Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

Data: 2012-07-31 21:55:04
Autor: ojciecc

Data: 2012-07-31 23:19:30
Autor:
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?
begin ojciecc
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

3 lata łagru.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-01 02:07:13
Autor: rAzor
Użytkownik - ojciecc  napisał::
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

:-) Możesz mieć i 20 piw w żołądku. Liczy się to, co wydmuchasz.
A reszta w rękach "szariatu trzeźwości".
Przyznam, choć generalnie jestem przeciw jazdy na cyku, że polskie prawo jest bestialskie i debilne w tej kwestii.
Właśnie mam problem z kumplem, któremu się zdarzyło "wydmuchać" na rowerku - z dnia na dzień przestał być obywatelem, pracownikiem i podatnikiem, a stał się nędzą. Kredyty - mieszkanie, samochód, dziecko w drodze. Omal się nie powiesił. Tyle jego szczęścia, że jest nas spora grupa - przeciw kurwie-prawu i debilomi z Wiejskiej nie zdziałamy nic, ale z dołka go wyjmiemy. Solidarność wobec bezprawia w prawie.
A bezmyślnym "punkciarzom" z Policji Państwowej - gratuluję. Awans na święta pewny!
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-08-01 09:15:59
Autor: Marek
rAzor wrote:
[...]

Wystarczyło nie pić i nie jechać. Jak ktoś nie ma czasu pomyśleć "przed" to widocznie ma dużo czasu na rozmyślania "po". Ja się cieszę gdy zgarniają z drogi każdego na bańce. Sami sobie winni.

Marek

Data: 2012-08-01 09:33:34
Autor: MichałG
Marek pisze:
rAzor wrote:
[...]

powinien pojechac samochodem - byłoby bezpieczniej...... ;)

Data: 2012-08-01 01:07:55
Autor: ziulek
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

 powinien pojechać samochodem - byłoby bezpieczniej...... ;)

Na pewno by nie kontrolowali, a rowerzystę łatwo, tanio i bezpiecznie. Pozdr. Ps  w UK parę razy wracałem z imprezy rowerem a napotkany patrol tylko wskazywał trzymać się lewej strony.

Data: 2012-08-01 10:02:52
Autor: ojciecc
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

powinien pojechac samochodem - byłoby bezpieczniej...... ;)

Ktoś mniej inteligentny może uznać twój żart za poradę.

Data: 2012-08-01 18:17:02
Autor: Shrek
On 2012-08-01 10:02, ojciecc wrote:

powinien pojechac samochodem - byłoby bezpieczniej...... ;)

Ktoś mniej inteligentny może uznać twój żart za poradę.

Problem w tym, że biorąc pod uwagę prawodawstwo, to... on ma rację. Co jest pewnym przyczynkiem do wniosku, że ktoś po drodze dał dupy - prawodawca, że myślał, że "organy" wykażą się rozsądkiem, a potem "organy" które uważają, że od myślenia jest "muzg" na górze, a chuj jest od jebania  a nie myslenia:(

Shrek.;

Data: 2012-08-01 20:01:37
Autor: arturb
On 2012-08-01 10:02, ojciecc wrote:

powinien pojechac samochodem - byłoby bezpieczniej...... ;)

Ktoś mniej inteligentny może uznać twój żart za poradę.

Problem w tym, że biorąc pod uwagę prawodawstwo, to... on ma rację.

Pełna racja, ryzyko wpadki jest znikome a ew konsekwencje niemal/takie
same.
W Polsce jeśli po alkoholu to wyłącznie samochodem, w
Niemczech,Szwecji,Dani,Francji - wyłącznie rowerem.

Data: 2012-08-01 20:28:25
Autor: Shrek
On 2012-08-01 10:02, ojciecc wrote:

[...]

Już niekoniecznie takie same, bo prawka od niedawna obligatoryjnie nie zabierają.

Jednak ogólnie niestety racja - kierując się prawem, to jak już kogoś przypili, to tylko puszką. To pokazuje, że ktoś na górze się na głowy z organem pozamieniał. I to może nie byłoby aż takie niesamowite, gdyby nie to, ze do niedawna (dopóki zwykli obywatele myśleli, że problem dotyczy onych cykistów nie ich, a Polaka zwykle cieszy jak się rodakowi krzywda, zwłaszcza przesadna dzieje) pomysł ten miał duże poparcie różnych przychlastów:(

Shrek.

Data: 2012-08-01 21:49:34
Autor: arturb
On 2012-08-01 20:01, arturb wrote:
 a ew konsekwencje _niemal_
/takie same

Już niekoniecznie takie same, bo prawka od niedawna obligatoryjnie nie
zabierają.

Obligatoryjnie nie ale z rozpędu i przyzwyczajenia sędziego w/g jego
widzi-misie ? może tak może nie ...

Data: 2012-08-01 22:16:36
Autor: ojciecc
On 2012-08-01 10:02, ojciecc wrote:

[...]

Biorąc pod uwag skale zniszczeń samochodem a rowerem, to niech go ręka Boska broni przed samochodem!

Data: 2012-08-02 06:21:47
Autor: Shrek
On 2012-08-01 22:16, ojciecc wrote:

Biorąc pod uwag skale zniszczeń samochodem a rowerem, to niech go ręka
Boska broni przed samochodem!

Ano.

Shrek.

Data: 2012-08-01 10:01:31
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 09:15, Marek pisze:
rAzor wrote:
[...]

