Jaką kartą najlepiej zapłacić za zakupy w USA?

Data: 2010-12-05 18:59:53
Autor: MarekZ
Jaką kartą najlepiej zapłacić za zakupy w USA?
Użytkownik "mnt22" <mnt22@haha-haha.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idgf8s$lc5$1@news.task.gda.pl...

Swoją drogą - jaka polska karta obiektywnie byłaby najkorzystniejsza?
Może coś z Polbanku? Albo jeszcze coś innego?

Orientacyjnie to byłoby tak: Polbank, a następnie Amex Millennium, a następnie karty Visa Raiffeisen,a następnie dowolna karta ING.

Nie brałem pod uwagę kart DB, bo nic o nich konkretnego nie wiem.

Jaką kartą najlepiej zapłacić za zakupy w USA?