Jaką kartę prepaid warto?

Data: 2012-04-12 14:27:47
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają wygórowane ceny połączeń do play.

Data: 2012-04-12 14:35:02
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości news:jm6ho4$8iu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chętnie doładowania przez internet oraz gdyby była nieograniczona ważność - ileś minut a nie ileś dni.

Data: 2012-04-12 15:00:54
Autor: Pawel G.
Jaką kartę prepaid warto?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-04-12 14:35:
[...]

Przez blue.pl doładujesz chyba każdą.
mBankmobile chyba miało płaską stawkę do wszystkich? Ale ważność konta 2 miesiące za 5PLN.

Ale ich "odnoszenie się do klienta" jest jeszcze niżej niż Play. <lol>

Paweł

Data: 2012-04-12 15:10:29
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jm6jm0$l23$1node2.news.atman.pl...
Przez blue.pl doładujesz chyba każdą.
mBankmobile chyba miało płaską stawkę do wszystkich? Ale ważność konta 2 miesiące za 5PLN.

http://www.mbank.pl/telefonia/doladowanie-karty-gsm/tak-tak-t-mobile/index.html
?

Ale ich "odnoszenie się do klienta" jest jeszcze niżej niż Play. <lol>

Data: 2012-04-12 17:40:15
Autor: Krystek
Jakďż˝ kartďż˝ prepaid warto?
W dniu 2012-04-12 15:10, Ignacy pisze:
Uďż˝ytkownik "Pawel G."<ch03@op.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Przez blue.pl do�adujesz chyba ka�d�.
mBankmobile chyba mia�o p�ask� stawk� do wszystkich? Ale wa�no�� konta 2
miesi�ce za 5PLN.

http://www.mbank.pl/telefonia/doladowanie-karty-gsm/tak-tak-t-mobile/index.html
?

Nie, chodzi o telefonię komórkową mBanku <http://www.mobile.pl/ | http://www.mbankmobile.pl/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-12 19:35:54
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jm6t10$vfo$1node2.news.atman.pl...
Nie, chodzi o telefonię komórkową mBanku <http://www.mobile.pl/ | http://www.mbankmobile.pl/>

A jak ma się porównanie karty mBanku i T-Mobile?
Widzę że jest tam (mBank) starter szeroki i starter długi gdzie jest jednakowa cena do wszystkich sieci. Na razie internet nie będzie potrzebny.

Data: 2012-04-12 19:42:15
Autor: Pawel G.
Jaką kartę prepaid warto?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-04-12 19:35:
[...]

Jeżeli myślisz, że BOK T-mobila obsłuży Cię lepiej niż Play to się baaaaardzo grubo mylisz, już mi się nawet nie chce o tym pisać. ;P Ale ta sieć jest skreślona dla mnie na dłuuuugo. :]

Paweł

Data: 2012-04-12 20:18:53
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jm745g$7bh$1node2.news.atman.pl...
Jeżeli myślisz, że BOK T-mobila obsłuży Cię lepiej niż Play to się baaaaardzo grubo mylisz, już mi się nawet nie chce o tym pisać. ;P Ale ta sieć jest skreślona dla mnie na dłuuuugo. :]

To może mbankmobile. Z mbankiem raczej jest w porządku, kiedyś zrezygnowałem z PKO SA, potem myślałem nad otwarciem rachunku w Getin ale nie mogłem się skontaktować.
Jedyne co w MBank, że trzeba płacić za infolinię i za wybieranie z bankomatów, ale za to ze wszystkich.

Data: 2012-04-12 22:18:37
Autor: Pawel G.
Jaką kartę prepaid warto?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-04-12 20:18:
[...]

No tak, ale BOK mBank mobile też praktycznie nie istnieje, to obsługują pewnie te same "dzieciaki" co Play'a. :]

Jeżeli przenosisz się tylko dla lepszej obsługi, to... nie masz wyboru. <lol>

Paweł

Data: 2012-04-12 22:35:10
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jm7dan$i16$1node2.news.atman.pl...
No tak, ale BOK mBank mobile też praktycznie nie istnieje, to obsługują pewnie te same "dzieciaki" co Play'a. :]
Jeżeli przenosisz się tylko dla lepszej obsługi, to... nie masz wyboru.

Play był dobry za pierwszym razem gdy przenosiłem się do niego z Orange. Ale nie podoba mi się traktowanie starych klientów. Trzy miesiące przed końcem abonamentu dzwonią i proponują nową ofertę nie mówiąc dokładnie z czym będzie się wiązała. I zgadzając się jestem uziemiony na 12 a raczej 15 następnych miesięcy z ofertą dużą gorszą niż była poprzednia (i to bez telefonu!). Dlatego chcę w końcu zrezygnować w zupełności z abonamentu. Nawet gdy trzeba będzie kupić telefon, to lepiej niż "dostać" w abonamencie.

Data: 2012-04-13 18:27:19
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 12.04.2012 22:35, Ignacy pisze:
[...]

to źle? Więc wyraź zakaz na piśmie
nie mówiąc dokładnie z czym
będzie się wiązała.
Budzimy się! To jest reklama! proszki piorą, pieluchy nie przeciekają, auta się nie psują... Reklama, oferta która ma Cię zachęcić do zgłębienia tematu, albo skorzystania z wolności rynku i podjęcia niekorzystniej decyzji
I zgadzając się jestem uziemiony na 12 a raczej 15
następnych miesięcy z ofertą dużą gorszą niż była poprzednia (i to bez
telefonu!).
Chłopie! moja matka raz się na coś zgodziła i musiała zapłacić za to naście tysięcy!
Dlatego chcę w końcu zrezygnować w zupełności z abonamentu.
Przemyśl to z pomocą kalkulatora, tak aby nie była to kolejna kosztowna decyzja.
Nawet gdy trzeba będzie kupić telefon, to lepiej niż "dostać" w abonamencie.