W Republice Federalnej Niemiec można korzystać z roweru do 1,6 promila. Z czego Ty się cieszysz, że żyjesz w kraju gdzie za wszystko jest kara? Może jeszcze się modlisz żeby było jak w chinach jedno dziecko na kobietę a powyżej łapanki na ulicy i przymusowe zastrzyki aborcyjne?!
Powrotu do zdrowia psychicznego.
Piotr

Data: 2012-08-01 10:05:20
Autor: Marek
ojciecc wrote:
W Republice Federalnej Niemiec można korzystać z roweru do 1,6 promila.

Gówno mnie obchodzi co jest za zachodnią granicą. Jak ci się nie podoba u nas to wypierdalaj tam, będziesz mógł jeździć z 1,6 promila. Granice są otwarte.

Reszty posta nie komentuje bo to typowe oneciarstwo o modlitwach i aborcji. Zdrowia psychicznego ci nie życzę, bo za późno.

Marek

Data: 2012-08-01 10:04:37
Autor: whitey
On 01/08/12 09:05, Marek wrote:

Gówno mnie obchodzi co jest za zachodnią granicą. Jak ci się nie podoba
u nas to wypierdalaj

typowe oneciarstwo

Takie posty sa potrzebne. Oszczedzaja mnostwo czasu.

--
whitey

Data: 2012-08-01 12:32:02
Autor: whitey
On 01/08/12 09:05, Marek wrote:

[...]

Czlowiek od razu sie okresla. Ty konfigurujesz kf. I po klopocie.

Inaczej prowadzisz jalowa dyskusje przez dwa dni, zuzywajac klawikord,
zeby na koniec zostac obryzganym gownem i nie wyniesc niczego z
dyskusji. Bez sensu.

--
whitey

Data: 2012-08-01 10:41:37
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 10:05, Marek pisze:
ojciecc wrote:
[...]

Przez twój post przemawia strach, czego konsekwencja jest ujadanie małego psa. Chłopak ty się obudz, ty teraz żyjesz w Uni Europejskiej więc za którą granice mam spierdalać?

Data: 2012-08-01 11:46:13
Autor: Marek
ojciecc wrote:
Przez twój post przemawia strach, czego konsekwencja jest ujadanie małego psa.

Jak się łamie prawo to się liczy z późniejszymi konsekwencjami. Masz problemy ze zrozumieniem tego i lamentujesz o koledze "że prawo nieodpowiednie dla niego".

Jak zależy ci aby zmienić konkretny przepis to uderzaj gdzie indziej a nie przyłazisz z biadoleniem na grupę. Pił, złapali, beknie. Proste.

Jeszcze zacznij lamentować, że jak ukradłeś dwa pomidory ze straganu to dali ci nieodpowiedni wyrok. Albo sam zacznij stanowić prawo wg. "własnego rozumku".

Marek

Data: 2012-08-01 12:01:05
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 11:46, Marek pisze:
ojciecc wrote:
[...]

Ja o nikim nie lamentuje. Pomyliłeś mnie z kimś. Pan ze szkoły Jazdy mówił mi że za pijaństwo na rowerze jest cywilizacja jak w RFN. Po dzisiejszej czytane wiem że za wiele się nie zmieniło. To czy stracisz prawo jazdy czy nie, zależy od widzimisię Sędziego(przestał on jedynie być zobowiązany obligatoryjnie do zabierania prawa jazdy). Najmniejsza ilość alkoholu we krwi gdy dotykasz roweru wiąże się ze sporymi kosztami(nawet jak prowadzisz a jesteś sam).

Data: 2012-08-01 10:44:19
Autor: MichałG
Marek pisze:
ojciecc wrote:
[...]

Zatem pomódl sie o głowe ..

Data: 2012-08-01 11:10:47
Autor: zly
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?
Dnia Wed, 01 Aug 2012 10:05:20 +0200, Marek napisał(a):

Marek

O!
Polak Katolik :D

--
marcin

Data: 2012-08-01 11:13:19
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 11:10, zly pisze:
Dnia Wed, 01 Aug 2012 10:05:20 +0200, Marek napisał(a):

Marek

O!
Polak Katolik :D

KATOLIK winieneś napisać. Bo nie każdy co się modli do Jezusa jest takim wystraszonym pieskiem.

Data: 2012-08-04 18:04:41
Autor: ojciecc
ojciecc wrote:
[...]

Słuchaj ze zrozumieniem co Kora mówi o granicach http://www.fakt.pl/Kora-o-zwiazkach-partnerskich,film,793133.html
Pozdrawiam

Data: 2012-08-01 10:04:04
Autor: Michał Pysz
rAzor wrote:
[...]

Bzdura - niczemu nie są winni i nie ma tu o czym myśleć.
Rowerzysta po 2 piwach stanowi przeciętnie takie samo zagrożenie jak rowerzysta, który nie piał albo jak pieszy po dwóch piwach, albo jak pieszy, który nic nie pił.
Więc jeśli na tym opierasz sens karania to podstaw nie widzę.

Może jednak opierasz na czymś innym?!?

mp.

Data: 2012-08-01 10:08:04
Autor: zly
Dnia Wed, 01 Aug 2012 10:04:04 +0200, Michał Pysz napisał(a):

Może jednak opierasz na czymś innym?!?

Standardowa odpowiedź w takich przypadkach jest taka:
Mądrzejsi od Ciebie(!) ustalili takie prawo, a prawa należy przestrzegać
bez względu na wszystko!!!

--
marcin

Data: 2012-08-01 11:40:18
Autor: Fabian
On 01.08.2012 10:08, zly wrote:
[...]

Chyba dla żartu ;)

Fabian.

Data: 2012-08-03 17:18:32
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 1 Aug 2012, zly wrote:

Mądrzejsi od Ciebie(!) ustalili takie prawo, a prawa należy przestrzegać
bez względu na wszystko!!!

