Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)

Data: 2010-07-19 04:15:04
Autor: Homzik
Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)
Zarówno debetówkami Inteligo jak i mBanku da się płacić w Internecie.

Data: 2010-07-19 13:17:13
Autor: Feniks
Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)
ale za bilety lotnicze ???  jakos nie za bardzo mi to szlo ;)

Data: 2010-07-19 13:31:32
Autor: pmlb

"Feniks" <spam@niedobry.jest> wrote in message news:4c443439$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
ale za bilety lotnicze ???  jakos nie za bardzo mi to szlo ;)

Bo karty debetowe moga byc zablokowane na transakcjie zagraniczne, przez banki w polsce.
Dowiedz sie w banku, dzwoniac czy taka karta debetowa nie jest zablokowana.
Byla na ten temat dyskujsa szersza pare watkow nizej. Jak sie okazuje naddal wiele kart jest blokowanych na takie transakcjie w Polsce.
Karta prepayd jest dobra bo nie ma oplaty w RyanAir (czasowo!) ale tez kosztuje utrzymanie takiej karty i nie wiem, czy to nie wyjdzie na to samo... lub niewiele taniej.
Najlepsza jest kredytowka, ale napisales na poczatek, ze zaden kredyt cie nie interesuje...

Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)