Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 06:02:56
Autor: Logan
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
Kupilem 2 kolumny (http://dali-speakers.com/display_content.php/INT/speakers.html/150/1098)
+ wzmacniacz (http://nadelectronics.com/products/hifi-amplifiers/C315BEE-Stereo-Integrated-Amplifier)

I podlaczam to wszystko do zintegrowanej karty dzwiekowej w pc.

Pytanie mam takie :
Czy bedzie slychac roznice w dzwieku jak kupie osobna karte dzwiekowa ? jak np :http://www.soundblaster.com/products/product.asp?category=1&subcategory=208&product=15855

Nie zalazy mi na dzwieku przestrzennym tylko na jakosci.

Data: 2009-03-04 00:51:18
Autor: arek
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 10:54:40
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 03:59:31
Autor: arek
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 13:03:43
Autor: G Nowak
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 20:00:02
Autor: venioo
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
G Nowak pisze:
No jasne. Od sluchania zintegrowanej karty krowy przestaja
sie niesc, kury piac, a kurwy dupy dawac. To przeciez wiadomo.
Sory wyrywasz laski na hajfaj firmy Łotson swoim zbajerzonym mondeo?

Wybacz, pomylilem sygnaturki. To oczywiscie nie Ty masz w sygnaturce mondeo z gazem ;D

....a masz jakies wsparcie? :D

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-03-04 22:49:41
Autor: G Nowak
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
Wybacz, pomylilem sygnaturki. To oczywiscie nie Ty masz w sygnaturce mondeo z gazem ;D
...a masz jakies wsparcie? :D

Na poparcie moge tylko napisac, ze wszystkie na litere "F" ... ;)

--
pozdr

Data: 2009-03-04 13:27:00
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 06:14:33
Autor: arek
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 16:22:59
Autor: GLaF
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 14:26:03
Autor: RadoslawF
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 15:47:53
Autor: Tomasz Bątor
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 16:27:04
Autor: RadoslawF
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-05 08:09:07
Autor: Tomasz Bątor
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-05 09:30:12
Autor: RadoslawF
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-05 09:46:51
Autor: Tomasz Bątor
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-05 19:30:48
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
Tomasz Bątor pisze:
On 03/05/2009 09:30 AM, RadoslawF wrote:
Zwróciłem uwagę że dyskutujecie nie ustaliwszy przed tym
o czym. Ale skoro twierdzisz że nie mam racji to poproszę
o przypomnienie właściwego fragmentu w którym jest napisane
co będzie słuchane lub że nie będą słuchane kiepskiej jakości
mp3i divixy.  :-)

Wyszedłem z założenia, że jeśli ktoś wyraźnie zaznacza, że "Nie zalazy mi na dzwieku przestrzennym tylko na jakosci", to wie co pisze i nie będzie słuchał kiepskiej jakości mp3 i divx. Gdyby było inaczej, kupiłby wypasiony zestaw 5.1 za 200 zł i byłby zadowolony.

W grach najważniejsze jest to co widzisz i jak na to zareagujesz.
Dźwięk jest medium pomocniczym i nie musi być najwyższej jakości,

Już pomijając samą jakość, to niekoniecznie. W niektórych grach pozycjonowanie źródła dźwięku oraz efektów środowiskowych ma *bardzo* duże znaczenie - po prostu trzeba reagować nie na widok przeciwnika, tylko odgłosy jakie on wydaje. Wprawdzie gdzieś niedawno czytałem, że chyba Realtek wypuścił sterowniki emulujące EAX 5.0, ale nie wiem jak to się spisuje.

Realtek powielił pomysł Asusa z kart z serii Xonar :) Natomiast o działaniu mogę się tylko w tym drugim przypadku wypowiadać, bo Realteka w diabły wyłączyłem.

Data: 2009-03-04 16:43:55
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 17:14:34
Autor: RadoslawF
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 17:31:59
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 17:56:19
Autor: RadoslawF
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 18:19:25
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
RadoslawF pisze:

Wszystko zależy od jakości wyjściowej.
Jak ktoś miał jedyne i niepowtarzalne nagranie na żywo rejestrowane
na ZK140 to taki bitrate jaki Ty stosujesz jest ze cztery razy za
wysoki.  :-)

A owszem :) Ale akurat materiały źródłowe u mnie to było parę winyli i kasety, ale o generalnie dobrej jakości (część nagrywana fabrycznie).

Data: 2009-03-04 13:29:22
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 07:16:51
Autor: Mariusz Kruk
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Logan"
[...]

Zależy. Jeśli szukasz "aksamitnej miękkości basów połączonej z szeroką
sceną i selektywnością w górnej części pasma" (or compatible), kup
cokolwiek - im drożej, tym lepiej.
A to wydaje się być jakimś prostym przetwornikiem D/A z oszukującymi
sterownikami ("It intelligently enhances the highs and lows, restoring
detail and vibrance to your audio.").
Choć trzeba przyznać, że owszem, może brzmieć lepiej niż kodek z płyty,
jeśli ten ostatni zbiera zakłócenia ze sprzętu. Osobna karta ma szansę
zachowywać się lepiej pod tym względem. (chociaż ma szansę też nie być
dużo lepsza w tym zakresie).

--
  Kruk@ -\                   | Koniec  Świata  się zbliża wielkimi krokami.
          }-> epsilon.eu.org | Cytuję wypowiedź Pszemola na temat Hihota, i

Data: 2009-03-04 12:08:40
Autor: Grzegorz Krukowski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 12:22:30
Autor: Mariusz Kruk
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 12:28:23
Autor: Grzegorz Krukowski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 19:55:07
Autor: Piotr Rezmer
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
Grzegorz Krukowski pisze:

Wystarczy, że znaleźli miejsce, na lepsze filtry napięcia zasilającego
DAC i wzmacniacz sygnału analogowego i już są do przodu.

A nie wystarczy podłączyć PC toslinkiem do wzmacniacza i wszystkie zakłócenia są nieistotne?
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-03-04 12:33:55
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 07:33:51
Autor: G Nowak
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 10:49:36
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 10:45:23
Autor: G Nowak
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 11:51:51
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 13:41:49
Autor: grafi
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-04 14:14:10
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-05 09:00:19
Autor: Artur M. Piwko
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-05 08:31:09
Autor: G Nowak
Jaka karte dzwiekowa kupic ?

Data: 2009-03-06 09:23:48
Autor: Artur M. Piwko
Jaka karte dzwiekowa kupic ?
In the darkest hour on Thu, 5 Mar 2009 08:31:09 -0000,
G Nowak <gnowak84@gmail.usun.kom.zostaw.com> screamed:
Roznica w plus dla Audiotraka (mailem jednoczesnie do sprawdzenia z
xonarem). Pozniej mozna pobawic sie w wymiane wzmacniaczy.
Kolumn. Wzmacniacz to sprawa drugorzędna.

Na jakiej podstawie tak uwazasz? Ile w zyciu slyszales? Po co fora, na ktorych ludzie wymieniaja sie opiniami o konkretnych modelach skoro wszystkie graja tak samo?

Jaki poziom zniekształceń wprowadzają do sygnału głośniki a jaki
wzmacniacz? Mam nadzieję, że pomijasz opinie typu "bardziej aksamitny
dźwięk i tłuste basy".

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
[ 09:22:41 user up 12003 days, 21:17,  1 user, load average: 0.13, 0.04, 0.00 ]

                     Real programmers use:  cat > ./program

Data: 2009-03-05 09:32:40
Autor: Andrzej Libiszewski
Jaka karte dzwiekowa kupic ?