154M? | |
Jw.
Zasilanie główne - z prądnicy głownej, zapasowe - z prądnicy APU. Są jeszcze pewnie akumulatory. Ktoś wie coś o redundancji tego układu? R. |
|
Data: 2011-08-04 02:08:43 | |
Autor: J.F. | |
Jaka jest nadmiarowość instalacji elektrycznej samolotu Tu-154M? | |
Dnia Wed, 3 Aug 2011 13:53:04 +0200, WK napisał(a):
Zasilanie główne - z prądnicy głownej, zapasowe - z prądnicy APU. Są jeszcze pewnie akumulatory. Masz conieco w pk 3.6 zalacznika do raportu Trzy pradnice glowne, dwie szyny pierwotne, dwie szyny wtorne, dwie sieci 27V, itd. Brzmi porzadnie. Ktos wie jak rozwiazali synchronizacje pradnic ? J. |
|
Data: 2011-08-04 23:38:37 | |
Autor: PMG | |
Jaka jest nadmiarowość instalacji elektrycznej samolotu Tu-154M? | |
W dniu 2011-08-04 02:08, J.F. pisze:
Trzy pradnice glowne, dwie szyny pierwotne, dwie szyny wtorne, dwie sieci Nie sądzę, żeby w Tu154 było zasilanie równoległe ale kto wie. |
|