Jaka kamera cofania? Z lusterkiem czy z radiem 2 Din

Data: 2019-04-27 12:52:14
Autor: ToMasz
Jaka kamera cofania? Z lusterkiem czy z radiem 2 Din

Co wybrać? Co wybrać? Bardziej pytam o funkcjonalność COFANIA
ja mam kamerę analogową, pal cctv, i monitorek w lusterku. jestem w stanie dojechać hakiem holowniczym na 2cm do ściany.
koniec
jeśli coś ma być wyświetlane na ekranie androida, kamera będzie cyfrowa, który to system wprowadza pewne opóźnienia. o ile Ty jedziesz wolno, to jakieś dziecko, rowerek, pieszy, może się szybko pojawić za autem, a na ekranie zobaczysz go po 0.5sekundy
ToMasz

Jaka kamera cofania? Z lusterkiem czy z radiem 2 Din