Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)

Data: 2010-07-19 15:48:12
Autor: m4rkiz
Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)
"Feniks" <spam@niedobry.jest> wrote in message news:4c442da6$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
Interesuje mnie karta kredytowa ( a moze jakas debetowka tez sie da ?? ) tylko i wylacznie w celu dokonywania zakupow biletow
(tanie linie lotnicze, busy miedzynardowe itd.) Nie chce zadnego kredytu ani wydawania kasy ponad to co mam na koncie :)
Chce zeby bylo to jak najbardziej uniwersalne rozwiazanie (bezproblemowe zakupy) oraz w miare tanie w utrzymaniu oraz prowizjach (przewalutowywaniu itd.)

wirecard

Jaka karta kredytowa do placenia za bilety lotniczne ??:)