Jaka kierownica do MTB?

Data: 2010-07-11 16:15:43
Autor: Gamariel
Jaka kierownica do MTB?
Sprawe kierownicy mam w sumie juz przedyskutowana :P
Zostaje mi jeszcze kwestia mostku... czy pod katem, czy raczej "plaski", ktorki a moze troche dluzszy... ja generalnie mysle o raczej mostku z malym katem natarcia i racej krotkim, dobrym na jazde dynamiczniejsza z dobrym sterowaniem... co Wy na to?

wiem ze to lakonicznie zabrzmialo, bez konkretow, ale wymiarami nie bede rzucac, gdyz mysle ze po udaniu sie do sklepu okaze sie w praniu po przymiarce :P
Pozdrawiam
Dav.

Jaka kierownica do MTB?