Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...

Data: 2009-07-22 10:51:45
Autor: Tzva Adonai
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Oficjalnie wszyscy jesteście zdeklarowanym heterykami nastawionymi na
chrześcijańską prokreację, a nieoficjalnie?..

Ja na ten przykład jestem heteroseksualnym biseksualistą... Uwielbiam
kobiece ciało i wszystko, co umiejętnie je imituje - m.in. ciało
chłopięce o charakterystyce ściśle przeze mnie określonej...

Data: 2009-07-22 18:58:45
Autor: Panslavista
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Oficjalnie wszyscy jeste=B6cie zdeklarowanym heterykami nastawionymi na
chrze=B6cija=F1sk=B1 prokreacj=EA, a nieoficjalnie?..

Lubię lizać rowy łysym emerytom

Data: 2009-07-22 20:20:31
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

A w stosunkach homo - jesteś aktyw czy pasyw?

Data: 2009-07-22 20:25:39
Autor: Tzva Adonai
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
A w stosunkach homo - jesteś aktyw czy pasyw?

Powiedz coś o sobie...

Data: 2009-07-22 20:40:54
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
A w stosunkach homo - jesteś aktyw czy pasyw?

Powiedz coś o sobie...

Ja niestety nie jestem gejem, ale mógłbym Ci podrzucić faceta który wygląda jak ten z twoich marzeń. Istny aniołek, tylko że on lubi być "chłopem" podczas uprawiania seksu.. O ile by Ci to odpowiadało to mogę was skontaktować,,

Data: 2009-07-22 20:51:50
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Czyli AdoCfel musiałby mu obciągnąć ?? ;)

Data: 2009-07-22 20:56:53
Autor: raff
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Nie, no Panie, juz nie babrajmy sie w szambie.

R.

Data: 2009-07-22 20:58:37
Autor: Jerzy Tabortowski
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Nie, no Panie, juz nie babrajmy sie w szambie.

Dopsz, zapędziłem się :)

Data: 2009-07-22 20:59:55
Autor: jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Nie wiem jak to jest,  obciągaliby sobie pewnie wzajemnie, ale ten drugi by wsadził Tzvie,  jest aktywem..

Data: 2009-07-22 21:02:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Nie wiem jak to jest,  obciągaliby sobie pewnie wzajemnie, ale ten drugi by wsadził Tzvie,  jest aktywem..

Rację ma raff, basta, błłłeeeeeee ...

Data: 2009-07-22 21:35:04
Autor: Adam

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h47nmi$iau$4nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Niekoniecznie - mógłby mu służyć kiszką stolcową.
AC

Data: 2009-07-22 21:39:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Niekoniecznie - mógłby mu służyć kiszką stolcową.

Doooość bo się zerzygam :(

Data: 2009-07-23 09:41:03
Autor: Vic
Jerzy Tabortowski wrote:
Niekoniecznie - mógłby mu służyć kiszką stolcową.

Doooość bo się zerzygam :(

Niewyobrazanie sobie tych igraszek mogloby pomoc.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-22 21:01:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
środa, 22 lipca 2009 19:51. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva.adonai@yahoo.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Hetero z rysem perwersyjnym nimfo- czy partenofilnym (licealistki).

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-22 20:56:52
Autor: Tzva Adonai
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
licealistki

To ma być perwersja?.. Ten towar lubi każdy przeciętny heteroseksualista...

Data: 2009-07-22 21:15:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
środa, 22 lipca 2009 20:56. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva_adonai@buziaczek.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

To ma być perwersja?.. Ten towar lubi każdy przeciętny
heteroseksualista...

Wolę licealistki od studentek. Dla niektórych moich znajomych to perwersja.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-22 21:06:56
Autor: Tzva Adonai
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Wolę licealistki od studentek. Dla niektórych moich znajomych to perwersja.

Niby fakt, studentki mają o wiele więcej do zaoferowania..

Data: 2009-07-22 21:44:43
Autor: awe
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
tylko boukun nie odpowiedzial. Boukun moze sie zgracie jakos z kupa.
awe

Data: 2009-07-23 08:22:37
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 21:44:43 +0200, awe napisał(a):

tylko boukun nie odpowiedzial. Boukun moze sie zgracie jakos z kupa.

Wałkun ciągnie gryla do Łeby, w Łebie będzie ciągnął piwsko, później
pociągnie komuś i do domu.
Piotr

Data: 2009-07-22 23:34:26
Autor: Antenka
Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...
Piotruś, a nie uważasz, że o tych pedofilskich wynurzeniach Tzvelka
należałoby powiadomoć prokuraturę? Uważajcie na swoich synków zanim
Tzvel ich dopadnie! :((

Antenka

Data: 2009-07-23 10:05:24
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 23:34:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Piotruś, a nie uważasz, że o tych pedofilskich wynurzeniach Tzvelka
należałoby powiadomoć prokuraturę? Uważajcie na swoich synków zanim
Tzvel ich dopadnie! :((

Nie uważam.
Kupa jest mendą, nie pedofilem.
Piotr

Data: 2009-07-23 09:46:50
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
Ja na ten przykład jestem heteroseksualnym biseksualistą...

A! Czyli takim stekiem wieprzowym, slodkim winem wytrawnym, wegetarianska jagniecina, drobiowym pasztetem z jelenia... :)

Data: 2009-07-23 10:07:26
Autor: Piotr
Dnia Thu, 23 Jul 2009 09:46:50 +0200, Vic napisał(a):

A! Czyli takim stekiem wieprzowym, slodkim winem wytrawnym, wegetarianska jagniecina, drobiowym pasztetem z jelenia... :)

To wszystko właśnie wystepuje w kupie. Trochę przerobione, ale nie
bądźmy drobiazgowi.
Piotr

Data: 2009-07-23 11:32:50
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Wszystko razem ? To tylko jak sie zwroci.

R.

Data: 2009-07-23 12:05:40
Autor: Piotr
Dnia Thu, 23 Jul 2009 11:32:50 +0200, raff napisał(a):

Wszystko razem ? To tylko jak sie zwroci.

Zwróci? :-)
Piotr

Data: 2009-07-23 12:10:54
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Thu, 23 Jul 2009 11:32:50 +0200, raff napisał(a):
Wszystko razem ? To tylko jak sie zwroci.

Zwróci? :-)
Piotr

No wszystko co on tu wypisuje wyglada jakby juz bylo wstepnie przetrawione.

R.

Data: 2009-07-23 12:40:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 23 Jul 2009 12:10:54 +0200, raff napisał(a):

No wszystko co on tu wypisuje wyglada jakby juz bylo wstepnie przetrawione.

O tym mówię, kupa to już jest żarełko gruntownie przetrawione.
Piotr

Jaka jest wasza orientacja seksualna [tylko szczerze]...