Jaka kierownica do ZR-7

Data: 2011-06-22 06:46:47
Autor: Ryba76
Jaka kierownica do ZR-7
Hej!
potrzebuję wymienić kierownicę w kawasaki ZR-7 2003 rok (naked)
czy ktoś może mi podpowiedzieć konkretny model?
wiem co powiecie - rusz tyłek zmierz i poszukaj w necie

problem polega na tym, że mam złamany obojczyk i do tego jeszcze k... ospę i nie mam możliwości tego wykonać bo moto po wywrotce nie stoi pod domem.

Próbowałem znaleźć na własną rękę ale nie mogę znaleźć kiery dedykowanej do tego modelu.

Może ktoś wymieniał u siebie i mi podpowie jaką kupić

z góry dzięki!!!

Data: 2011-06-22 10:24:34
Autor: Grzegorz Rogala
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 22-06-2011 08:46, Ryba76 pisze:

Próbowałem znaleźć na własną rękę ale nie mogę znaleźć kiery dedykowanej
do tego modelu.

Może ktoś wymieniał u siebie i mi podpowie jaką kupić

z góry dzięki!!!

Zeby dobrac kiere do ZR7 przerzucilem pare katalogow i... nie znalazlem.
Oryginalna kierownica ma otwory do mocowania przelacznikow. Wiec najszybciej i najpewniej bedzie jak kupisz oryginalna w Kawasaki.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-22 08:29:13
Autor: AZ
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> wrote:

Zeby dobrac kiere do ZR7 przerzucilem pare katalogow i... nie znalazlem.
Oryginalna kierownica ma otwory do mocowania przelacznikow. Wiec najszybciej i najpewniej bedzie jak kupisz oryginalna w Kawasaki.

Zapomniales dodac, ze najdrozej ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-22 10:50:57
Autor: Grzegorz Rogala
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 22-06-2011 10:29, AZ pisze:

Zapomniales dodac, ze najdrozej ;-)

OIDP za oryginal w Rzeszy placilem ~300PLN (2002r)
dobra kierownica z aftermarketu kosztuje 200-250..

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-22 09:57:16
Autor: Ryba76
Jaka kierownica do ZR-7
Grzegorz Rogalanapisal

W dniu 22-06-2011 10:29, AZ pisze:

Zapomniales dodac, ze najdrozej ;-)

OIDP za oryginal w Rzeszy placilem ~300PLN (2002r)
dobra kierownica z aftermarketu kosztuje 200-250..

No właśnie ból polega na tym że w ASO Kawasaki kosztuje ~450 pln

Data: 2011-06-22 12:25:42
Autor: Grzegorz Rogala
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 22-06-2011 11:57, Ryba76 pisze:

No właśnie ból polega na tym że w ASO Kawasaki kosztuje ~450 pln

fak, to sobie Kawałsraki licza niezle.. w takim razie, jakakolwiek kiera, kolki out i po sprawie ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-22 14:22:39
Autor: Don Pedro
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-22 12:25, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 22-06-2011 11:57, Ryba76 pisze:

No właśnie ból polega na tym że w ASO Kawasaki kosztuje ~450 pln

fak, to sobie Kawałsraki licza niezle.. w takim razie, jakakolwiek
kiera, kolki out i po sprawie ;)

Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w kierownicy?

Pozdr
DP

Data: 2011-06-22 14:26:54
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaka kierownica do ZR-7
Don Pedro napisał(a):
Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w kierownicy?

Tylko w jakim celu? Bez nich tez sie da ustalic pozycje przelacznikow. A wywalenie kolkow to 28 sekund, a nawiercenie to moze i 4 dni trwac i 24 posty na precle.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-22 18:40:38
Autor: de Fresz
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22 14:26:54 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> said:

Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w kierownicy?

Tylko w jakim celu? Bez nich tez sie da ustalic pozycje przelacznikow.

Tymczasowo. W 2 motocyklach miałem urypane te kołeczki i przełączniki się obracały. Bardziej, mniej (po apdejcie taśmą izolacyjną), ale w jednym miejscu siedzieć nie chciały - niby duperelka, a wkurzało. Jeśli kołeczki wciąż są, to bym wiercił w kierownicy.

de Fresz

Data: 2011-06-23 15:26:01
Autor: Don Pedro
Jaka kierownica do ZR-7
Don Pedro napisał(a):
Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w
kierownicy?

