Jaka jest przeciętna długość życia robac zka podmatrycowego?

Data: 2009-07-06 20:47:03
Autor: koment
Jaka jest przeciętna długość życia robac zka podmatrycowego?

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@o2.pl> napisał w wiadomości news:1kmmsez3i4tz0$.z0hpsz8iejbw.dlg40tude.net...
 Witam,
Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
Serio pytam.
Wlazł pod ekran monitora LCD taki mały ruchomy "przecinek" i zasuwa se tam i
z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

Witam
Mam ten sam problem - monitor LG 19" - ostatnio łaziło 5 przecinków w środku pod warstwą doprowadzając mnie do nerwicy - i nijak tego nie szło zabić - 2 zdechły i na ekranie mam teraz ozdoby. Rok temu jeden zdechł i pozostała niewielka plamka.
Okleiłem taśmą izolacyjną wszelkie możliwe szpary - ale człowieka krew zalewa :/

pozdrawiam
Koment

Data: 2009-07-07 09:53:50
Autor: Nex@pl
Jaka jest przeciętna długość ży cia robaczka podmatrycowego?
A może czas posprzątać w domu :P

Kurde, mam już drugi monitor LCD i jak żyje robaczków nie widziałem :)

Data: 2009-07-07 10:22:31
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2uv2i$e2b$3atlantis.news.neostrada.pl...
A może czas posprzątać w domu :P

Kurde, mam już drugi monitor LCD i jak żyje robaczków nie widziałem :)

Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie miec gdzie ulęgnąć.....

Data: 2009-07-07 11:39:15
Autor: Gargamel
Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> w wiadomości
<news:h2v0k8$772$1inews.gazeta.pl> napisał/a:

Kurde, mam już drugi monitor LCD i jak żyje robaczków nie widziałem :)

Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie miec gdzie ulęgnąć.....

Tak, geniusze :P, pewnie musi - np. w którymś z dwóch sąsiednich ogrodów;
bardzo podobny jest tutaj inny robaczek - tak bardzo, że to pewnie to samo,
tylko wersja latająca.
U nas na wsi nawet w blokach, ale tych sąsiadujących bezpośrednio z polami,
są dodatkowi "lokatorzy" - nawet wtedy, jak lokator próbuje zasrać się na
śmierć ze sprzątania (co widać w całym mieszkaniu)...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

Data: 2009-07-07 15:13:33
Autor: Nex@pl
Paweł Ubysz pisze:

Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie miec gdzie ulęgnąć.....

Może też przyfrunąć na miotle ;P

Data: 2009-07-08 13:20:58
Autor: grafi@poczta.onet.pl
Paweł Ubysz wrote:

[...]

bo to nie robaczki, tylko mali chinscy inzynierowie dogladajacy pracy monitorow ;)

sam ich tez nie widzialem, ale wczoraj zadzwonil kolega, ze ma takie robaczki. Probowalem mu wytlumaczyc, co to jest, to mnie wysmial. No wiec polecilem zainstalowanie noda32. Podobno pomoglo ;))

grafi

Data: 2009-07-09 23:19:38
Autor: stonek
Dnia 07.07.2009 Paweł Ubysz <puby@WYWALwp.pl> napisał/a:

[...]

Miastowe! Ja w sezonie letnim na swoim parapecie przy otwartym oknie muszę zbierać odkurzaczem setki robaczków-przecinków. Szczęśliwym trafem w LCD jak do tej pory jeszcze żaden nie zdechł, choć chodziło już pare.
Moim zdaniem monitory lcd nie są zabezpieczone przed naszą zwierzyną. Dlaczego to tylko mogę przypuszczać: w klimatyzowanych biurach wielkich korporacji wspomnianych robali raczej brak, a głosu nas maluczkich to
producenci raczej nie usłyszą.

Data: 2009-07-07 11:40:33
Autor: Gargamel
Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
koment <pjwrules_wytnij_@poczta.onet.pl> w wiadomości
<news:h2theu$uu$1nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

[...]

i co - pomogło?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

Data: 2009-07-07 20:33:17
Autor: koment

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@o2.pl> napisał w wiadomości news:1p0r9lbdqfwqd.xrj1hsiaw6o0.dlg40tude.net...
[...]

Kolejne nie chodzą :)

Koment

Data: 2009-07-09 10:20:01
Autor: Gargamel
<news:h30516$inm$1nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

Okleiłem taśmą izolacyjną wszelkie możliwe szpary - ale człowieka krew zalewa :/

i co - pomogło?

Kolejne nie chodzą :)

Hmmm, czyli okleiłeś brzeg monitora dookoła i zakleiłeś wszystkie otwory
wentylacyjne z tyłu obudowy???

Pozdrawiam,
  Gargamel