  Ha, a ja mam w kontrze przepis wydany przez ministra, o "zmuszaniu
do zachowań niezgodnych z prawem", mimo braku istnienia cech przymusu
w rozumieniu KK i KW, czyli de facto uznający łamanie prawa za
uzasadnione poprzez widzimisiowe określenie "zmuszania" :)

  Pozycja 130 tzw. "cennika mandatów", jakby kto pytał.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-05 13:57:24
Autor: rAzor
rAzor wrote:
[...]

Moim zdaniem karać trzeba - ale bez przesady! Po co robić z człowieka miazgę? To jest chore!!!
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-08-05 13:55:29
Autor: rAzor
Użytkownik - Marek  napisał::
rAzor wrote:
[...]

Też kiedyś byłem taki "kurwanieugięty" - teraz widzę to troszkę inaczej. Owszem, karać, ale bez przesady - po co robić zaraz z takiego zbrola i zsyłać na margines społeczny - stać nas? Ktoś z GazoWni słusznie zauważył, że nasze prawo to szariat w tym względzie.
Zresztą takiemu jak on wystarczyłaby sama wizyta na komisariacie na postrach. :-)
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-08-01 10:01:50
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 02:07, rAzor pisze:
[...]

Ile wydmuchał i kiedy?

Data: 2012-08-04 23:21:39
Autor: ToMasz
W dniu 01.08.2012 02:07, rAzor pisze:

Właśnie mam problem z kumplem, któremu się zdarzyło "wydmuchać" na
rowerku - z dnia na dzień przestał być obywatelem, pracownikiem i
podatnikiem, a stał się nędzą.

Popatrz na to tak: jest jakieś prawo, przepis. nie ważne czy się z nim zgadzam czy nie. Obojętnie czy to chodzi o piwko, czy o "zioło", czy o 3 grosze. Jeśli jakaś osoba, obojętnie kto, nie radzi sobie z opanowaniem swojego organizmu, swoich pragnień, to ja bym go nie chciał zatrudnić, dać kredytu, albo żyć z nim jako partner (nie wiem, może kobiety inaczej myślą). Skoro z opanowaniem "piwka" sobie nie poradził to z wychowaniem dziecka da radę? Przepraszam za ostrą krytykę, ale to nie była chwila nieuwagi, błąd, brak koncentracji, za słabe umiejętności... Połączenia piwka i jazdy po drodze publicznej było ewidentnym przejawem.... braku odpowiedzialności, który niestety w naszym prawie jest rygorystycznie karany.
  ToMasz

Data: 2012-08-05 07:15:20
Autor: Shrek
On 2012-08-04 23:21, ToMasz wrote:
[...]

Taa. Obowiązek meldunkowy dopełniony? Przed czerwonym światłem w nocy na przejściu stoisz dwie minuty na czerwonym? Winrar opłacony?

Zdajesz sobie sprawę, że obalenie komuny było nielegalne - nie wolno było spiskować;)

Shrek.

Data: 2012-08-05 08:07:29
Autor: PK
On 2012-08-05, Shrek <user@domain.invalid> wrote:
Taa. Obowiązek meldunkowy dopełniony? Przed czerwonym światłem w nocy na przejściu stoisz dwie minuty na czerwonym? Winrar opłacony?

Ale dałeś przykłady :D.

Dotrzymywanie obowiązku meldunkowego jest niewykonalne i wszyscy to
wiedzą (dlatego zostaje usunięty z prawa).

W nocy wyłacza się sygnalizatory poza miejscami gdzie są naprawdę
potrzebne, więc tak - stoję.

WinRARa ostatnio "ukradłem" mając 15 lat i się tego wstydzę.
Byłoby dobrze, gdyby dojrzali ludzie tego nie robili (naprawdę trudno
sobie wyobrazić jakiś powód poza przyzwyczajeniem...).

Dla mnie kwestia przestrzegania prawa jest bardzo prosta, bo jestem
krwiożerczym liberałem. Zamyka się to w 3 punktach:

1) Jeśli łamiąc przepis mogę naruszyć jakiekolwiek dobra innej osoby, to
go nie łamię. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy łamię prawo dbając o swoje
lub cudze bezpieczeństwo (bo mogę to zrobić).
2) Jeśli jakiś przepis *tylko i wyłącznie* dotyczy mojego dobra, to
pozwalam sobie na jego ignorowanie (bo znam swĂłj przypadek lepiej
niĹź statystycy).
3) Jeśli jakiś przepis jest fundamentalnie bezsensowny, to się nim
w ogóle nie przejmuję (obowiązek meldunkowy, dzwonek na rowerze itp).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-08-05 11:01:59
Autor: Shrek
On 2012-08-05 10:07, PK wrote:
On 2012-08-05, Shrek <user@domain.invalid> wrote:
[...]

Ale jeszcze nie został - zresztą nie jest awykonalne, bo choćiażby ja dopełniłem - więc si eda:P.

"Popatrz na to tak: jest jakieś prawo, przepis. nie ważne czy się z nim zgadzam czy nie."

No więc - prawo to prawo - jak ktoś się nie potrafi powstrzymać od łamania prawa, to zdaniem przedpiscy nie należy mu się praca, kredyt i ruchanie poparte majestatem urzędnika USC;) Praktyka pokazuje jednak, że w DC połowa ludzi ma to głęboko w D4;)

W nocy wyłacza się sygnalizatory poza miejscami gdzie są naprawdę
potrzebne, więc tak - stoję.

Hm... Jakie miasto? U mnie pod domem są 24h. A ruchu specjalnie nie ma (za to policjancji bywają)

[...]

Ogólnie rozsądnie, tylko w szczegółach mocno subiektywnie;)

Shrek.

