Jaka jest przecietna dochodow statystycznego Polaka ?

Data: 2011-06-05 06:46:17
Autor: Marek
Jaka jest przecietna dochodow statystycznego Polaka ?
....po odjeciu 5% najwiecej zarabiajacych.
Nie chodzi mi o zarobki, ale o przychody ( z pracy, zasilkow itp) na
przecietna osobe ( nie na osobe pracujaca).

Czy bedzie to 200 zlotych ?

Data: 2011-06-05 16:07:57
Autor: Brujo
Jaka jest przecietna dochodow statystycznego Polaka ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:8102aca4-99a0-4a32-8265-ac1b99399845p23g2000vbl.googlegroups.com...

Przecietna osoba to ma ma dlugi.

Data: 2011-06-05 17:50:25
Autor: Polok_Prawdziwy
Marek wrote:

...po odjeciu 5% najwiecej zarabiajacych.
Nie chodzi mi o zarobki, ale o przychody ( z pracy, zasilkow itp) na
przecietna osobe ( nie na osobe pracujaca).

Czy bedzie to 200 zlotych ?

My¶lem, ze cheba zedwie¶cie...

- ALE NAMINUSIE...!!!

Data: 2011-06-05 18:27:17
Autor: the_foe
W dniu 2011-06-05 15:46, Marek pisze:
...po odjeciu 5% najwiecej zarabiajacych.
Nie chodzi mi o zarobki, ale o przychody ( z pracy, zasilkow itp) na
przecietna osobe ( nie na osobe pracujaca).

Czy bedzie to 200 zlotych ?

mediana dochodu wsrod doroslych Polakow to 15720 zl rocznie (2008 rok). Mediana jest o tyle lepsza, ze najlepiej zarabiajacy swoja kwota nie zawyzaja sredniej.

--
the_foe

Data: 2011-06-05 15:27:29
Autor: Marek
On Jun 5, 6:27 pm, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

mediana dochodu wsrod doroslych Polakow to 15720 zl rocznie (2008 rok).
Mediana jest o tyle lepsza, ze najlepiej zarabiajacy swoja kwota nie

Wsrod doroslych !
To jak wyjdzie, kiedy doda sie dzieci ???

Data: 2011-06-05 18:38:47
Autor: bolek
Jaka jest przecietna dochodow statystycznego Polaka ?

Uzytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisal w wiadomosci news:isgap1$ihv$1news.dialog.net.pl...
[...]

To zalezy jak sie liczy.
Za Gierka zdrozalo mieso, ale stanialy lokomotywy.
I wyszedl im spadek srednich cen.

bolek

Data: 2011-06-05 20:31:38
Autor: jadrys
[...]

Gdzieś czytałem że około 500 zł. I to pewnie odpowiada prawdzie.

Data: 2011-06-06 04:06:15
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:isgi27$l44$1news.onet.pl...
[...]

Te oficjalne, czy te rzeczywiste?

--
stevep

Data: 2011-06-06 11:33:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-06 04:06, cirrus pisze:
[...]

Rzeczywisty dochód.

Jaka jest przecietna dochodow statystycznego Polaka ?