Tylko w jakim celu?

W celu aby się przełączniki nie obracały.

Bez nich tez sie da ustalic pozycje przelacznikow. A
wywalenie kolkow to 28 sekund, a nawiercenie to moze i 4 dni trwac i 24
posty na precle.

Bez jaj. Niedawno zmieniałem kierownicę w VT, a tam kołki ustalające są metalowe. Nawiercenie otworów to był moment. Znajdujecie problem tam, gdzie go nie ma.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-22 14:26:57
Autor: Grzegorz Rogala
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 22-06-2011 14:22, Don Pedro pisze:

Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w
kierownicy?

Wydawa mi sie ze latwiej jest ujebac dwa male koleczki plastikowe niz bawic sie z wiertarka i mierzeniem gdzie te kolki maja wlezc ;)
Poza tym, jak ktos ma wiertarke udarowa? ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-22 12:30:23
Autor: AZ
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> wrote:
[...]

Druga sprawa to taka, ze do tej operacji przydalaby sie wiertarka
stolowa z regulacja obrotow i porzadne umocowanie kierownicy. Trzymajac
wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-22 14:32:38
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaka kierownica do ZR-7
AZ napisał(a):
Trzymajac
wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

Mozna se ja wsadzic w .... aaa niewazne.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-22 14:55:44
Autor: Grzegorz Rogala
Jaka kierownica do ZR-7

Mozna se ja wsadzic w .... aaa niewazne.

NTG! :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-06-22 17:02:51
Autor: Kuczu
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-22 14:30, AZ pisze:
On 2011-06-22, Grzegorz Rogala<alagor@vp.pl>  wrote:
[...]

Masakra jakas jak sobie ludzie potrafia uprzykrzyc zycie. Nie mozna zamocowac kiery na motocyklu, ustalic pozycje otworkow i wywiercic je za pomoca zwyklej wkretarki z Tesco w 2 minuty ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-06-23 07:26:43
Autor: kocyk
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22, Grzegorz Rogala<alagor@vp.pl>  wrote:
[...]

Tez tak robie, ale podoba mi sie, ze z prostej rzeczy mozna zrobic watek na n postow. Nie moge sie juz doczekac, kiedy zdryfuje na sciaganie manetek.
K.

Data: 2011-06-23 22:16:57
Autor: marider
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-23 07:26, kocyk pisze:
Kuczu wrote:
[...]

To samo pomyslalem. Widocznie teraz wiekszosc ma 2 lewe rece nawet do do najprostszych rzeczy jak wywiercenie otworka wiertarka (i nie jest leworeczny).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-06-27 22:48:47
Autor: Grzegorz Rogala
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-23 07:26, kocyk pisze:
 Nie moge sie juz doczekac, kiedy zdryfuje na sciaganie
manetek.

Mowisz i masz..
zdejmujemy manetki rozcinajac je i niszczac czy powoli odklejamy i sie szarpiemy z oporem materii? ;P

--
pozdr!
Rogal

Data: 2011-06-28 09:51:24
Autor: de Fresz
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-27 22:48:47 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:

 Nie moge sie juz doczekac, kiedy zdryfuje na sciaganie
manetek.

Mowisz i masz..
zdejmujemy manetki rozcinajac je i niszczac

Jak są i tak do wyrzucenia, to po co se utrudniać życie?

czy powoli odklejamy i sie szarpiemy z oporem materii? ;P

Sposób rowersów: strzykawka, igła, woda - materia stawia wtedy znikomy opór.

de Fresz

Data: 2011-06-28 10:04:28
Autor: Tytus z domQ
Jaka kierownica do ZR-7
Siemka

*** "de Fresz"
 Sposób rowersów: strzykawka, igła, woda - materia stawia wtedy znikomy opór.

Albo sposob warsztatowy, pistolet + sprezone powietrze...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-28 10:47:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaka kierownica do ZR-7
Tytus z domQ napisał(a):
Albo sposob warsztatowy, pistolet + sprezone powietrze...

i gdzie trzeba dmuchnac?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-28 17:14:53
Autor: PawelK vel Pablo
Jaka kierownica do ZR-7
Dnia 179 roku bieżącego, Kamil Nowak 'Amil' zeznał(a) jak następuje:

Tytus z domQ napisał(a):
> Albo sposob warsztatowy, pistolet + sprezone powietrze...

i gdzie trzeba dmuchnac?

w dziurke :-) ?

