Jaką kartę prepaid warto?

Data: 2012-04-12 14:35:02
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości news:jm6ho4$8iu$1inews.gazeta.pl...
Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają wygórowane ceny połączeń do play.

Chętnie doładowania przez internet oraz gdyby była nieograniczona ważność - ileś minut a nie ileś dni.

Data: 2012-04-12 15:00:54
Autor: Pawel G.
Jaką kartę prepaid warto?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-04-12 14:35:
[...]

Przez blue.pl doładujesz chyba każdą.
mBankmobile chyba miało płaską stawkę do wszystkich? Ale ważność konta 2 miesiące za 5PLN.

Ale ich "odnoszenie się do klienta" jest jeszcze niżej niż Play. <lol>

Paweł

Data: 2012-04-12 15:10:29
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jm6jm0$l23$1node2.news.atman.pl...
Przez blue.pl doładujesz chyba każdą.
mBankmobile chyba miało płaską stawkę do wszystkich? Ale ważność konta 2 miesiące za 5PLN.

http://www.mbank.pl/telefonia/doladowanie-karty-gsm/tak-tak-t-mobile/index.html
?

Ale ich "odnoszenie się do klienta" jest jeszcze niżej niż Play. <lol>

Data: 2012-04-12 17:40:15
Autor: Krystek
Jakďż˝ kartďż˝ prepaid warto?
W dniu 2012-04-12 15:10, Ignacy pisze:
Uďż˝ytkownik "Pawel G."<ch03@op.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Przez blue.pl do�adujesz chyba ka�d�.
mBankmobile chyba mia�o p�ask� stawk� do wszystkich? Ale wa�no�� konta 2
miesi�ce za 5PLN.

http://www.mbank.pl/telefonia/doladowanie-karty-gsm/tak-tak-t-mobile/index.html
?

Nie, chodzi o telefonię komórkową mBanku <http://www.mobile.pl/ | http://www.mbankmobile.pl/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-12 19:35:54
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jm6t10$vfo$1node2.news.atman.pl...
Nie, chodzi o telefonię komórkową mBanku <http://www.mobile.pl/ | http://www.mbankmobile.pl/>

A jak ma się porównanie karty mBanku i T-Mobile?
Widzę że jest tam (mBank) starter szeroki i starter długi gdzie jest jednakowa cena do wszystkich sieci. Na razie internet nie będzie potrzebny.

Data: 2012-04-12 19:42:15
Autor: Pawel G.
Jaką kartę prepaid warto?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-04-12 19:35:
[...]

Jeżeli myślisz, że BOK T-mobila obsłuży Cię lepiej niż Play to się baaaaardzo grubo mylisz, już mi się nawet nie chce o tym pisać. ;P Ale ta sieć jest skreślona dla mnie na dłuuuugo. :]

Paweł

Data: 2012-04-12 20:18:53
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jm745g$7bh$1node2.news.atman.pl...
Jeżeli myślisz, że BOK T-mobila obsłuży Cię lepiej niż Play to się baaaaardzo grubo mylisz, już mi się nawet nie chce o tym pisać. ;P Ale ta sieć jest skreślona dla mnie na dłuuuugo. :]

To może mbankmobile. Z mbankiem raczej jest w porządku, kiedyś zrezygnowałem z PKO SA, potem myślałem nad otwarciem rachunku w Getin ale nie mogłem się skontaktować.
Jedyne co w MBank, że trzeba płacić za infolinię i za wybieranie z bankomatów, ale za to ze wszystkich.

Data: 2012-04-12 22:18:37
Autor: Pawel G.
Jaką kartę prepaid warto?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Ignacy
z dnia: 2012-04-12 20:18:
[...]

No tak, ale BOK mBank mobile też praktycznie nie istnieje, to obsługują pewnie te same "dzieciaki" co Play'a. :]

Jeżeli przenosisz się tylko dla lepszej obsługi, to... nie masz wyboru. <lol>

Paweł

Data: 2012-04-12 22:35:10
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Pawel G." <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jm7dan$i16$1node2.news.atman.pl...
No tak, ale BOK mBank mobile też praktycznie nie istnieje, to obsługują pewnie te same "dzieciaki" co Play'a. :]
Jeżeli przenosisz się tylko dla lepszej obsługi, to... nie masz wyboru.

