Jaka karta kredytowa

Data: 2010-03-28 22:46:03
Autor: RobertS
Jaka karta kredytowa

Najważniejszym dla mnie kryterium przy wyborze karty jest możliwość dokonywania przelewów z karty na dowolny rachunek bankowy. Ważne, aby ta transakcja była traktowana jako bezgotówkowa (a więc z grace period) - takich znalazłem kilka, ale wszystkie rzeczone przelewy obarczone były 1,5-2% prowizją takiej transakcji. Akceptowalną dla mnie opłatą jest 0,5-1% - oczywiście szczytem szczęścia byłoby 0%

Kk ma przede wszystkim służyć do płacenia, a nie robienia darmowych przelewów. Może rodzice nie potrzebują wcale kk tylko kredyt w KO! Będą mogli wypłacać do woli i to bez żadnych prowizji ;-)

RobertS

Jaka karta kredytowa