Jaką kartę prepaid warto?

Data: 2012-04-13 12:55:34
Autor: Maciek
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał
Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają
wygórowane  ceny połączeń do play.

No to zostań w Play tylko przenieś nr do Fresha zaznaczając 5xNIE przy zgodach na marketingowe zawracanie dupy.

Wygórowane ceny do Play? To jest zwykła zmowa cenowa nazywana przez większość "walką z konkurencją". Taka odwrotność zabronionego dumpingu cenowego.

Ciesz się roamingiem wewnętrznym, niedrogim dostępem do Sieci. Nie ma się co obrażać na Play, bo żaden inny operator nie potraktuje Cię lepiej. Dla wszystkich jesteś tylko źródłem zysku.

Waldek napisał o tym, co będzie za rok, po zrównaniu stawek MTR. Zgadza się - będzie to samo co dziś, z tym, że P4 może przyłączyć się do W3 i powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

--
M.

Data: 2012-04-13 13:02:58
Autor: J.F
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
Waldek napisał o tym, co będzie za rok, po zrównaniu stawek MTR. Zgadza się - będzie to samo co dziś, z tym, że P4 może przyłączyć się do W3 i powstanie Wielka Czwórka.

I juz nie bedzie tak tanio w Play ?

Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w  NMT.

To nam raczej nie grozi - Unia chyba juz ustalila ze w EU tak nie bedzie.

Aczkolwiek ... jesli chodzi o konkurencje to by mocno uzdrowilo rynek :-)

Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

Jesli powod nie bedzie wydumany, to moze sie cieszyc - bedzie objaw zdrowego rynku :-)

J.

Data: 2012-04-13 17:29:13
Autor: Waldek Godel
Jaką kartę prepaid warto?
Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:02:58 +0200, J.F napisał(a):

I juz nie bedzie tak tanio w Play ?

HALO!!! POBUDKA!!!!!
Tanio już nie jest od roku. Z okładem.
http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2012-04-13 19:03:08
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:eimx49ln6rdj.dlglepper.institute.com...
http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417

Jeżeli już abonament to nie przedłużać i po każdym okresie przechodzić do kogo innego, wtedy proponują dobre warunki, np. z telefonem. A gdy już cię mają to chcą cię jak najwiecej wycisnąć.

Data: 2012-04-13 19:28:52
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 13.04.2012 19:03, Ignacy pisze:
[...]

1000m w sieci i na stacjonarne + 90m min do wszystkich. całość za ok 15zł. do kogo mam "zwiać"? Chętnie zapłacę _trochę_ wiecej, byle mieć internet liczony w GB.

ToMasz

Data: 2012-04-13 19:56:14
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jm9nok$325$1inews.gazeta.pl...
1000m w sieci i na stacjonarne + 90m min do wszystkich. całość za ok 15zł. do kogo mam "zwiać"? Chętnie zapłacę _trochę_ wiecej, byle mieć internet liczony w GB.

A u kogo to 15 zł?

Data: 2012-04-14 20:05:01
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmca14$184$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jako nowemu klientowi? Mnie jako stałego przerobili.Choć na początku był fajnie gdy przenosiłem się z Orange, nawet przez kilka miesięcy miałem abonament 1 zł. Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne rzeczy. Nigdy więcej abonamenty, gdzie człowiek jest uwiązany. A mogłem powiedzieć że chcę przejść na umowę bezterminową, którą w każdej chwili mógłbym rozwiązać.

Data: 2012-04-14 20:20:27
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 14.04.2012 20:05, Ignacy pisze:
[...]

z przeniesienia
[...]

co znaczy wcisnęli? Rzucili ofertę a Ty powiedziałeś "tak"?
Nigdy więcej abonamenty, gdzie człowiek jest uwiązany.
no... niewiem. Teraz mają za 17.5+23% 300 minut, 100 mega i _chyba_ PiS gratis. Zastanawiam się czy przypadkiem nie dać się uwiązać na kolejne 2 lata. Szczególnie że jeszcze parę lat temu doładowywałem "za50" na 3 miesiące popa ....

A mogłem
powiedzieć że chcę przejść na umowę bezterminową, którą w każdej chwili
mógłbym rozwiązać.
Wszystko od warunków zależy...

ToMasz

Data: 2012-04-15 09:24:07
Autor: tl
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

i _chyba_ PiS
gratis.

Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

Data: 2012-04-15 12:49:00
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 15.04.2012 09:24, tl pisze:
W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

i _chyba_ PiS
gratis.

Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

PiS - Play i Stacjonarne. ale to nie ja wymyśliłem

ToMasz

Data: 2012-04-15 10:58:04
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 15 Kwi, 12:49, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
W dniu 15.04.2012 09:24, tl pisze:> W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

> Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

PiS - Play i Stacjonarne. ale to nie ja wymyśliłem

ToMasz

Ploughs into Swords
pamięta ktoś może z jakiego to filmu? ;)

Data: 2012-04-14 23:33:36
Autor: cpt. Nemo
Jaką kartę prepaid warto?

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości news:jmce8h$7hs$1inews.gazeta.pl...

Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne rzeczy.

Bardzo bili ?
Czy moze byles tak glupi ze sam wziales.
Jakos mi nigdy zaden operator nic nie "wcisnal", podpisuje i biore tylko to czego sam chce.

Nemo

Data: 2012-04-14 10:03:51
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 18:29, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:02:58 +0200, J.F napisał(a):

> [...]

ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

Data: 2012-04-14 21:27:06
Autor: nadcisnieniowiec
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:64517f2e-65f8-4934-b01c-ac494e637f83s7g2000yqm.googlegroups.com...
On 13 Kwi, 18:29, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
Dnia Fri, 13 Apr 2012 13:02:58 +0200, J.F napisał(a):

> [...]

http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417,56

ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

Co w niej ładnego? Odrosty i rozdwojone końcówki chyba.

Data: 2012-04-15 10:55:05
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 14 Kwi, 21:27, "nadcisnieniowiec" <highpress...@blood.com> wrote:
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiii...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:64517f2e-65f8-4934-b01c-ac494e637f83s7g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
>ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

Co w niej ładnego? Odrosty i rozdwojone końcówki chyba.

mógłbyś okazać się dżentelmenem...

Data: 2012-04-13 17:48:54
Autor: Maciek
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
I juz nie bedzie tak tanio w Play ?

Przepraszam ale rezygnuję z udziału w tym wątku. Zdrowie ma się jedno :)
--
M.

Data: 2012-04-13 18:22:57
Autor: ToMasz
Jaką kartę prepaid warto?
> Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak
kiedyś w NMT.
nie mogą. tzn mogą sobie podnosić co chcą, ale Ci którzy mają stare taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie "bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.
Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść
opłaty do poziomu 0,60 za minutę.
Kto musimy? bo klienci za to nie zapłacą, chyba że złotówka jakoś magicznie stanieje.
UKE straci rację bytu i będzie jak
dawniej...
A kto będzie wydawał pozwolenia? Zawsze zostanie jakiś "organ"
  ToMasz

Data: 2012-04-14 09:45:05
Autor: tl
Jaką kartę prepaid warto?
W dniu 2012-04-13 18:22, ToMasz pisze:
> [...]
taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie
"bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.

Czyli będą musieli męczyć się z Tobą tylko 30 dni jeśli nie warto będzie Ciebie obsługiwać.

Data: 2012-04-14 10:01:54
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 18:22, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
 > Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak> kiedyś w NMT.

nie mogą. tzn mogą sobie podnosić co chcą, ale Ci którzy mają stare
taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie
"bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.> Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść
> opłaty do poziomu 0,60 za minutę.

Kto musimy? bo klienci za to nie zapłacą

jak nie zapłacą skoro jakoś rozmawiać muszą a najbliżasza konkurencja
będzie w Austrii ?!!!!!!!!!!!!!?

Data: 2012-04-14 09:57:10
Autor: Terry Jonesty
Jaką kartę prepaid warto?
On 13 Kwi, 12:55, "Maciek" <.@.> wrote:
Użytkownik "Ignacy" <nie.lu...@spamu.ignacy> napisał

> [...]

NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do
poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej....

i jeszcze okaże się, że KRYZYS jest POdstawą PRawną do zmiany warunków
cenowych umów już zawartych z klientami :)

Data: 2012-04-14 23:04:33
Autor: Ignacy
Jaką kartę prepaid warto?
Użytkownik "Maciek" <.@.> napisał w wiadomości news:jm90ms$c2i$1inews.gazeta.pl...
powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

Raczej nie, kiedyś mieli koszty jak budowanie anten, teraz już wszystko jest.

Jaką kartę prepaid warto?