Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000

Data: 2021-02-24 07:58:48
Autor: Mirek Ptak
Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000
On 21.02.2021 10:48, Dominik Ałaszewski wrote:
Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Niestety w temacie kart graficznych i grania jestem
totalnym amatorem.

Córka gra w jakąś grę anime (jeśli to istotne, to dopytam
o tytuł)

Patrząc na swoją córkę i obecne mody growe strzelam:
https://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=35279&game=Ori%20and%20the%20Will%20of%20the%20Wisps

GF950 teoretycznie, ale u mojej młodej chodzi to na lapku z i5 7 lub 8 generacji plus GF940M po zmniejszeniu detali.
Jeśli nie trafiłem gry to może chodzić też o Hollow Knight:
https://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=27149&game=Hollow%20Knight

Jeśli to też nie to to możesz jednak podać tytuł tej tajemniczej gry - będzie łatwiej :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2021-02-24 07:42:12
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 24.02.2021 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał/a:

Jeśli to też nie to to możesz jednak podać tytuł tej tajemniczej gry - będzie łatwiej :)

Dopytałem, gra się wabi Genshin Impact.
"Nabiłem drogą kupna" GeForce GT710, konkretnie tę:
https://pl.msi.com/Graphics-Card/GT-710-1GD5H-LP
- 145 zł nowa z gwarancją, koszt ujdzie.

Młoda zadowolona- mimo wyższych ustawień chodzi znacznie lepiej, niż na laptopie.

Poniewczasie widzę, że na jutubie chwalą się, że ta karta
daje radę:
https://youtu.be/fxrsfNXg8tY
i podobne.

Data: 2021-02-25 08:39:55
Autor: Mirek Ptak
Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000
On 24.02.2021 08:42, Dominik Ałaszewski wrote:
[...]
Młoda zadowolona- mimo wyższych ustawień chodzi znacznie
lepiej, niż na laptopie.

I to najważniejsze :)

Poniewczasie widzę, że na jutubie chwalą się, że ta karta
daje radę:
https://youtu.be/fxrsfNXg8tY
i podobne.

Podobnie sprawdziłem czy ten 940M zadziała z ORI :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2021-02-25 16:02:49
Autor: miab
W dniu 24-02-2021 o 08:42, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Ten też:
https://youtu.be/jl4wWgKcxMM?t=203

miab

Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000