Jaka karta graficzne do starego komputera AMD Athlon/Barton 2.2 GHz do oglądania filmów na Flash/FLV/YouTube?

Data: 2010-09-21 22:49:38
Autor: M1SLQ
Jaka karta graficzne do starego komputera AMD Athlon/Barton 2.2 GHz do oglądania filmów na Flash/FLV/YouTube?
W sieci widziałem informacje, że Adobe, we wtyczce Flash ostatnio
wykorzystuję akceleracje udostępnianą przez niektóre (które?) karty
graficzne, ale nie jestem w stanie dotrzeć do informacji, czy są karty
na AGP 4x / 8x, które taką (hipotetyczną?) akceleracje by
udostępniały.

http://www.adobe.com/pl/products/flashplayer/systemreqs/#video

Radeon 4xx0 i 3xx0, z nVidii to seria 8x00. Z własnych doświadczeń: ta akceleracja nie zawsze działa tak, jak byś sobie życzył...

Pozdrawiam

Data: 2010-09-26 09:39:34
Autor: G Nowak
[...]

Niestety nie, z Radeonow TYLKO serie 4xxx oraz 3200/3300 zintegrowane na plycie.

--
pozdr

Jaka karta graficzne do starego komputera AMD Athlon/Barton 2.2 GHz do oglądania filmów na Flash/FLV/YouTube?