Jaka kasa taka ksiazka

Data: 2009-04-01 17:52:25
Autor: awe
Jaka kasa taka ksiazka

Użytkownik ""call-in <heRsk>"" <.?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:dgt5t4tibvjtang90c1turro0sksedsbqi4ax.com...
"Moja książka zapewne nie jest wolna od błędów,
jestem początkującym historykiem i chętnie wysłucham
wszelkich opinii na jej temat - przyznaje Zyzak."

co na to promotor i recenzent z UJ ?
jakim cudem koles zostal magistrem "historii" ?
skad koles o nazwisku "zyzak" mial kase na jej wydanie?
odpowiedzi nalezy szukac w PiS...
sluchaj hesk co ty tak po marksistowsku rozgrywasz chlopaczka. Jakies tradycje rodzinne? Plynie w tobie ubecka krew? Ty jestes czystej krwi polak czy przybleda?
Ta ksiazka sie swietnie sprzedaje. Zobacz na allegro. zchodzi jak cieple buleczki...Mysle ze sama sie zfinansuje. Sam mam zamiar ja zakupic. Niech zdolny mlody chlopak sobie zarobi
awe

Jaka kasa taka ksiazka