[cross] Jaka karta microSD do raspberry?

Data: 2019-11-25 14:34:58
Autor: Piotr C
[cross] Jaka karta microSD do raspberry?
On Tuesday, November 12, 2019 at 4:01:05 PM UTC-7, Queequeg wrote:
Teraz kupiłem Adatę 8 GB, bo potrzebuję na już, ale docelowo chciałbym przejść na coś trwalszego. I nie wiem na co.

Moje doświadczenie jest zgoła inne. Sandiski 16GB miałem ze 2, pierwszy padł. Oba były wolne. Odkryłem to dopiero po włożeniu amazonowego Samsunga EVO Select 32GB - kosztuje teraz grosze. Działa wysmienicie a start jest zauważalnie szybszy.

P.

[cross] Jaka karta microSD do raspberry?