Data: 2012-08-05 12:55:32
Autor: PK
On 2012-08-05, Shrek <user@domain.invalid> wrote:
Ale jeszcze nie został - zresztą nie jest awykonalne, bo choćiażby ja dopełniłem - więc si eda:P.

Stały to i ja dopełniłem. A czasowy dopełniasz? :]

Kiedyś w mojej szkole była urzędniczka w ramach jakiegoś dnia WOSu czy
czegoś podobnego. Było to dosyć nudne i żenujące, a na końcu przyszedł
czas na pytania. No to się nieśmiało podniosłem i spytałem co mam zrobić
z meldunkiem, jeśli idę na tydzień w góry z plecakiem i codziennie
zmieniam schronisko ( przechodzę przez 2-3 kraje).
Myślisz, że uzyskałem odpowiedź? :P

Nie mniej pewnie istnieje jakiś sposób na załatwienie tej sytuacji, bo
przecież w komunizmie ludzie też chodzą po górach :P, ale nigdy nie
chciało mi się szukać.

Hm... Jakie miasto? U mnie pod domem są 24h. A ruchu specjalnie nie ma (za to policjancji bywają)

Warszawa. W nocy jeżdżę rzadko, a wtedy czynne sygnalizacje widzę tylko
przy drogach tranzytowych.

3) Jeśli jakiś przepis jest fundamentalnie bezsensowny, to się nim
w ogóle nie przejmuję (obowiązek meldunkowy, dzwonek na rowerze itp).
Ogólnie rozsądnie, tylko w szczegółach mocno subiektywnie;)

Oczywiście, że subiektywne. Nie jesteśmy klonami w Matrixie i jesteśmy
"subiektywni" z natury. A prawo jest robione albo dla średniej albo dla
najtrudniejszych przypadkĂłw.

Jak napisałem: nie łamię przepisów w sytuacjach, gdy może to zaszkodzić
komuś innemu (zdrowotnie, finansowo lub moralnie). Łamię te, których
jedynym celem jest utrudnienie mi Ĺźycia tylko dlatego, Ĺźe jestem
w grupie z ludźmi o IQ kufla z piwem, którzy sami nie potrafią się
o siebie zatroszczyć :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-08-05 15:29:10
Autor: Shrek
On 2012-08-05 14:55, PK wrote:

Stały to i ja dopełniłem. A czasowy dopełniasz? :]

Nie wiem. W hotelu to chyba nie muszę;)

[...]

Myślę, że jak jesteś w innym kraju, to możesz mieć w d4 polski obowiązek meldunkowy:P

Hm... Jakie miasto? U mnie pod domem są 24h. A ruchu specjalnie nie ma
(za to policjancji bywają)

Warszawa. W nocy jeżdżę rzadko, a wtedy czynne sygnalizacje widzę tylko
przy drogach tranzytowych.

No to moja awansowała widać w hierarhii. Poważnie - ja też rzadko jeżdzę w nocy, ale jak się już przejechałem, to się mocno zdziwiłem;)

Shrek.

Data: 2012-08-05 18:12:05
Autor: PK
On 2012-08-05, Shrek <user@domain.invalid> wrote:
Stały to i ja dopełniłem. A czasowy dopełniasz? :]

Nie wiem. W hotelu to chyba nie muszę;)

AleĹź musisz :).

Myślę, że jak jesteś w innym kraju, to możesz mieć w d4 polski obowiązek meldunkowy:P

Ale jak kiedyś wrócę, to teoretycznie mogę zostać pociągnięty do
odpowiedzialności. Obowiązek meldunkowy oznacza nie tylko "meldowanie
się", ale także "wymeldowywanie się". I jeśli nie zamierzasz się pojawić
w swoim miejscu stałego zameldowania przez 3 dni, to musisz to zgłosić
w urzędzie gminy!

Po co? Żeby SB wiedziało, gdzie Cię można znaleźć jakby co :).

No to moja awansowała widać w hierarhii. Poważnie - ja też rzadko jeżdzę w nocy, ale jak się już przejechałem, to się mocno zdziwiłem;)

Jeśli nie ma tam ruchu, to zgłoś do zarządcy drogi, żeby przestawili,
bo trzymanie faz w nocy nie ma sensu.

Jednak mogę sobie wyobrazić sytuację, w której takie światła w nocy
miałyby sens. Jeśli postawiono je tam ze względu na fatalną widoczność
(tak złą, że kierowcy mieliby problem ze stosowaniem się do ustalonego
pierwszeństwa). To się dość często zdarza, bo jeździmy po ZŁEJ stronie
drogi :P.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-08-05 20:25:19
Autor: Shrek
On 2012-08-05 20:12, PK wrote:

Stały to i ja dopełniłem. A czasowy dopełniasz? :]

Nie wiem. W hotelu to chyba nie muszę;)

AleĹź musisz :).

No to sam widzisz, jestem wielokrotnym przestępcą - nie dość, że zdarzało się rowerem po piwku, to jeszcze zbrodniczo śpię po hotelach. Nic tylko zabrać prawko i na 25 lat do pierdla.

Jeśli nie ma tam ruchu, to zgłoś do zarządcy drogi, żeby przestawili,
bo trzymanie faz w nocy nie ma sensu.

Sczerze - nie chcę mi się - ja przejdę na czerwonym i dla mnie problemu nie ma. Niech się martwi jakiś praworządny, co na czerwonym będzie stał 2 minuty w imię wyższych celów:P

[...]

Daj spokój - doskonała widoczność, oświetlone trójkąty widoczności doskonałe. Po prostu są światła i tyle. Mi nawet nie przeszkadzają, dopóki ktoś mi nie zacznie imputować jaki to zły jestem, że na czerwonym dymam:P

Shrek.

