Jaka kareta graficzna

Data: 2009-09-19 19:14:30
Autor: Gamariel
Jaka kareta graficzna

Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h933b6$inq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,
mam płytę główną ASUS p5VD2-VM/S i kartę graficzną ASUS GeForce 8400GS 256MB TV/DVI PCI-E.
Chcialem zmienić kartę graficzną na coś lepszego, ale do 200 zł.
Co w tej cenie polecicie do tej płyty głównej?

Cos lepszego od tej i to az za 200pln? Jesli to nie zart to przemysl to jeszcze raz...

Data: 2009-09-19 19:21:16
Autor: Gamariel
Jaka kareta graficzna
A tak moze troche konkretniej.. to jest pare mozliwosci, ale jak dla mnie to nie bedzie potezna poprawa :)

1. http://www.allegro.pl/item742534107_msi_geforce_nx_8600gts_256_mb_ddr3_oc_overclock.html
2. http://www.allegro.pl/item740874711_geforce_8800_gts_galaxy_na_wypasie_zapraszam.html
3. http://www.allegro.pl/item743891876_sapphire_hd_3850_256mb.html
i tak mozna wiecej wymieniac... ale wez poprawke na to, jakiej mocy masz zasilacz i czy porzadnej firmy, min 350W firmowy a nie udawany :)

Data: 2009-09-19 20:03:36
Autor: Piter S.
Jaka kareta graficzna
A takie modele:
1. ASUS GeForce 9400GT 512MB DDR2/128bit 550/800 TV/DVI PCI-E
2. TWINTECH 9500GT 512MB DDR2/128bit 550/800 PCI-E

--
Piotrek

Data: 2009-09-19 20:15:42
Autor: Gamariel
Jaka kareta graficzna

Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h93717$nsb$1nemesis.news.neostrada.pl...
A takie modele:
1. ASUS GeForce 9400GT 512MB DDR2/128bit 550/800 TV/DVI PCI-E
2. TWINTECH 9500GT 512MB DDR2/128bit 550/800 PCI-E

Dla mnie osobiscie te propozycje mieszcza sie w takim starym przyslowiu "Zamienil stryjek siekierke na kijek". Autorze tematu, chcesz przeznaczyc 200pln, jak wspominasz, na cos lepszego, a te grafiki uwazam za niewystarczajace do miana "cos lepszego" :) I jeszcze Twoje propozycje nadal sa w przedziale grafik na kosciach ddr2, malo wydajnych i lubiacych ciepelko :) Przemysl zamiane na naprawde cos konkretnego i mieszczacego sie w Twoim przedziale budzetowym, bo inaczej wydasz pewna kwote a efekt koncowy i co najwazniejsze, zadowolenie nie beda przekonywujace. Sam tez wielokrotnie stawalem przed podobnym wyborem i zawsze bede sklanial sie ku ekonomii calego zestawu, malemu zuzyciu pradu i najoptymalniejszemu rozwiazaniu. Wiec sam pracuje na ATI 3850 i bardzo sobie ja chwale. Wciaga umiarkowana ilosc pradu i z reszta mojego zestawu zasilana jest 350W zasilaczem, co przy mojej konfiguracji uwazam za bardzo dobrym wynik w porownaniu z userami majacymi swojego budy oparte o zasilacze rzedu 450-600W :)

Data: 2009-09-19 20:19:39
Autor: Gamariel
Jaka kareta graficzna
Tak dodatkowo, jesli chcesz sam przeszukiwac materialy potrzebne do rozwiklania jakigos problemu, to odsylam Cie do ciekawego zestawienia GPU i ich mozliwosci w postaci suchych konkretow - cyferek ukazujacych mozliwosci kart :)

http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

Wybierz sobie swoja karte i obok jakas do porownania, zobacz co bedzie ciekawego i sprawdzaj na Allegro ceny, mysle ze te moje propozycje to absolutne optymalne perelki :)

Natomiast Twoje propozycje mieszcza sie w moim przytoczonym przyslowiu.

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-19 21:13:47
Autor: Piter S.
Jaka kareta graficzna
A model TWINTECH 9500GT 256MB DDR3/128bit 550/1600 PCI-E na DDR3?

--
Piotrek

Data: 2009-09-21 10:51:45
Autor: Q
Jaka kareta graficzna
1. ASUS GeForce 9400GT 512MB DDR2/128bit 550/800 TV/DVI PCI-E
2. TWINTECH 9500GT 512MB DDR2/128bit 550/800 PCI-E

nie badz smieszny - sam mam 9500gt, i to pasywna, bo:
- stary 6600gt spektakularnie zakonczyl zywot
- nie gram i nie potrzebuje duzej mocy
- nowa kosztowala jedyne 150zl

nie wkladalbym tam nic ponizej 9600gt,
no ale to 300zl chyba...