ToMasz

Data: 2012-04-13 09:12:06
Autor: adresss
Jakš kartę prepaid warto?
co niektorzy psiacza na Play (moze i maja racje), ale to dzieki Play
cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
30gr/min.

A teraz dzieki Play i formule 4.0 za 79 zl - nagle wszyscy inni
zaczeli oferowac plaskie taryfy....(bez zaglebiania sie w szczegoly).

--
nie czytalem wszystkich waszych postow, ale jezeli chodziloby o
przechowalnie numeru (i ew. odbieranie), to chyba T-Mobile, gdzie

--
ThinkXtra

Data: 2012-04-13 11:09:38
Autor: J.F
Jaka karte prepaid warto?
UĹźytkownik  napisał w wiadomości grup
co niektorzy psiacza na Play (moze i maja racje), ale to dzieki Play

Wlasciwie to dzieki UKE.
Swoja droga to przetarg powinien byc odwolany i wznowiony dopiero gdy UKE okresli jawnie swoje stanowisko - co nowy operator dostanie a czego nie.

No i poniekad dzieki klientom, ktorzy zostali przy starych operatorach i doplacaja do rozwoju Play. Choc w sumie - sami najwiecej na tym zarabiaja,
i znow dzieki UKE.

A tak swoja droga to mozna by podyskutowac jak to by dalej bylo, gdyby nie bylo Play, ale UKE konsekwetnie obnizalo MTR.

cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
30gr/min.

Ale bez znizek w sieci. I nie zawsze wyglada to tak optymistycznie.

A teraz dzieki Play i formule 4.0 za 79 zl - nagle wszyscy inni
zaczeli oferowac plaskie taryfy....(bez zaglebiania sie w szczegoly).

No ale masz przyklad Orange.at - oni oferuja znacznie fajniejsza taryfe za 35 zl ..

J.

Data: 2012-04-14 15:57:17
Autor: ALEX MR
Jaka karte prepaid warto?
W dniu Pt 13 04 2012 11:09, J.F pisze:

cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
30gr/min.

Ale bez znizek w sieci.

Stan Darmowy to nie zniĹźka w sieci?

[...]

Mają jakiś salon w Łodzi? Może się skuszę.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-04-14 10:06:03
Autor: Terry Jonesty
Jaka karte prepaid warto?
On 14 Kwi, 15:57, ALEX MR <czarnyjedyny-abc...@gazeta.pl> wrote:

> Ale bez znizek w sieci.

Stan Darmowy to nie zniżka w sieci?

> I nie zawsze wyglada to tak optymistycznie.

> No ale masz przyklad Orange.at - oni oferuja znacznie fajniejsza taryfe
> za 35 zl ..

Mają jakiś salon w Łodzi? Może się skuszę.

oni niestety mają salony tylko tam gdzie nie rządzi PO

Data: 2012-04-14 19:19:36
Autor: ALEX MR
Jaka karte prepaid warto?
W dniu So 14 04 2012 19:06, Terry Jonesty pisze:

[...]

Czyli tradycyjnie argument "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" guzik wart. CBDU.

Data: 2012-04-20 14:21:38
Autor: SkrypĂŤk
Jaka karte prepaid warto?
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No patrz, a ja myślałem że ceny spadają na skutek konkurecji, a to zasługa UKE.
UKE zainwestowało, zbudowało konkurencyjną sieć i świadczy usługi?

Data: 2012-04-20 15:57:04
Autor: cpt. Nemo
Jaka karte prepaid warto?
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f91550d$0$55892$c3e8da3

No patrz, a ja myślałem że ceny spadają na skutek konkurecji, a to zasługa UKE.
UKE zainwestowało, zbudowało konkurencyjną sieć i świadczy usługi?

Wystarczy ze UKE patrzy im na rece. jesli tylko na chwilke wzrok odwroci to natychmiast zmowa cenowa przeciw klientom, dokladnie tak jak w sprawie stawek do PLAY. Wielka trojce trzeba pilnowac na kazdym kroku bo to wredny i przebiegly twor.

Data: 2012-04-20 16:35:17
Autor: Skrypëk
Jaka karte prepaid warto?
cpt. Nemo <cpt.nemo@aster.pl> wrote:
[...]

Nie wystarczy. Od patrzenia ceny się nie obniżają.

Data: 2012-04-20 16:26:06
Autor: J.F
Jaka karte prepaid warto?
UĹźytkownik "SkrypĂŤk"  napisał w wiadomości grup
[...]

A nakazalo UKE wewnetrzny roaming ? Nie nakazalo, ale postraszylo ze moze nakazac. A podnioslo ceny MTR w Play ? Podnioslo.

Ciekawe jakby Play wygladalo, gdyby nie te dwa posuniecia.

J.

Data: 2012-04-20 16:32:27
Autor: SkrypĂŤk
Jaka karte prepaid warto?
[...]

Wow. Znaczy nie nakazało, ale to jego zasługa, że mam zasięg sieci Orange? Wow.

A podnioslo ceny MTR w Play ? Podnioslo.
Ciekawe jakby Play wygladalo, gdyby nie te dwa posuniecia.

