Jaka karta prepaid jako drugi numer?

Data: 2011-07-22 09:40:51
Autor: mz
Jaka karta prepaid jako drugi numer?
Ja bym wybrał Play te 5 zł raz na rok mnie by skusiło. A to ze ktos nie lubi to nie musi dzwonić. Kto będzie chciał i potrzebował zadzwoni. Telefon ma być tani dla ciebie a nie dzięki tobie reszcie świata. A jak chcesz coś dać swiatu to wpać różnice (między Play a innym operatorem) na rzecz głodujących dzieci w Afryce.
A poza tym ile znasz osób, które przed wybraniem numeru sprawdzają do jakiej sieci on należy ?
Czy numer 500 500 500 to napewno Orange ?

Data: 2011-07-22 20:08:49
Autor: SDD

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e292997$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

Czy numer 500 500 500 to napewno Orange ?

Nie chce mi sie sprawdzac, na pewno jednak mozna zostac jego wlascicielem za >= 200 kPLN :)

http://allegro.pl/500-500-500-zloty-platynowy-numer-500500500-vip-i1714496931.html

Pozdrawiam
SDD

Jaka karta prepaid jako drugi numer?