Jaka jest w Polsce inflacja ?

Data: 2013-05-16 15:08:06
Autor: Marek
Jaka jest w Polsce inflacja ?
4-5 lat temu, 1l oleju rzepakowego, kosztowal w supermarkecie 3,05 zl/
PL
Dzisiaj kosztuje ca 6 zl.

Tak jest ze wszystkimi innymi produktami.
A w TV mowia, ze inflacja wynosi 4 %..

Wg. mnie, wynosi 20-30 %.

Czy ktos moze podac jakies wiarygodne dane ?

Data: 2013-05-17 00:17:19
Autor: Marek Czaplicki
Jaka jest w Polsce inflacja ?
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 17 maja 2013 00:08:

4-5 lat temu, 1l oleju rzepakowego, kosztowal w supermarkecie 3,05 zl/
PL
Dzisiaj kosztuje ca 6 zl.

Pij mleko. Będziesz wielki. :)

Data: 2013-05-17 08:26:30
Autor: xantiros
Jaka jest w Polsce inflacja ?
W dniu 2013-05-17 00:08, Marek pisze:
[...]

Mylisz "wartość pieniądza" z kosztami produkcji.

Monitor do kompa 4-5 lat temu kosztował około 600-1000zł, dziś kosztuje tyle samo.
Pralki, lodĂłwki - to samo.

Po prostu u nas ludzie chcę więcej zarabiac, płaca minimalna w 2005 roku wynosiła 850zł w 2013 1600zł, i tak samo wzrastają zarobki w firmach, a producent jak myślisz komu dowali koszty ?

Data: 2013-05-17 09:58:45
Autor: Marek
Jaka jest w Polsce inflacja ?
On 17 Maj, 08:26, xantiros <xantiros_WYTNIJ...@ymail.com> wrote:
> [...]

> A w TV mowia, ze inflacja wynosi 4 %..

> Wg. mnie, wynosi 20-30 %.

> Czy ktos moze podac jakies wiarygodne dane ?

Mylisz "warto¶ć pieni±dza" z kosztami produkcji.

Monitor do kompa 4-5 lat temu kosztował około 600-1000zł, dzi¶ kosztuje
tyle samo.
Pralki, lodówki - to samo.

A co z lokomotywami ?

Data: 2013-05-17 10:50:56
Autor: the_foe
Jaka jest w Polsce inflacja ?
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> Wrote in message:
[...]

A ON 3 miesi±ce temu kosztował 5,8 a dzi¶ 5,20
Cena telewizorów w ostatnich 20 latach spadła o 50%
--
Foe

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup