Jaka jest platforma bez oplat?

Data: 2010-01-04 15:55:51
Autor: Jacek
Jaka jest platforma bez oplat?
Witam!

Chciałbym się pobawić w daytrade'ing.
Obecnie mam DM BOSa, ale tam jest prowizja za kazda sprzedaz/zakup akcji.
Czy jest (a ponoc jest) jakas platforma, w ktorej nie placi sie za sprzedaz/zakup akcji.

Data: 2010-01-04 16:02:01
Autor: TT
Jacek napisał(a):
[...]

Ja szukam platformy do handlowania akcjami, na której można tylko zyskać. To musi być platforma zabezpieczająca przed stratami.

TT.

Data: 2010-01-04 16:22:04
Autor: Dombrek
Jaka jest platforma bez oplat?
Ja szukam platformy do handlowania akcjami, na której można tylko zyskać. To musi być platforma zabezpieczająca przed stratami.

TT.

Platforma obligacji skarbowych ? ;)
Dombrek

Data: 2010-01-04 16:57:50
Autor: kigam

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zyskać.
> To musi być platforma zabezpieczająca przed stratami.

Nieśmiało wspomnę, że platforma obywatelska ma obecnie najlepsze notowania
;-)

Data: 2010-01-04 18:25:24
Autor: TT
kigam napisał(a):
[...]

Ale notowania Platformy Obywatelskiej spadają!.

TT.

Data: 2010-01-04 19:20:46
Autor: kigam

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości
kigam napisał(a):
> [...]
notowania
> ;-)

Ale notowania Platformy Obywatelskiej spadają!.

Przeniosą aportem członków pod inny brand i znów będą szczytować :-)

Data: 2010-01-08 07:19:21
Autor: Lech Dubrowski
Jaka jest platforma bez oplat?

Użytkownik "kigam"

Przeniosą aportem członków pod inny brand i znów będą szczytować :-)

Czyli do PiS lub Wspólnoty Małych Ojczyzn.

Leszek

Data: 2010-01-09 08:15:53
Autor: skippy
Jaka jest platforma bez oplat?

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:hi6je5$b67$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "kigam"

Przeniosą aportem członków pod inny brand i znów będą szczytować :-)

Czyli do PiS lub Wspólnoty Małych Ojczyzn.

Leszek

I do SD.

Jaka jest platforma bez oplat?