Ale wymieniłeś jedno.

Data: 2012-04-20 17:14:55
Autor: J.F
Jaka karte prepaid warto?
UĹźytkownik "SkrypĂŤk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f9173b5$0$55870$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com...
[...]

Drugie liczy sie podwojnie :-)
A i pierwsze nie wiadomo jak oceniac ... dogadaliby sie sami, czy by sie nie dogadali, bo to niby konkurencja jednak. No i wielka trojca ponoc ma/miala zakaz wewnetrznego roamingu, a dla Play UKE zrobil wyjatek.

Ciekawe jakby ta siec wygladala gdyby tego nie bylo ...

J.

Data: 2012-04-22 18:41:23
Autor: SkrypĂŤk
Jaka karte prepaid warto?
[...]

Patrzysz na to od dupy strony. Gdyby się Netia nie odważyła zainwestować w
uruchomienie kolejnej sieci na wysyconym rynku, to by sobie UKE mogło
patrzeć do usranej.

Data: 2012-04-12 17:23:45
Autor: nadcisnieniowiec
Jaką kartę prepaid warto?
[...]

Za to teraz wszyscy inni mają drożej do Ciebie. To się zdecyduj czy chcesz dzwonić czy odbierać w play.

Data: 2012-04-12 17:21:23
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 17:23:45 +0200, nadcisnieniowiec napisał(a):

Za to teraz wszyscy inni mają drożej do Ciebie. To się zdecyduj czy chcesz dzwonić czy odbierać w play.

Pomijając wszystko inne - to nie wina jego ani nawet Playa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-12 17:32:37
Autor: Maciej Bebenek
Jaką kartę prepaid warto?
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
[...]

Z ostatnim słowem bym polimeryzował: ktoś ten wniosek kiedyś złożył.

Data: 2012-04-12 17:56:39
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia 12 Apr 2012 18:32:37 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

Z ostatnim słowem bym polimeryzował: ktoś ten wniosek kiedyś złożył.

Kluczowe słowo - "kiedyś"
I nawet KIEDYŚ były jakies skutki tego wnioski i w efekcie przesłanki
finansowe do wyższych opłat za połączenia do Play - wciąż KIEDYŚ.
O czym sam dobrze wiesz. W przyszłym roku stawki będa już równe, a 70
groszy za minutę do Play zostanie w większości taryf. Bo tak.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-12 15:54:33
Autor: Yerine Ictimai
Jaką kartę prepaid warto?
On Apr 12, 6:56 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

O czym sam dobrze wiesz. W przyszłym roku stawki będa już równe, a 70
groszy za minutę do Play zostanie w większości taryf. Bo tak.

Jak to, przecież to główny argument, że Play im odbiera klientów!
Łaskę robią?

Data: 2012-04-12 19:21:32
Autor: nadcisnieniowiec
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1196dygaz1lvi.dlglepper.institute.com...
[...]

Poczekamy, zobaczymy. Już są kolejni do zastąpienia play jako tego droższego na liście: centernet, aero2 i co tam jeszcze Solorz nie naprodukował.

Data: 2012-04-12 22:20:30
Autor: J.F.
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 17:56:39 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

A zlozyl Play wniosek do UKE o ukaranie innych operatorow za stosowanie
wygorowanych oplat ? Czy moze inni operatorzy ciagle maja podstawy do
takich stawek jakie maja ? :-)

J.

Data: 2012-04-12 21:29:44
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 22:20:30 +0200, J.F. napisał(a):

A zlozyl Play wniosek do UKE o ukaranie innych operatorow za stosowanie
wygorowanych oplat ? Czy moze inni operatorzy ciagle maja podstawy do
takich stawek jakie maja ? :-)

Podstawy? Poza oczywiście zwyczajowymi "kasujemy tyle bo możemy"?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-04-12 15:59:58
Autor: Yerine Ictimai
Jaką kartę prepaid warto?
On Apr 12, 10:29 pm, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org>
wrote:
> [...]

> takich stawek jakie maja ? :-)

Podstawy? Poza oczywiście zwyczajowymi "kasujemy tyle bo możemy"?

Przecież starczyłaby "negatywna" kampania reklamowa ze strony Play -
nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce żeby w reklamach odnosić się
porównawczo negatywnie do innych konkretnych marek?

Data: 2012-04-13 01:10:12
Autor: Krystek
Jaką kartę prepaid warto?
wrote:
[...]

Nie jest. Reklama (nawet ta porównawcza) musi być tak sformułowana, żeby nie można było rozpoznać firmy / produktu, z którym oferta reklamującego jest porównywana (szczególnie, a może przede wszystkim, jeśli są porównywane na zasadzie lepsza/gorsza, tańsza/droższa itd.). Oczywiście reklamodawcy tworząc reklamówki często posługują się skojarzeniami (gra słów, nawiązanie do kolorów konkurencji), ale jeśli takie aluzje będą nazbyt rozpoznawalne to nadawcy mogą reklamę wycofać (nie mówiąc o procesie ze strony konkurencji, były przykłady).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-13 10:03:46
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Fri, 13 Apr 2012 01:10:12 +0200, Krystek napisał(a):

Nie jest. Reklama (nawet ta porównawcza) musi być tak sformułowana, żeby nie można było rozpoznać firmy / produktu, z którym oferta reklamującego jest porównywana (szczególnie, a może przede wszystkim, jeśli są

to jest trzeci rodzaj prawdy. Reklama porównawcza jest dozwolona i pokazanie nazwy innego produktu jest
dozwolone. Firmy je zakrywają, bo się boją wieloletnich procesów, na
których tracą wszyscy oprócz prawników.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2012-04-13 16:00:12
Autor: Krystek
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-13 11:03, Waldek Godel pisze:
[...]

