Jaka jest podstawa prawna placenia abonamentu RTV ?

Data: 2012-01-21 22:51:30
Autor: Lorn
Jaka jest podstawa prawna placenia abonamentu RTV ?
W dniu 2012-01-21 19:59, Palipies pisze:
Konkrety prosze. Czas sie wziac za ten podatek.

Nie ma takowych... Nikt nie jest w stanie skontrolować czy posiadasz odbiornik czy nie. Innymi słowy olać abonament. Widziałem dzisiaj reklamę tego gówienka, gdzie projektantka mody cytuję "nie jestem oszustką" Ok... Za to gówno jakie jest emitowane nie zamierzam płacić. TVP nie powinno być w każdej ofercie cyfrowych platform... Niech zaczną zarabiać na reklamach.

Jaka jest podstawa prawna placenia abonamentu RTV ?