Data: 2012-08-05 20:34:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-08-05 20:25, Shrek pisze:

[...]

Jeśli mowa o HOTELACH - dopełniają one tego za Ciebie. Na potrzeby udowodnienia US, że nie mieszkam w pewnym miejscu, i że pracę wykonuję na terenie całej RP wziąłem wykaz moich meldunków z całego roku z CBA, i wyszło że z adresami stałymi i tymczasowymi - zameldowany w roku byłem w 27 miastach.

Daj spokój - doskonała widoczność, oświetlone trójkąty
widoczności doskonałe. Po prostu są światła i tyle. Mi nawet nie
przeszkadzają, dopóki ktoś mi nie zacznie imputować jaki to zły
jestem, Ĺźe na czerwonym dymam:P

Np policjant :)

Też wolę przejść na czerwonym niźli kopać się z zarządcą drogi o zmianę sygnalizacji. Bywa to *trudne*.

Dla swojego "bezpieczeństwa" finansowego jak muszę przejść na czerwonym - przechodzę "poza pasami" by w razie zbunkrowanych policjantów za krzakiem zapłacić za przejście nie na przejściu, zamiast przejście na czerwonym.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-08-05 20:51:00
Autor: Shrek
On 2012-08-05 20:34, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

Też mi się tak wydawało, ale generalnie mnie aż tak bardzo to nie interesowało, żeby googlać.

[...]

Na przykład. Ale w praktyce są to różni fanatycy "państwa prawa" na usenecie. Policjantów unikam podczas łazenia na czerwonym;)

[...]

Aż tak mi się nie chcę. W nocy to oni się aż tak nie bunkrują, bo ile można czekać na frajera, jak tam naprawdę pusto w nocy;) No a jak ktoś radiowozu nie zauważy to poniekąd mandat się należy - skoro nie zauważy radiowozu, to i cywilnego samochodu nie zauważy i nieszczęście gotowe;)

Shrek.

Data: 2012-08-05 22:40:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-08-05 20:51, Shrek pisze:

[...]

To samo z hotelami w "uzdrowiskach" - odprowadzają w pełni legalnie opłaty "klimatyczne" i jak wspomniałem meldują na potęgę. 27 miast oznaczało łącznie około 43 tymczasowych meldunków ... Na marginesie - panience w US cycki opadły na ziemię, bo gra się rozchodziła o podwyższone koszty uzyskania przychodu. Chciała mi udowodnić, że nie dojeżdżam do pracy, i że mieszkam w miejscu zatrudnienia. Zameldowanie stałe w Przemyślu, pracodawca we Wrocławiu. Odliczam sobie podwyższone KUP bo dojeżdżam wg mnie do pracy. US imputował mi, że mieszkam we Wrocławiu (czyli tam gdzie ma siedzibę pracodawca) i nie przysługują mi KUP ... ja utrzymywałem, że mieszkam w Przemyślu i "codziennie" dojeżdżam do pracy ... nie wskazując już GDZIE do tej pracy dojeżdżam. Wykaz meldunków (statystycznie co 7 dzień meldunek w innym miejscu) zbił panienkę z tropu.

[...]

"I oto chodzi, i oto chodzi" ...

[...]
policjantĂłw za
[...]
naleĹźy - skoro nie zauwaĹźy radiowozu, to i cywilnego samochodu
nie zauważy i nieszczęście gotowe;)

Jeżdżę autem dużo, jeszcze czołówki nie zaliczyłem, nikogo na drodze nie zabiłem, a wielokroć było tak, że gdyby nie CB (w aucie) czy "chowanie się za autem" (na motocyklu) - radiowozu bym nie zobaczył. Licho nie śpi ... siedzą se tacy zbunkrowani pędzlując kebaba ... i nagle widzą zbrodniarza wojennego przechodzącego przez pasy na czerwonym o 3 w nocy ... Nie zgarną go ?

Tak żeby było tematycznie - prawo jazdy B straciłem trochę lat temu za jazdę rowerem "po pijaku" ... rzecz w tym, że stawkę miałem na granicy wykroczenia/przestępstwa (1 dmuchanie - wykroczenie, 2 dmuchanie - przestępstwo a więc 178 par 2 KK) ... była 2 w nocy ... środek zimy, żywego ducha na mieście. Kontrola zainicjowana tym, że złamałem rowerem w środku zimy o owej 2 w nocy zakaz określony znakiem B1 czyli zakaz ruchu w obu kierunkach. Zauważyli to z oddali przejeżdżający policjanci i postanowili ukarać mnie mandatem za w/w złamanie zakazu ruchu (na rynku we Wrocławiu) ... w rozmowie poczuli browar ode mnie .... i masz ...

Dlatego nie łażę na czerwonym, a przechodzę w niedozwolonym miejscu ...

Dlatego prędkość też "łamię" autem biorąc pod uwagę widełki mandatowe i "dokładność radaru" ... zawsze po to, by było mniej.

Data: 2012-08-05 11:10:52
Autor: ToMasz
W dniu 05.08.2012 07:15, Shrek pisze:
On 2012-08-04 23:21, ToMasz wrote:
[...]

tak
Przed czerwonym światłem w nocy na
przejściu stoisz dwie minuty na czerwonym?
nie chodzę w nocy, ale stałbym. Z roweru zsiadam na pasach.
Winrar opłacony?
nie. jak  łatwo można sprawdzić:
używam linuksa

Zdajesz sobie sprawę, że obalenie komuny było nielegalne - nie wolno
było spiskować;)
komuna była zła, i komunę trzeba było obalić. Teraz nikt nie zabrania rozpoczęcia działań, których celem będzie taka zmiana prawa, aby "na bani" można było jeździć rowerem.
ToMasz

Data: 2012-08-05 12:31:40
Autor: Shrek
On 2012-08-04 23:21, ToMasz wrote:
[...]