OK, podałem zbyt ogólnikowo. Są też wyjątki od zasady i bardziej szczegółowe uregulowania. Kto będzie się chciał w temat wgłębiać może zerknąć chociażby na:
<http://www.medialine.pl/artykul.php?getpage_id=10&getsubpage_id=16&artykul_id=2441>
<http://firma.wieszjak.pl/reklama/287615,Kiedy-reklama-porownawcza-jest-dopuszczalna.html>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-13 11:13:40
Autor: J.F
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Krystek"  napisał w wiadomości
[...]

A jakas podstawa prawna do tych twierdzen ?

[...]

"a co z Ludwikiem" ?

J.

Data: 2012-04-13 18:15:11
Autor: nadcisnieniowiec
Jaką kartę prepaid warto?
wrote:
[...]

Dziwnę, bo zdarzyło mi się widzieć w tygodnikach reklamę sieci komórkowych, gdzie były wymieniony stawki u konkurencji z podaniem marek, to samo bodaj z internetem czy telewizją;
porównanie na zasadzie ile u nas, a ile u konkurencji za ten sam pakiet.

Data: 2012-04-13 11:19:03
Autor: J.F
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1gnc8b5bclsjs.dlg@lepper.institute.com...
[...]

Ja tam nie wiem, ale roznie to w biznesie bywa, szczegolnie tym regulowanym.

Odszukalem ze prezes UKE stanowisko zajelo 1 marca 2011, ale najwyrazniej niewiele z tego stanowiska wyniklo.

J.

Data: 2012-04-13 10:27:16
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Fri, 13 Apr 2012 11:19:03 +0200, J.F napisał(a):

Podstawy? Poza oczywiście zwyczajowymi "kasujemy tyle bo możemy"?

Ja tam nie wiem, ale roznie to w biznesie bywa, szczegolnie tym regulowanym.

Tu jest fajna tabelka:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobile_Termination_Rate
Warto porównać ze stawkami za połączenia. W szczególności za połączenia z
W3 do Play.
Skoro "obowiązującą" stawką za minutę połączenia bez cudów pakietowych itp.
jest 29 groszy, to oznacza, że dla operatora "zysk" (w cudzysłowie, bo bez
uwzględnienia innych kosztów ale także bez uwzględnienia przychodu z
przychodzących) na poziomie niecałych 14 groszy za minutę jest
wystarczający. Nie dotyczy Play, gdzie musza mieć "zysk" w wielu taryfach
na poziomie 50 groszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2012-04-12 19:20:13
Autor: nadcisnieniowiec
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1rwb7b6ijk20v$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ktokolwiek za to odpowiada, różnica w cenach jest faktem.
Więc wciąż trzeba wybierać pomiędzy taniej do play, lub taniej z play i kończy się często na używaniu dwóch numerów.

Data: 2012-04-12 22:18:01
Autor: J.F.
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 17:21:23 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Troche w tym jednak winy i jego i Playa.

J.

Data: 2012-04-12 22:55:31
Autor: xxx
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-12 14:27, Ignacy pisze:
Jestem w Play, chciaÂłbym zachowaĂŚ swĂłj numer a jednoczeÂśnie nie pÂłaciĂŚ
abonamentu. Chêtnie zrezygnowa³ bym z wspó³pracy z Play ze wzglêdu na ich
odnoszenie siĂŞ do klienta, jednak zwykle inne karty niÂż play majÂą wygĂłrowane
ceny po³¹czeù do play.

taką sieć to warto ale w Austrii... Oferta za 9EUR/miesiąc w prepaid... 2000 minut do wszystkich sieci , naliczanie minutowe, wymienne na smsy i MB. www.yesss.at

Data: 2012-04-12 23:50:36
Autor: zlotowinfo
Jaką kartę prepaid warto?
[...]

przenies do play prepaid

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-12 23:53:46
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jm7imv$rgl$1inews.gazeta.pl...
przenies do play prepaid

A jak jest z simlockiem? Czy Play w ostatnich latach daje telefony z simlockiem, a jeśli tak, to czy jest możliwość bezpłatengo zdjęcia w salonie Play po wygaśnięciu umowy ?

Data: 2012-04-12 23:58:26
Autor: zlotowinfo
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości news:jm7ist$5uu$1inews.gazeta.pl...
[...]

a co za różnica?
jak przechodzisz w tej samej sieci z abo do prepaid
to nie musisz ściągać simlock

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-13 00:03:57
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jm7j5k$hth$1inews.gazeta.pl...
a co za różnica?
jak przechodzisz w tej samej sieci z abo do prepaid
to nie musisz ściągać simlock

Zraziłem się do Play za to jak traktują nie nowych klientów

Data: 2012-04-12 23:13:57
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Fri, 13 Apr 2012 00:03:57 +0200, Ignacy napisał(a):

Zraziłem się do Play za to jak traktują nie nowych klientów

I co, wyemigrujesz do Emiratów Arabskich? Bo w Europie jest wszędzie takie
samo bagno.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2012-04-13 01:21:22
Autor: JoteR
Jaką kartę prepaid warto?
"Ignacy" napisał:

przenies do play prepaid

A jak jest z simlockiem? Czy Play w ostatnich latach daje telefony
z simlockiem, a jeśli tak, to czy jest możliwość bezpłatengo zdjęcia
w salonie Play po wygaśnięciu umowy ?