Play był dobry za pierwszym razem gdy przenosiłem się do niego z Orange. Ale nie podoba mi się traktowanie starych klientów. Trzy miesiące przed końcem abonamentu dzwonią i proponują nową ofertę nie mówiąc dokładnie z czym będzie się wiązała. I zgadzając się jestem uziemiony na 12 a raczej 15 następnych miesięcy z ofertą dużą gorszą niż była poprzednia (i to bez telefonu!). Dlatego chcę w końcu zrezygnować w zupełności z abonamentu. Nawet gdy trzeba będzie kupić telefon, to lepiej niż "dostać" w abonamencie.

Data: 2012-04-13 18:27:19
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 12.04.2012 22:35, Ignacy pisze:
[...]

to źle? Więc wyraź zakaz na piśmie
nie mówiąc dokładnie z czym
będzie się wiązała.
Budzimy się! To jest reklama! proszki piorą, pieluchy nie przeciekają, auta się nie psują... Reklama, oferta która ma Cię zachęcić do zgłębienia tematu, albo skorzystania z wolności rynku i podjęcia niekorzystniej decyzji
I zgadzając się jestem uziemiony na 12 a raczej 15
następnych miesięcy z ofertą dużą gorszą niż była poprzednia (i to bez
telefonu!).
Chłopie! moja matka raz się na coś zgodziła i musiała zapłacić za to naście tysięcy!
Dlatego chcę w końcu zrezygnować w zupełności z abonamentu.
Przemyśl to z pomocą kalkulatora, tak aby nie była to kolejna kosztowna decyzja.
Nawet gdy trzeba będzie kupić telefon, to lepiej niż "dostać" w abonamencie.

ToMasz

Data: 2012-04-13 09:12:06
Autor: adresss
Jakš kartę prepaid warto?
co niektorzy psiacza na Play (moze i maja racje), ale to dzieki Play
cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
30gr/min.

A teraz dzieki Play i formule 4.0 za 79 zl - nagle wszyscy inni
zaczeli oferowac plaskie taryfy....(bez zaglebiania sie w szczegoly).

--
nie czytalem wszystkich waszych postow, ale jezeli chodziloby o
przechowalnie numeru (i ew. odbieranie), to chyba T-Mobile, gdzie

--
ThinkXtra

Data: 2012-04-13 11:09:38
Autor: J.F
Jaka karte prepaid warto?
UĹźytkownik  napisał w wiadomości grup
co niektorzy psiacza na Play (moze i maja racje), ale to dzieki Play

Wlasciwie to dzieki UKE.
Swoja droga to przetarg powinien byc odwolany i wznowiony dopiero gdy UKE okresli jawnie swoje stanowisko - co nowy operator dostanie a czego nie.

No i poniekad dzieki klientom, ktorzy zostali przy starych operatorach i doplacaja do rozwoju Play. Choc w sumie - sami najwiecej na tym zarabiaja,
i znow dzieki UKE.

A tak swoja droga to mozna by podyskutowac jak to by dalej bylo, gdyby nie bylo Play, ale UKE konsekwetnie obnizalo MTR.

cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
30gr/min.

Ale bez znizek w sieci. I nie zawsze wyglada to tak optymistycznie.

A teraz dzieki Play i formule 4.0 za 79 zl - nagle wszyscy inni
zaczeli oferowac plaskie taryfy....(bez zaglebiania sie w szczegoly).

No ale masz przyklad Orange.at - oni oferuja znacznie fajniejsza taryfe za 35 zl ..

J.

Data: 2012-04-14 15:57:17
Autor: ALEX MR
Jaka karte prepaid warto?
W dniu Pt 13 04 2012 11:09, J.F pisze:

cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
30gr/min.

Ale bez znizek w sieci.

Stan Darmowy to nie zniĹźka w sieci?