No to gratulacje. Mamy świętego na grupie. Jednak musisz sobie zdawać sprawę, że jednak pozostałe trzydziści kilka milionów Polaków na codzień łamie prawo, w mniej lub bardziej widowiskowy sposób. Dalej twierdzisz, że przepis jest przepis, i jak ktoś go łamie to nie zasługuje na pracę kredyt i partnera? Muszę cię zmartwić, ale jakby zastosować w praktyce to wyginelibyśmy w ciągu jednego pokolenia;)

[...]

I właśnie dzięki temu, że komuna upadła, mogę sobie spokojnie pisać, że mam takie prawo w d4. I mam prawo oceniać czy prawo jest głupie czy nie.

Shrek.

Data: 2012-08-06 07:44:36
Autor: bans
W dniu 2012-08-05 07:15, Shrek pisze:

 Przed czerwonym światłem w nocy na
przejściu stoisz dwie minuty

Owszem, stałbym (tryb warunkowy, bo ten przykład to czysta demagogia z twojej strony). Bo to ma być odruch, każde złamanie tego przepisu to osłabienie tego odruchu.

--
bans

Data: 2012-08-06 17:55:36
Autor: Shrek
On 2012-08-06 07:44, bans wrote:
[...]

Polecam Powstańców Śląskich/Gen. Maczka. Owszem o tyle demagogia, że cały cykl trwa pewnie krócej niz dwie minuty. O tyle nie, że na jednym nie przejdziesz, bo są dwie jezdnie. Jak przedziesz przez pierwszą to dalej masz czerwone przez tory i drugą, a że wciśniesz siłą rzeczy po rozpoczęsciu cyklu, to poczekasz na następny.

Shrek.

Data: 2012-08-01 11:10:51
Autor: ojciecc
W dniu 2012-07-31 21:55, ojciecc pisze:
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

Poradnik

http://jazdapopijanemu.pl/poradnik-rowerzysty-zatrzymanego-za-jazde-pod-wplywem-alkoholu/

Wynika z niego że nie jest tak jak sie wszystkim wydaje. Zabieranie prawo jazdy nie jest już obligatoryjne jednak Sędzia może nadal zdecydować o jego zabraniu (zależy od jego dobrej woli) Krótko: Nadal za jedno piwo na rowerze można stracić Prawo Jazdy samochodem.

Data: 2012-08-01 11:46:06
Autor: bans
W dniu 2012-08-01 11:10, ojciecc pisze:

http://jazdapopijanemu.pl/poradnik-rowerzysty-zatrzymanego-za-jazde-pod-wplywem-alkoholu/

Niestety, stracilem cierpliwośc szukając przycisku "zamknij", aby zlikwidować okienko ze zdjęciem jakiegos wikarego, zapraszajacego do kliknięcie w jego "funpage".

--
bans

Data: 2012-08-01 11:50:55
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 11:46, bans pisze:
[...]

Masz coś nie tak z przeglądarką!
Najważniejsze! -  nie podpisywać dobrowolnie oświadczenia o winie! Policjanty (te głupsze bo wiem że są prawdziwi Policjanci i dla nich szacunek) przetrzymują bez prawnie na komisariacie aż do przyznania się do winy(zesrano rowerzysty nie zgłaszają takich zdarzeń do sądu).

Data: 2012-08-01 12:09:35
Autor: bans
W dniu 2012-08-01 11:50, ojciecc pisze:

Masz coś nie tak z przeglądarką!

Za drugim razem udało się.

Najważniejsze! -  nie podpisywać dobrowolnie oświadczenia o winie!

Tak jest, dobra rada.

Ale czytając komentarze jestem załamany - co za bydło... Mówię o pytających o rade. Złapany pod pwływem raz, drugi, wyrok w zawieszeniu... i wsiada na rower po piwie...

--
bans

Data: 2012-08-01 12:15:54
Autor: Marek
bans wrote:
Ale czytając komentarze jestem załamany - co za bydło... Mówię o pytających o rade. Złapany pod pwływem raz, drugi, wyrok w zawieszeniu... i wsiada na rower po piwie...

I pyta jeszcze o najlepszą linię obrony.

Proponuję linię obrony taką jak dopuszczone w prawie anglosaskim: impuls nie do pohamowania!

Marek

Data: 2012-08-01 12:40:55
Autor: MichałG
Marek pisze:
bans wrote:
[...]

Wystarczy pomrocznośc jasna...

Data: 2012-08-01 12:45:18
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 12:15, Marek pisze:
bans wrote:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem i myśl o konsekwencjach -  jak to juĹź ktoś napisał w "samochodzie by go nie skontrolowali";/

Adam Łaczek: Czy w Niemczech macie tak liberalne prawo, bo żaden Niemiec nie wsiądzie na rower po spożyciu alkoholu? Naprawdę jesteście tacy święci?

Konrad Krause: Oczywiście, że nie. Wręcz przeciwnie: w Niemczech możesz jeździć na rowerze do 1,6‰ tak długo, jak jesteś w stanie robić to prawidłowo i bez wypadku. Liberalne prawo skutkuje tym, że ludzie jadąc do knajpy odstawiają samochody i jadą na rowerach. To wybór mniejszego zła, bo jeśli wprowadzilibyśmy jednolite przepisy dla wszystkich nietrzeźwych, to znaczna część z ludzi, która teraz jeździ nietrzeźwa na rowerach przesiądzie się do samochodów, co przyczyni się do większej liczby zabitych i ciężko rannych na drogach.