BPNMSP. --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż
CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
Warszawa Gocław

Data: 2011-06-23 15:29:01
Autor: Don Pedro
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-22 17:02, Kuczu pisze:
Masakra jakas jak sobie ludzie potrafia uprzykrzyc zycie. Nie mozna
zamocowac kiery na motocyklu, ustalic pozycje otworkow i wywiercic je za
pomoca zwyklej wkretarki z Tesco w 2 minuty ?

Tak właśnie zrobiłem, ale niestety, wiertarka nie była z Tesco.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-23 15:28:15
Autor: Don Pedro
Jaka kierownica do ZR-7
[...]

Jest takie urządzenie, bardzo skomplikowane, nazywa się, zaraz.... imadło!

Pozdr
DP

Data: 2011-06-28 00:24:46
Autor: de Fresz
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-23 15:28:15 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:

Trzymajac
wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

Jest takie urządzenie, bardzo skomplikowane, nazywa się, zaraz.... imadło!

Łeee, wystarczy wkręcić kierownicę na miejsce i zablokować (ze stacyjki, czy gdzie kto tam ma blokadę). Przy okazji łatwie będzie ustalić właściwą pozycję otworków.

de Fresz

Data: 2011-06-23 15:27:22
Autor: Don Pedro
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-22 14:26, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

U mnie kołki były metalowe.

Poza tym, jak ktos ma wiertarke udarowa? ;)

Idź Ty się chłopaku napij czegoś, może by pomogło? :)

Pozdr
DP

Data: 2011-06-22 12:03:18
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaka kierownica do ZR-7
Grzegorz Rogala napisał(a):
Oryginalna kierownica ma otwory do mocowania przelacznikow.

Jesli te przelaczniki maja tylko malego plastikowego bolca co ustala pozycje tychze w kierownicy to sie go po prostu scina i bangla. Wtedy kupuje sie wypasna prosta kiere za polowe kwoty ktora chce kawasaki.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-22 10:11:17
Autor: AZ
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

Jesli te przelaczniki maja tylko malego plastikowego bolca co ustala pozycje tychze w kierownicy to sie go po prostu scina i bangla. Wtedy kupuje sie wypasna prosta kiere za polowe kwoty ktora chce kawasaki.

O ile te bolce jeszcze istnieja bo bardzo latwo je popsuc przy
sciaganiu/zakladaniu przelacznikow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-22 13:56:29
Autor: de Fresz
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22 12:11:17 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

A jeśli istnieją, to przy odrobinie samozaparcia idzie takie otwory samemu wywiercić.

de Fresz

Data: 2011-06-22 12:20:15
Autor: Ryba76
Jaka kierownica do ZR-7
de Fresznapisal

On 2011-06-22 12:11:17 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

Wszystko ładnie pięknie ale chodzi mi o znalezienie kierownicy rozmiarów oryginału ale cenie zamiennika :)
Ktoś zmieniał kierę w ZR-7 na jakiś konkretny model???

Data: 2011-06-22 14:28:04
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaka kierownica do ZR-7
Ryba76 napisał(a):

Wszystko ładnie pięknie ale chodzi mi o znalezienie kierownicy rozmiarów oryginału ale cenie zamiennika :)

Poeksperymentuj z inna, jeszcze nie spotkalem motura ktory by mial fajna oryginalna kiere, zalozenie innej daje naprawde fajne efekty :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-22 13:43:11
Autor: Ryba76
Jaka kierownica do ZR-7
Kamil Nowak 'Amil'napisal

Ryba76 napisał(a):

[...]

No tak, powstaje jeszcze pytanie czy teraz mam oryginalną hahaha.... --

Data: 2011-06-22 18:12:06
Autor: de Fresz
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-22 14:28:04 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> said:

[...]

Tylko zapomniałeś uprzedzić kolegę, że nie zawsze za pierwszym razem trafia się w idealną geometrię kiery.

de Fresz

Data: 2011-06-23 17:59:37
Autor: Ryba76
Jaka kierownica do ZR-7
de Fresznapisal

On 2011-06-22 14:28:04 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> said:

[...]

