Jaka kamera - rejestrator do auta?

Data: 2009-10-08 21:53:00
Autor: Grejon
Jaka kamera - rejestrator do auta?
GK pisze:
Witam,
Czasem piszecie o kamerach rejestratorach w swoich autach. Podzielcie się informacjami jakich modeli używacie?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Co to się z pmsem stało? Nikt nie zarzuca pytającemu że ormowiec, kapuś itd. :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-10-08 22:02:00
Autor: glang
Jaka kamera - rejestrator do auta?
Co to się z pmsem stało? Nikt nie zarzuca pytającemu że ormowiec, kapuś itd. :)

ja tam w innym celu. ostatnio na czołówkę wyjechał mi pacjent escortem pod górę podwójna ciągła oczywiście.
jechałem z żoną do lekarza - 6 miesiąc ciąży. gwałtowne hamowanie, prawie złapane pobocze dzięki Bogu szeroka droga dla kobiety w ciąży niezbyt przyjemne. nie miałem czasu zawrócić bo na dogonić go to nie problem
przy zapisie takiej sytuacji na video mam więcej możliwości działania a tak nawet nie zauwazyłem nr rej
pzdr
GL

Data: 2009-10-08 22:14:47
Autor: Grejon
Jaka kamera - rejestrator do auta?
glang pisze:

[ciach powody]

Wiesz, tylko jakby ktoś zapytał jakieś pół roku temu to by został wyzwany od "ormowców" a teraz... :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-10-08 23:19:33
Autor: Moon
Grejon wrote:
glang pisze:

[ciach powody]

Wiesz, tylko jakby ktoś zapytał jakieś pół roku temu to by został
wyzwany od "ormowców" a teraz... :)

teraz nawet opony zimówki nie muszą być cienkie...
moon

Data: 2009-10-10 17:00:28
Autor: Adam Płaszczyca
Jaka kamera - rejestrator do auta?
Dnia Thu, 8 Oct 2009 23:19:33 +0200, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Wiesz, tylko jakby ktoś zapytał jakieś pół roku temu to by został
wyzwany od "ormowców" a teraz... :)

teraz nawet opony zimówki nie muszą być cienkie...

A teraz Pan prezes zauważył, że niewyparzony ryj bluzgający publicznie nie
pomaga w zdobywaniu klientów. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-10 22:40:37
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

ty myślisz jemiole, że ja w usenecie szukam klientów?
może ty szukasz, na handjob.

moon

Data: 2009-10-10 23:40:33
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 10 Oct 2009 22:40:37 +0200, Moon napisał(a):

[...]

Myślę, że Pańscy konkurenci uprzejmie informuja potencjalnych klientów, z
jak 'powaznym' kontrahentem mają do czynienia. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-08 22:28:38
Autor: GK
glang pisze:
[...]

Za mną dzisiaj jechał jakiś inteligencik, 3 razy skręcał i za żadnym razem nie raczył kierunkowskazu włączyć, a jak przyhamowałem ostro bo pieszy wtargnął mi na jezdnię na przejściu dla pieszych, wprawdzie po drugiej stronie jezdni, ale jednak zatrzymać się trzeba było, to kretyn wyprzedził mnie na tym przejściu i na zakręcie na dodatek, bo to było przy skręcie w prawo. Po czym na następnym skrzyżowaniu skręcił w lewo, oczywiście bez kierunkowskazu. Rejestracja WPR.... Aż człowieka korci zgłosić takiego kretyna na policję...
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-10-08 22:51:47
Autor: J.F.
On Thu, 08 Oct 2009 21:53:00 +0200,  Grejon wrote:
GK pisze:
Czasem piszecie o kamerach rejestratorach w swoich autach. Podzielcie się informacjami jakich modeli używacie?

Co to się z pmsem stało? Nikt nie zarzuca pytającemu że ormowiec, kapuś itd. :)

Przeciez nie napisal ze to w celu kapowania na innych.

Kamera sie przydaje we wlasnym interesie :-)

J.

Data: 2009-10-09 09:47:51
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:s4ksc51p2sa6fj0vgg5me6qriofvanbo154ax.com...

Przeciez nie napisal ze to w celu kapowania na innych.

Kamera sie przydaje we wlasnym interesie :-)

Ja tam wole na przedniej szybie ;D:D:D
ale kazdy kreci to co lubi ;P

Cyprian Prochot

Jaka kamera - rejestrator do auta?