źródło: http://przewodnik.onet.pl/reportaze/rower-i-alkohol-niemiecka-kultura,1,5184608,artykul.html

Data: 2012-08-01 12:32:04
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 12:09, bans pisze:
[...]

Inny jeździ cały czas nawalony jak prosiak i go nie zatrzymują. Inny zjaramy jeździ a Policja nie robi narkotesterów rowerzystą. Indywidualna sprawa osoby. Jak widzisz, jak masz pieniążki to możesz wyjść z sytuacji bez komplikacji.

Data: 2012-08-01 12:40:18
Autor: Alfer_z_pracy
ojciecc napisał:
zjaramy jeździ a Policja nie robi narkotesterów rowerzystą

Ładnie piszesz. Fajnie się czyta. I nawet daje radę zrozumieć :)

A.

Data: 2012-08-01 13:14:05
Autor: bans
W dniu 2012-08-01 12:32, ojciecc pisze:

a Policja nie robi narkotesterów rowerzystą.

Hm, widziałem coś takiego w "Trainspotting" - dealerzy mieli ze sobą ćpuna, który służył im do oceniania kupowanego towaru. Ale czemu miałby być rowerzystą?

Albo nie, inaczej - policyjny narkotester w nagrodę za wyniki dostaje od komendanta rower i zostaje rowerzystą?

--
bans

Data: 2012-08-01 12:20:08
Autor: de Fresz
On 2012-08-01 11:10:51 +0200, ojciecc <dr@op.pl> said:

Zabieranie prawo jazdy nie jest już obligatoryjne jednak Sędzia może nadal zdecydować o jego zabraniu (zależy od jego dobrej woli)

AFAIK Sąd Najwyższy podważył zasadność odbierania prawa jazdy i obecnie już Sądy Rejonowe tego nie praktykują (choć zawsze można trafić na niedouczonego sędziego, w najniższych instancjach to nic niezwykłego).

Krótko: Nadal za jedno piwo na rowerze można stracić Prawo Jazdy samochodem.

Nie. I w większości przypadków jedno piwo 0,5 l mieści w widełkach 0,2 promila, więc jeśli nawet coś wyjdzie, to wykroczenie (jazda po spożyciu).

de Fresz

Data: 2012-08-01 12:24:06
Autor: bans
W dniu 2012-08-01 12:20, de Fresz pisze:

Nie. I w większości przypadków jedno piwo 0,5 l mieści w widełkach 0,2
promila,

Nie bardzo, w zależności od tempa wypicia tego piwa, masy pijącego i czasu badania możesz i ponad 0,4 wyciągnąć.

--
bans

Data: 2012-08-01 15:11:59
Autor: MichałG
ojciecc pisze:
[...]

ale piszemy o męzczyznach a nie pokurczach...... ;0)

Data: 2012-08-01 15:55:41
Autor: bans
W dniu 2012-08-01 15:11, MichałG pisze:

ale piszemy o męzczyznach a nie pokurczach...... ;0)

80kg to pokurcz?

--
bans

Data: 2012-08-01 15:57:16
Autor: johnkelly
W dniu 2012-08-01 15:55, bans pisze:
W dniu 2012-08-01 15:11, MichałG pisze:

ale piszemy o męzczyznach a nie pokurczach...... ;0)

80kg to pokurcz?

Zależy od mocy piwa.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2012-08-02 07:52:54
Autor: bans
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?
W dniu 2012-08-01 15:57, johnkelly pisze:

80kg to pokurcz?

Zależy od mocy piwa.

Mówimy o standardowym około 5%, zlituj się, nie zaczynaj typowej internetowej tetrapiloktomii.

--
bans

Data: 2012-08-02 08:15:51
Autor: MichałG
bans pisze:
W dniu 2012-08-01 15:11, MichałG pisze:

ale piszemy o męzczyznach a nie pokurczach...... ;0)

80kg to pokurcz?

pewna znajoma pani mówiła, że meżczyzna zaczyna sie od 185cm (wzrostu- żeby nie było..... ;) ) i 100 kg.... Jestem skłonny sie zgodzic .....;)
A i rachunki dot stezenia alkoholu  wtedy latwiejsze...... ;)

--
Miłego
Michał

Data: 2012-08-01 16:35:22
Autor: ojciecc
ojciecc pisze:
[...]

Znajomy ze szkoły jazdy ma kolegę który: pije wódkę z 2 towarzyszami o 20:00 dnia 1 w ilości 1 litra na głowę, libacja kończy się o 23:30 ,dnia 2 o godzinie 12:00 towarzysze mają 0,0 promila a ów zawodnik ma 4 promile i niszczy alkomat. Chłop przestraszony robi badanie watrąby, nic nie wskazuje zę jego organ był uszkodzony. No i co na to powiesz?

Znam osobiście człowieka który po 2 piwach nie pamięta na drugi dzień co robił. I co ty na to?

Data: 2012-08-01 07:58:22
Autor: WS
On 1 Sie, 16:35, ojciecc <d...@op.pl> wrote:

[...]

Ze ci dwaj klamali ;)
Wg ogolnodostepnego "alkoholowego liczydelka" zakladajac, ze od 20
przez cztery godziny pili po 5x50ml 40% wodki na godzine (czyli do 24
litr) to wychodzi na drugi dzien o 12:00 4,3 promila ;) dla 80kg
chlopa

WS

Data: 2012-08-01 18:37:08
Autor: mt
W dniu 2012-08-01 16:35, ojciecc pisze:

[...]

Że to bardzo, ale to bardzo mało prawdopodobne, aby ci dwaj po 12 godzinach od wypicia litra mieli po 0,0. Wszyscy trzej na tym samym alkomacie mierzyli? No i co to za alkomat, który pada przy 4 promilach?