Play od 3 lat nie zakłada blokad na sprzedawane przez siebie aparaty, co więcej - owe 3 lata temu przeprowadził akcję bezpłatnego odblokowywania sprzedawanych przez siebie telefonów, również tych, którym tzw. okres zastrzeżony się nie skończył, a nawet wręcz dopiero co się zaczął (jak u mnie ;->). Zresztą taka informacja jest ci chyba całkowicie zbędna, skoro masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

JoteR

Data: 2012-04-13 11:38:13
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jm7o39$bp5$1inews.gazeta.pl...
mnie ;->). Zresztą taka informacja jest ci chyba całkowicie zbędna, skoro masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

Dlaczego "abonament"? W abonamecie jestem uziemiony conajmniej na 12 miesięcy i nie mam kontroli nad wydatkami. Ostatnio w Play dałem nabrać się na promocję i w play 29 nie płacę 29 tylko 29+29 za internet którego nie używam, poza tym po zmianie tej dostałem rachunek za abonament za dwa miesiące.
A dlaczego "beztelefonowy"? Mogę kupić na aleegro telefon jaki chcę a i tak mi wyjdzie lepiej niż abonament na 24 czy 36 miesięcy. Nawet mogę kupić droższy za 600 zł, 600/24=25 zł które mogę doliczyć do doładowań i tak taniej wyjdzie.

Data: 2012-04-13 17:34:35
Autor: JoteR
Jaką kartę prepaid warto?
"Ignacy" napisał:

masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

Dlaczego "abonament"?

A czymże innym jest ów C.K. "prepaid" za 9 EUR/mies. jak nie formą abonamentu?
Zresztą w rodzimych sieciach żeby choćby zbliżyć się do stawki za minutę w abonamencie, użytkownicy prepaidu muszą nakombinować się jak koń pod górkę, stosując długookresową strategię bazującą m.in. na podwójnych doładowaniach, dostępnych raz na pół roku i jednorazowych doładowaniach wysoką kwotą z kilkumiesięcznym okresem na wykorzystanie. Czasowo wychodzi to porównywalnie z abonamentem, finansowo już niekoniecznie.

Ostatnio w Play dałem nabrać się  na promocję i w play 29 nie płacę 29
tylko 29+29 za internet którego nie używam,

Te dodatkowe 29 zł to chyba tylko przez pierwszy miesiąc?
Zresztą nie ty pierwszy i nie ostatni dałeś się naciągnąć na "promocję".
Straty w ludziach muszą być.

Mogę kupić na aleegro telefon jaki chcę a i tak mi wyjdzie lepiej niż abonament
na 24 czy 36 miesięcy. Nawet mogę kupić droższy za 600 zł, 600/24=25 zł
które mogę doliczyć do doładowań i tak taniej wyjdzie.

Polimeryzowałbym, ale mi się już nie chce. W każdym razie z twojego wyliczenia wynika, że po spłaceniu raty za telefon w kwocie 25 zł za pozostałe 20 zł mam 230 minut i 1 GB. W którym prepaidzie uzyskam choćby zbliżone warunki. bo nie dosłyszałem?

JoteR

Data: 2012-04-14 19:13:59
Autor: ALEX MR
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu Pt 13 04 2012 17:34, JoteR pisze:

[...]

W którym abo będę miął jedną stawkę za minutę w przedziale 1-10000 min/miesiąc i zapłacę za to co wykorzystam? Bo nie dosłyszałem?

Data: 2012-04-16 00:37:19
Autor: JoteR
Jaką kartę prepaid warto?
"ALEX MR" napisał:

W którym abo będę miął jedną stawkę za minutę w przedziale 1-10000 min/miesiąc i zapłacę za to co wykorzystam? Bo nie dosłyszałem?

Ty - w żadnym. Abonament wybierają ludzie, którzy znają z grubsza swój profil dzwonienia, a nie gimnazjaliści, doładowujący z kieszonkowego po 5 zł. rocznie.

JoteR

Data: 2012-04-16 09:00:48
Autor: tl
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-16 00:37, JoteR pisze:
"ALEX MR" napisał:

[...]

Nawiedzony ? Czy wielbiciel klasyka od białego i czarnego ?
Średnie AUPU abo oscyluje wokół 200 , a ARPU wokół 60.
Daje to 0,3 gr/min gdy większość abonamentowców puszy się stawką 10gr/min. Coś cienka ta Twoja teza. Acha, ci gimnazjaliści mają AUPU ok 100-120 przy ARPU 20 pln co daje 0,2 gr/min. Z Twojego tekstu i powyższych wuliczeń wynika, że człowiek jest mądry w gimnazjum, a potem z wiekiem głupieje.

Data: 2012-04-17 02:12:20
Autor: Animka
Jaką kartę prepaid warto?
"ALEX MR" napisał:

[...]

Ja zauważyłam, że nawet dwulatek jest bystrzejszy. Ma swoje telefony komórkowe i normalne i zabawki, ma swoje zabawki uczące laptopy, ale jego to nudzi. Dwa dni temu podszedł do córki laptopa, właczył go sobie i zaczął przeglądać zdjęcia! Córki nie było, była moja siostra i ta sirota opowiadała, że nie umiała tego laptopa wyłaczyć. Latała po wszystkich klawiszach. Ma w swoim domu dwa laptopy, a nic nie umie. Mogła dwulatka poprosić, żeby wyłączył jak skończy oglądać zdjęcia :-)

--
animka

Data: 2012-04-17 08:14:43
Autor: J.F.
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Mon, 16 Apr 2012 09:00:48 +0200, tl napisał(a):
Nawiedzony ? Czy wielbiciel klasyka od białego i czarnego ?
Średnie AUPU abo oscyluje wokół 200 , a ARPU wokół 60.
Daje to 0,3 gr/min gdy większość abonamentowców puszy się stawką

30 gr/ min ?

