Jaka jest prawda o światłach ledowych?

Data: 2017-09-02 10:47:02
Autor: Jacek
Jaka jest prawda o światłach ledowych?
W dniu 01.09.2017 o 10:01, Poldek pisze:

Lada dzień mam kupić nowy samochód z konfiguratora. W standardzie są światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy LED. Swiatła mijania oraz drogowe halogenowe. Za dopłatą 2200 zł mogę mieć z przodu światła w całości na LEDach.
Za 2200 zł masz lekko licząc 100 żarówek H7 przyzwoitej marki (Osram, Narva itp.). Jeżeli nie masz obu rąk lewych, a dostęp do wymiany żarówki z tym nowym aucie nie jest jakiś szczególnie trudny, to ja bym brał żarówki. Moje doświadczenia z LEDami domowymi i samochodowymi są takie, że parametry są naciągane, światło mniej naturalne, a trwałość na papierze to pobożne życzenia.
Jacek

Jaka jest prawda o światłach ledowych?