Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania d ziałki?

Data: 2019-09-30 19:24:36
Autor: JDX
Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania d ziałki?
Sąsiad zielony w internetach poprosił o pomoc mnie, zielonego w
kamerach-pułapkach...

Data: 2019-10-09 08:58:50
Autor: m4rkiz
On 2019-09-30 19:24, JDX wrote:
Sąsiad zielony w internetach poprosił o pomoc mnie, zielonego w
kamerach-pułapkach...

działka czyli prądu nie ma?

jest gdzie zamontować - wysokość?

monitorowany obszar w m^2?

trzeba ukryć czy wandaloodporna?

ma dać znać że ktoś tam jest czy umożliwić identyfikację?

coś konkretnego niszczą, kradną czy po prostu piją wina lub wyrzucają śmieci byle gdzie?

Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania d ziałki?