Jaką kartę wybrać?

Data: 2016-10-31 13:02:23
Autor: Olek
Jaką kartę wybrać?
Przy okazji chciałbym zapytać o coś jeszcze.
W TV często powołują się na filmy wysłane
przez telewidzów na kontakt coś tam.
Jak to ludzie wysyłają, bo są to całkiem długie
filmy, a przy wysyłaniu MMS-ów są przecież
ograniczenia.

Pozdrawiam
Olek

Użytkownik "Olek" <Aleksander@no-spam.pl> napisał w wiadomości news:58163fda$0$639$65785112news.neostrada.pl...
Chciałbym kupić kartę bez abonamentu o następujących cechach:
- możliwość przedłużenia stanu konta na co najmniej rok
 po każdym doładowaniu (bez konieczności wcześniejszego
 doładowania)
- tanie połączenia na numery stacjonarne
- tanie wysyłanie MMS-ów bez drastycznego ograniczenia
 wielkości wysyłanych wideo

Mam smartona na 2 karty (dual SIM).
Obecnie używam tylko jednej karty związanej z abonamentem,
na którym mam połączenia ze wszystkimi komórkami i wysyłkę
SMS-ów bez limitów.
Gdy jednak chcę połączyć się z numerem stacjonarnym lub
wysłać MMS-a, muszę dodatkowo płacić. Zdarza mi się to
niesystematycznie, więc opłacanie droższego abonamentu
nie ma sensu.
Stąd chciałbym kupić i używać drugiej karty o podanych wyżej
zaletach.

Może ktoś robił rozeznanie lub używa już takiej karty i mógłby
doradzić? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Olek

Data: 2016-10-31 17:43:10
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jaką kartę wybrać?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Olek
naskrobał(a):

Jak to ludzie wysyłają, bo są to całkiem długie
filmy, a przy wysyłaniu MMS-ów są przecież
ograniczenia.

A o załącznikach do e-maila słyszałeś
--
....::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

Jaką kartę wybrać?