10gr/min. Coś cienka ta Twoja teza.

Bo ona zawiera tez raty za telefon. Przynajmniej statystycznie.

Acha, ci gimnazjaliści mają AUPU ok 100-120 przy ARPU 20 pln co daje 0,2 gr/min. Z Twojego tekstu i powyższych wuliczeń wynika, że człowiek jest mądry w gimnazjum, a potem z wiekiem głupieje.

Widac od zawsze ceni wygode abo, tylko jak dorosnie to ma zdolnosc :-)

J.

Data: 2012-04-17 15:04:45
Autor: tl
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-17 08:14, J.F. pisze:
[...]

Słuszna uwaga, już poprawiam : Oranż - z usług głosowych abo ma 20 gr/min , prepaid 12 gr/min. Sądzę, że w Playu jest podobnie, natomiast w t-mobile jest odwrotnie, co kiepsko świadczy o tiktakowcach i heyowcach.

Data: 2012-04-20 14:31:29
Autor: Skrypëk
Jaką kartę prepaid warto?
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"ALEX MR" napisał:

[...]

No właśnie. Tylko z grubsza.
A ja znam dokładnie i "na kartę" wychodzi mnie taniej.

Data: 2012-04-14 22:42:26
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jm9h34$55d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skomplikowane to, jak miała by wyglądać ta strategia na podstawie Play Fresh czy MBank Mobile?

Data: 2012-04-16 00:34:51
Autor: JoteR
Jaką kartę prepaid warto?
"Ignacy" napisał:

Skomplikowane to, jak miała by wyglądać ta strategia na podstawie
Play Fresh czy MBank Mobile?

Pogrzeb w archiwum grupy, co bardziej wytrwali prepaidziarze usiłowali przedstawiać swoje wyliczenia, z mizernym zresztą skutkiem. Ja jakbym nie liczył - abonament zawsze mi wychodził dużo taniej, tym bardziej, że nie zajmuję się porównywaniem na osiedlowej ławeczce kto ma dłuższego smartfona, więc biorę najlepszy, jaki jest dostępny w tzw. "promocji" w wybranej przeze mnie taryfie i używam go do dzwonienia lub jako modem. Tak po prostu. Różnica rzędu 400 zł pomiędzy ceną tzw. rynkową a ceną u operatora w zupełności mi wystarcza do cieszenia się ceną za minutę nieosiągalną dla prepaidu. Ale ja znam swój profil dzwonienia, który nie opiera się na doładowywaniu raz do roku po 5 zł.

JoteR

Data: 2012-04-16 11:59:58
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jmfijf$6ds$1inews.gazeta.pl...
[...]

No włąśnie, w prepaidzie mogę mieć takiego smartfona JAKIEGO CHCĘ, dzwoniłem właśnie do Play i pytałem się o HDC Desire, nie mają, mają za to za 65 zł abonament z blackberry 9300 za 300 złotych. I co się okazuje, to 65 zł jest bez internetu (to znaczy 100 MB a nie 1 GB) za 1 GB trzeba by zapłacic dodatkowo 25 zł.
Podczas gdy na Allegro ten telefon jest za 750 zł (a trafiają się i tańsze okazje).
Więc co mamy: opłacają nam jedynie 450 zł, czyli 18.75 /miesiąc, więc abonament wynosi -46.25 zł z minimalnym internetem.
I trzeba jeszcze doliczyć koszty niewymierne:
- w ofercie mam telefon, który nie koniecznie chcę, bo chcę Desire
- jestem uwaiżany na wiele miesięcy, nie kontroluję kosztów, a ta wolność warta jest nawet gdybym miał finansowo niewiele tracić.

Data: 2012-04-15 23:21:00
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
[...]

W prepaidzie Mbank Mobile, mój ulubiony telefon HTC Desire Z jest na Allegro 950 z dostawą nowe http://tnij.org/desireallegro
natomiast na skrzydełku:
http://skrzydelko.pl/szukaj/index.php?m=s&b=&h=&o=&u=&p=9&t=542&y=
dla 29 zł miesięcznie aktywacja kosztuje 838 zł w play, a na przykład w TMobile ponad 1500 zł!
Więcej niż telefon na własną rękę. Wielkiej łaski nie robią, a człowiek jest uwiązany na 24 miesiące.
Można wziąć oczywiście większy abonament niż 29 zł ale jeszcze drożej wyjdzie.

Data: 2012-04-15 22:40:59
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Sun, 15 Apr 2012 23:21:00 +0200, Ignacy napisał(a):

[...]

