Jaka karta graficzna 2D + TV + www

Data: 2016-02-11 23:54:54
Autor: z
Jaka karta graficzna 2D + TV + www
Pytam bo w sieci jest od groma info o wydajności 3D w grach.
Ja nie gram ale dużo oglądam TV na kompie. Youtube, tuner dvbt (TotalMedia), Horizon Tv od UPC (to ścierwo używa kodeka Silverlight). Dlatego windows7 lub 10 - Różnicy nie zauważyłem.
Radeon HD 4300 sprawował się kiepsko zwłaszcza na dwóch monitorach. Przeglądanie www się przycinało... wydajność pulpitu tylko 3,4
Problemy ze stabilnością tunera dvbt.

Przetestowałem GeForce 8600 GT. Jest lepiej (4,6) i stabilnie ale czy mogło by być jeszcze lepiej? Czy będzie różnica jeśli kupię kartę za 200-300 zł? Cały czas mając na uwadze że chodzi tylko o 2D.

Procesor to raczej staroć (Athlon 7750 3.0 GHz) ale on z 4 GB Ram daje radę. Problem jest z wyświetleniem tego wszystkiego na dwóch monitorach (1920x1200, 168x1050)

PS. Być może to ważne. TotalMedia który obsługuje tuner dvbt ma opcję używania "przyspieszenia sprzętowego" która znacznie odciąża CPU. Oczywiście system stoi na dysku SSD dlatego nie ma mowy o jakimś spowolnieniu przez PVR czy nagrywanie.

Jaka karta graficzna 2D + TV + www