Znam osobiście człowieka który po 2 piwach nie pamięta na drugi dzień co
robił. I co ty na to?

Że to nie ma nic do rzeczy, można nic nie pamiętać mając 1 promil, a można pamiętać wszystko mając 3, czego to niby ma dowodzić?

--
marcin

Data: 2012-08-01 22:18:25
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 18:37, mt pisze:
[...]

Że wolty i oddziaływanie na organizm to indywidualne cechy oganizmu i nie można generalizować że pijesz browara i masz 0,2.

Data: 2012-08-02 07:53:38
Autor: bans
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?
W dniu 2012-08-01 16:35, ojciecc pisze:

 ma 4
promile i niszczy alkomat.

Nie pisz głupot.

--
bans

Data: 2012-08-02 08:17:30
Autor: MichałG
ojciecc pisze:
[...]

a ja znam takiego co pamieta... ;) I co Ty na to? ;)

Data: 2012-08-03 17:27:51
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 1 Aug 2012, ojciecc wrote:

Znam osobiście człowieka który po 2 piwach nie pamięta na drugi dzień co
robił. I co ty na to?

  Tak sobie gdybnę, że pracownicy wymiaru sprawiedliwości znają całkiem
dużo ludzi, którzy bez żadnego piwa nijak nie umieją sobie przypomnieć
co robili poprzedniego dnia ;)
  Musiałbyś mu zrobić jakiś test obiektywny, skutkujący reakcją na
informację lub zdarzenie którego wcześniej nie mógł znać.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-03 16:15:18
Autor: Ignac
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
On Wed, 1 Aug 2012, ojciecc wrote:

> Znam osobiście człowieka który po 2 piwach nie pamięta na drugi dzień co
> robił. I co ty na to?

Tym się objawia (chyba) ostatnie stadium alkoholizmu

  Musiałbyś mu zrobić jakiś test obiektywny, skutkujący reakcją na
informację lub zdarzenie którego wcześniej nie mógł znać.

Np.taka informacja,chłopie przecież ty wczoraj nie piłeś,więc nie mów
że nic nie pamiętasz,bo nie jechałeś na rowerze a mimo to policja cię złapała
Musisz przestać pić.

 Ignac

Data: 2012-08-01 12:29:17
Autor: ojciecc
Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?

Nie. I w większości przypadków jedno piwo 0,5 l mieści w widełkach 0,2
promila, więc jeśli nawet coś wyjdzie, to wykroczenie (jazda po spożyciu).

Pierdoły! Zależne od budowy ciała i wątroby!

Data: 2012-08-01 12:39:18
Autor: Olivander
ojciecc <dr@op.pl> napisał(a):
Pierdoły! Zależne od budowy ciała i wątroby!
od używanej przerzutki (i pci, rowerzysty, nie przerzutki) :-)

A mnie najbardziej dziwi, że młodzi, silni, muskularni rowerzyści dają się w
ogóle łapać PIESZYM policjantom/strażnikom.

Niedawno starsiawy znajomy przejechał czerwone światło ze stojącym tam
radiowozem drogówki na czele sznura samochodów. Jechał składaczkiem, totalnym
dezelem, ale na trzeźwiuteńko. Radiowóz zaraz za skrzyżowaniem z piskiem
wjechał na chodnik, policjant wysiadał i unosił rękę do zatrzymania. Dalej znajomy nie wie, bo zrobił zwrot o 180stopni, wjechał na chodnik i
pojechał sobie precz. Niezbyt szybko (jego rower by się rozpadł), ale policja
musiała by pojechać pod prąd kawalkady samochodów, lub za nim biegać, by go
dorwać. Ponoć słyszał nawet włączoną syrenę, jak już skręcił w boczną uliczkę,
ale w to już mu nie wierzę, a myślę, że policja machnęła na niego ręką, choć
jak nic dostał by słony mandat.

Nim policja nie zacznie jeździć rowerami, rowerzystę może złapać tylko
mobilizacja kilku [nastu] samochodów i pieszych patroli. Chyba, że go
odstrzelą. Nawet motocykl nie przejedzie po schodach, nie wjedzie do metra,
nie przejedzie przez krzaki. A nawet koń zmęczy się pościgiem przy marnych
30km/h. Dziwię się, że się zatrzymują do kontroli, tym bardziej gdy jadą "na cyku".

Data: 2012-08-01 16:41:24
Autor: ojciecc
W dniu 2012-08-01 14:39, Olivander pisze:
ojciecc <dr@op.pl> napisał(a):
[...]

Podchodzą z zaskoczenia, kiedyś we Wrocławiu na placu Wolności ktoś woła Panowie Panowie miłym głosem, myślę chłop chce żeby mu pomóc.Jest ciemno, podchodzi Pan w ciemnym stroju dopiero zauważam pagony;] i się zaczyna ile piw było...

[...]

Kto powiedział że Policjanty łapią tak chuliganów? Zwykle zatrzymują grzecznych chłopców.;]

Data: 2012-08-01 18:50:20
Autor: Shrek
On 2012-08-01 14:39, Olivander wrote:
ojciecc <dr@op.pl> napisał(a):
[...]

Przede wszystkim, to skoro mając 0,21 odpowiadamy za prowadzenie pojazdu, to nalezy zatrzymać pojazd. A to pewna procedura, której większośc krawężników i SM nie potrafi i nie jest w stanie przeprowadzić (lizak, latarka w nocy). Wiem, że to nawoływanie do anarchii, ale skoro służby twierdzą, że jesteśmy groźni, bo prowadzimy _pojazd_, no to ze wszystkimi tego konsekwencjami. Czy gdzieś się mylę?

Shrek.

Jaka kara jest obecnie za 2 piwa na rowerze?