Błąd w liczeniu - przecież telefonu nie kupujesz po to, żeby mieć ładny
telefon. Tak, wiem są tacy, ale oni kupują głównie zabawki z owocowym logo.
Powinieneś uwzględnić koszta dzwonienia i internetu. Tzn oblicz najtańszy
możliwy koszt przez czas cyrografu, nieważne jak, abo, prepaid, cokolwiek.
Weź pod uwagę twój średni profil dzwonienia.
Wyliczenie odejmij od kosztu abonamentu z telefonem przez czas trwania
cyrografu. Wtedy dane będa realne.
Jeżeli np. najtaniej wychodzi prepaid, a doładowanie za 20 zł starcza
powiedzmy na miesiąc, to z dwuletnim cyrografem porównuj koszt 480 zł.
Weź pod uwagę, ze do smartfona jakiś pakiet danych by się przydał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-04-15 23:51:28
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:ig07oicgoo1t.dlglepper.institute.com...
Jeżeli np. najtaniej wychodzi prepaid, a doładowanie za 20 zł starcza
powiedzmy na miesiąc, to z dwuletnim cyrografem porównuj koszt 480 zł.
Weź pod uwagę, ze do smartfona jakiś pakiet danych by się przydał.

W prepaidzie mam comiesieczne doładowanie i własny telefon, natomiast w abonamencie miesięczne raty 29 zl + jednorazowo za telefon a i tak w takim abonamencie nie ma internetu zdaje sie. Ja otrzymałem abonament 29 zł + 25 zł internet, tym internetem mnie wkurzyli, ale w play online mogłem go wyłączyć i mam nadzieję że nie będę za niego wiecej płacił skoro go nie zamawiałem
Chyba że za cenę 29 zł miesięcznie byłby w pakiecie 1 GB internetu wraz z telefonem to oferta mogła by być tańsza niż prepaid,ale zawsze ma on tę zaletę że człowiek jest wolny i moze kontrolować koszty.

Pozdrawiam

Data: 2012-04-20 14:41:22
Autor: Skrypëk
Jaką kartę prepaid warto?
[...]

Tylko po co wywala 1500zł? Żeby mieć brzydki telefon?

Data: 2012-04-14 09:51:42
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 01:21, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"Ignacy" napisał:

> [...]

masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

POCHWAŁA DLA PLAY! :)

Data: 2012-04-13 12:55:34
Autor: Maciek
Jaką kartę prepaid warto?
[...]

No to zostań w Play tylko przenieś nr do Fresha zaznaczając 5xNIE przy zgodach na marketingowe zawracanie dupy.

Wygórowane ceny do Play? To jest zwykła zmowa cenowa nazywana przez większość "walką z konkurencją". Taka odwrotność zabronionego dumpingu cenowego.

Ciesz się roamingiem wewnętrznym, niedrogim dostępem do Sieci. Nie ma się co obrażać na Play, bo żaden inny operator nie potraktuje Cię lepiej. Dla wszystkich jesteś tylko źródłem zysku.

Waldek napisał o tym, co będzie za rok, po zrównaniu stawek MTR. Zgadza się - będzie to samo co dziś, z tym, że P4 może przyłączyć się do W3 i powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

--
M.

Data: 2012-04-13 13:02:58
Autor: J.F
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
Waldek napisał o tym, co będzie za rok, po zrównaniu stawek MTR. Zgadza się - będzie to samo co dziś, z tym, że P4 może przyłączyć się do W3 i powstanie Wielka Czwórka.

I juz nie bedzie tak tanio w Play ?

Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w  NMT.

To nam raczej nie grozi - Unia chyba juz ustalila ze w EU tak nie bedzie.

Aczkolwiek ... jesli chodzi o konkurencje to by mocno uzdrowilo rynek :-)

Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

Jesli powod nie bedzie wydumany, to moze sie cieszyc - bedzie objaw zdrowego rynku :-)

J.

Data: 2012-04-13 17:29:13
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:02:58 +0200, J.F napisał(a):

I juz nie bedzie tak tanio w Play ?

HALO!!! POBUDKA!!!!!
Tanio już nie jest od roku. Z okładem.
http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2012-04-13 19:03:08
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:eimx49ln6rdj.dlglepper.institute.com...
http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417

Jeżeli już abonament to nie przedłużać i po każdym okresie przechodzić do kogo innego, wtedy proponują dobre warunki, np. z telefonem. A gdy już cię mają to chcą cię jak najwiecej wycisnąć.

Data: 2012-04-13 19:28:52
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 13.04.2012 19:03, Ignacy pisze:
[...]

1000m w sieci i na stacjonarne + 90m min do wszystkich. całość za ok 15zł. do kogo mam "zwiać"? Chętnie zapłacę _trochę_ wiecej, byle mieć internet liczony w GB.

ToMasz

Data: 2012-04-13 19:56:14
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jm9nok$325$1inews.gazeta.pl...
1000m w sieci i na stacjonarne + 90m min do wszystkich. całość za ok 15zł. do kogo mam "zwiać"? Chętnie zapłacę _trochę_ wiecej, byle mieć internet liczony w GB.

A u kogo to 15 zł?

Data: 2012-04-14 20:05:01
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmca14$184$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jako nowemu klientowi? Mnie jako stałego przerobili.Choć na początku był fajnie gdy przenosiłem się z Orange, nawet przez kilka miesięcy miałem abonament 1 zł. Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne rzeczy. Nigdy więcej abonamenty, gdzie człowiek jest uwiązany. A mogłem powiedzieć że chcę przejść na umowę bezterminową, którą w każdej chwili mógłbym rozwiązać.

Data: 2012-04-14 20:20:27
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 14.04.2012 20:05, Ignacy pisze:
[...]

z przeniesienia
[...]

co znaczy wcisnęli? Rzucili ofertę a Ty powiedziałeś "tak"?
Nigdy więcej abonamenty, gdzie człowiek jest uwiązany.
no... niewiem. Teraz mają za 17.5+23% 300 minut, 100 mega i _chyba_ PiS gratis. Zastanawiam się czy przypadkiem nie dać się uwiązać na kolejne 2 lata. Szczególnie że jeszcze parę lat temu doładowywałem "za50" na 3 miesiące popa ....