[...]

Mają jakiś salon w Łodzi? Może się skuszę.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-04-14 10:06:03
Autor: Terry Jonesty
Jaka karte prepaid warto?
On 14 Kwi, 15:57, ALEX MR <czarnyjedyny-abc...@gazeta.pl> wrote:

> Ale bez znizek w sieci.

Stan Darmowy to nie zniżka w sieci?

> I nie zawsze wyglada to tak optymistycznie.

> No ale masz przyklad Orange.at - oni oferuja znacznie fajniejsza taryfe
> za 35 zl ..

Mają jakiś salon w Łodzi? Może się skuszę.

oni niestety mają salony tylko tam gdzie nie rządzi PO

Data: 2012-04-14 19:19:36
Autor: ALEX MR
Jaka karte prepaid warto?
W dniu So 14 04 2012 19:06, Terry Jonesty pisze:

[...]

Czyli tradycyjnie argument "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" guzik wart. CBDU.

Data: 2012-04-20 14:21:38
Autor: SkrypĂŤk
Jaka karte prepaid warto?
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No patrz, a ja myślałem że ceny spadają na skutek konkurecji, a to zasługa UKE.
UKE zainwestowało, zbudowało konkurencyjną sieć i świadczy usługi?

Data: 2012-04-20 15:57:04
Autor: cpt. Nemo
Jaka karte prepaid warto?
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f91550d$0$55892$c3e8da3

No patrz, a ja myślałem że ceny spadają na skutek konkurecji, a to zasługa UKE.
UKE zainwestowało, zbudowało konkurencyjną sieć i świadczy usługi?

Wystarczy ze UKE patrzy im na rece. jesli tylko na chwilke wzrok odwroci to natychmiast zmowa cenowa przeciw klientom, dokladnie tak jak w sprawie stawek do PLAY. Wielka trojce trzeba pilnowac na kazdym kroku bo to wredny i przebiegly twor.

Data: 2012-04-20 16:35:17
Autor: Skrypëk
Jaka karte prepaid warto?
cpt. Nemo <cpt.nemo@aster.pl> wrote:
[...]

Nie wystarczy. Od patrzenia ceny się nie obniżają.

Data: 2012-04-20 16:26:06
Autor: J.F
Jaka karte prepaid warto?
UĹźytkownik "SkrypĂŤk"  napisał w wiadomości grup
[...]

A nakazalo UKE wewnetrzny roaming ? Nie nakazalo, ale postraszylo ze moze nakazac. A podnioslo ceny MTR w Play ? Podnioslo.

Ciekawe jakby Play wygladalo, gdyby nie te dwa posuniecia.

J.

Data: 2012-04-20 16:32:27
Autor: SkrypĂŤk
Jaka karte prepaid warto?
[...]

Wow. Znaczy nie nakazało, ale to jego zasługa, że mam zasięg sieci Orange? Wow.

A podnioslo ceny MTR w Play ? Podnioslo.
Ciekawe jakby Play wygladalo, gdyby nie te dwa posuniecia.

Ale wymieniłeś jedno.

Data: 2012-04-20 17:14:55
Autor: J.F
Jaka karte prepaid warto?
UĹźytkownik "SkrypĂŤk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f9173b5$0$55870$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com...
[...]

Drugie liczy sie podwojnie :-)
A i pierwsze nie wiadomo jak oceniac ... dogadaliby sie sami, czy by sie nie dogadali, bo to niby konkurencja jednak. No i wielka trojca ponoc ma/miala zakaz wewnetrznego roamingu, a dla Play UKE zrobil wyjatek.

Ciekawe jakby ta siec wygladala gdyby tego nie bylo ...

J.

Data: 2012-04-22 18:41:23
Autor: SkrypĂŤk
Jaka karte prepaid warto?
[...]

Patrzysz na to od dupy strony. Gdyby się Netia nie odważyła zainwestować w
uruchomienie kolejnej sieci na wysyconym rynku, to by sobie UKE mogło
patrzeć do usranej.

Jaką kartę prepaid warto?