A mogłem
powiedzieć że chcę przejść na umowę bezterminową, którą w każdej chwili
mógłbym rozwiązać.
Wszystko od warunków zależy...

ToMasz

Data: 2012-04-15 09:24:07
Autor: tl
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

i _chyba_ PiS
gratis.

Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

Data: 2012-04-15 12:49:00
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 15.04.2012 09:24, tl pisze:
W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

i _chyba_ PiS
gratis.

Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

PiS - Play i Stacjonarne. ale to nie ja wymyśliłem

ToMasz

Data: 2012-04-15 10:58:04
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 15 Kwi, 12:49, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
W dniu 15.04.2012 09:24, tl pisze:> W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

> Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

PiS - Play i Stacjonarne. ale to nie ja wymyśliłem

ToMasz

Ploughs into Swords
pamięta ktoś może z jakiego to filmu? ;)

Data: 2012-04-14 23:33:36
Autor: cpt. Nemo
Jaką kartę prepaid warto?

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości news:jmce8h$7hs$1inews.gazeta.pl...

Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne rzeczy.

Bardzo bili ?
Czy moze byles tak glupi ze sam wziales.
Jakos mi nigdy zaden operator nic nie "wcisnal", podpisuje i biore tylko to czego sam chce.

Nemo

Data: 2012-04-14 10:03:51
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 18:29, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:02:58 +0200, J.F napisał(a):

> [...]

ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

Data: 2012-04-14 21:27:06
Autor: nadcisnieniowiec
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:64517f2e-65f8-4934-b01c-ac494e637f83s7g2000yqm.googlegroups.com...
On 13 Kwi, 18:29, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:02:58 +0200, J.F napisał(a):

> [...]

http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417,56

ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

Co w niej ładnego? Odrosty i rozdwojone końcówki chyba.

Data: 2012-04-15 10:55:05
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 14 Kwi, 21:27, "nadcisnieniowiec" <highpress...@blood.com> wrote:
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiii...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:64517f2e-65f8-4934-b01c-ac494e637f83s7g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
>ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

Co w niej ładnego? Odrosty i rozdwojone końcówki chyba.

mógłbyś okazać się dżentelmenem...

Data: 2012-04-13 17:48:54
Autor: Maciek
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
I juz nie bedzie tak tanio w Play ?

Przepraszam ale rezygnuję z udziału w tym wątku. Zdrowie ma się jedno :)
--
M.

Data: 2012-04-13 18:22:57
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
> Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak
kiedyś w NMT.
nie mogą. tzn mogą sobie podnosić co chcą, ale Ci którzy mają stare taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie "bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.
Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść
opłaty do poziomu 0,60 za minutę.
Kto musimy? bo klienci za to nie zapłacą, chyba że złotówka jakoś magicznie stanieje.
UKE straci rację bytu i będzie jak
dawniej...
A kto będzie wydawał pozwolenia? Zawsze zostanie jakiś "organ"
  ToMasz

Data: 2012-04-14 09:45:05
Autor: tl
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-13 18:22, ToMasz pisze:
> [...]
taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie
"bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.

Czyli będą musieli męczyć się z Tobą tylko 30 dni jeśli nie warto będzie Ciebie obsługiwać.

Data: 2012-04-14 10:01:54
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 18:22, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
 > Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak> kiedyś w NMT.

nie mogą. tzn mogą sobie podnosić co chcą, ale Ci którzy mają stare
taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie
"bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.> Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść
> opłaty do poziomu 0,60 za minutę.

Kto musimy? bo klienci za to nie zapłacą

jak nie zapłacą skoro jakoś rozmawiać muszą a najbliżasza konkurencja
będzie w Austrii ?!!!!!!!!!!!!!?

Data: 2012-04-14 09:57:10
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 12:55, "Maciek" <.@.> wrote:
Użytkownik "Ignacy" <nie.lu...@spamu.ignacy> napisał

> [...]

NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do
poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej....

i jeszcze okaże się, że KRYZYS jest POdstawą PRawną do zmiany warunków
cenowych umów już zawartych z klientami :)

Data: 2012-04-14 23:04:33
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Maciek" <.@.> napisał w wiadomości news:jm90ms$c2i$1inews.gazeta.pl...
powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

Raczej nie, kiedyś mieli koszty jak budowanie anten, teraz już wszystko jest.

Data: 2012-04-15 11:56:32
Autor: Tomek O
Jaką kartę prepaid warto?
On 12 Kwi, 14:27, "Ignacy" <nie.lu...@spamu.ignacy> wrote:
[...]

Przy migracji do Orange prepaid dostaniesz bonus 100 minut do
wszystkich sieci łącznie z Play na 20 dni przez kolejne 6 miesięcy
przy dowolnym doładowaniu np. 5 zł. Przy migracji do Tak Taka przy
doładowaniu co najmniej 25 zł. dostaniesz bonus 20 zł. przez 6
miesięcy na konto główne plus powiedzmy 10% za doładowanie przez
stronę T. Da to stawki około 50% niższe niż cennikowe na wszystko. 1.
http://www.orange.pl/binaries-http/PL/Binary2/1956107/4006108239.pdf
2. http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/D0000124001_WOP_Przenies_nr_do_TT_TMobile_na_karte.pdf

Jaką kartę prepaid warto?