Tak jak wspomniałem na początku mam problemy mobilne - objczyk+ospa
czy ktoś z was posiada ZR-7 i mógłby zwymiarować kierownicę?
Bo widzę, że nikt z was nie jest w stanie podać konkretnego modelu, więc muszę poszukać na własną rękę ale naprawdę nie mam jak dostać się do swojego motocykla nie zarażając przy tym sztabu osób.

z góry dzięki

Ryba

Data: 2011-06-23 21:17:07
Autor: Monster
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-23 19:59, Ryba76 pisze:

Bo widzę, że nikt z was nie jest w stanie podać konkretnego modelu, więc
muszę poszukać na własną rękę ale naprawdę nie mam jak dostać się do
swojego motocykla nie zarażając przy tym sztabu osób.

Pierwsza z brzegu.
http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er-zr-zl-z-zr-klv-i1646567767.html

Na 99% masz typową kierownicę jak w każdym nakedzie,zwykła rura.
Problem byłby jeśli byłaby o zmiennej średnicy,ale to tylko niektóre nowsze zabawki.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-06-23 19:49:33
Autor: Ryba76
Jaka kierownica do ZR-7
Monsternapisal

[...]

Dzięki za pomoc właśnie skłaniam się w kierunku konkretnie tej kiery.
Ból polegał na tym, że na allegro są "dedykowane" do ZR-7 o długości od 720 do 830 mm, mniej lub bardziej proste a tak jak pisałem nie mam jak swojej zwymiarować i strasznie mi to zamieszało w głowie, ale ta wskazana przez Ciebie wydaje mi się odpowiednia.

Data: 2011-06-27 15:07:09
Autor: de Fresz
Jaka kierownica do ZR-7
On 2011-06-23 21:49:33 +0200, Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com> said:

Pierwsza z brzegu.

[...]

IMHO się możesz zdziwić. To że da się ją zamontować (bo i ona i mocowania w moturze mają zupełnie typowe 22 mm średnicy), wcale nie znaczy że będzie miała ten sam kształt. Kierownice występują w kilunastu różnych gięciach, to że ktoś zrobił listę 50 motocykli w opisie zupełnie nie znaczy, że wszystkie one mają je dokładnie tak samo gięte. A zmiana gięcia kiery może wpłynąć na prowadzenie się motocykla (zarówno in plus, jak i in minus).
IMHO nie ma się co nastawiać na oryginał, ale warto by się na spokojnie zastanowić w którą stronę zmienieać - wyższą, niższą, bardziej wygiętą, szerszą itp. Przez neta się nie da, bo to Ty sam musisz sobie na to odpowiedzieć.

de Fresz

Data: 2011-06-27 11:25:06
Autor: Michał V-R
Jaka kierownica do ZR-7
W dniu 2011-06-22 18:12, de Fresz pisze:

Tylko zapomniałeś uprzedzić kolegę, że nie zawsze za pierwszym razem
trafia się w idealną geometrię kiery.

oj tam, wywierci na poczatku, oczywiscie za pierwszym razem nie w tym miejscu, a na koncu i tak etnie koleczki :-)

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-06-28 02:48:24
Autor: PawelK vel Pablo
Jaka kierownica do ZR-7
Dnia 173 roku bieżącego, de Fresz zeznał(a) jak następuje:

On 2011-06-22 12:11:17 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

> sciaganiu/zakladaniu przelacznikow.

A jeśli istnieją, to przy odrobinie samozaparcia idzie takie otwory samemu wywiercić.

Punktaczek i wiertarka, żadna filozofia.

Problem jest w oznaczeniu miejsc gdzie mają być.
Ja kapnąłem lakierem do paznokci na bolec i przyłożyłem przełączniki
tak jak miały być, wcześniej przyłożyłem poobracałem tak żeby ustawić
je w optymalnej pozycji z zaznaczyłem pisakiem do płyt na kierze co i
jak.

Ścinanie tych bolcy to druciarstwo, potem się przełączniki na kierze
obracają.

Data: 2011-06-28 08:26:17
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jaka kierownica do ZR-7
PawelK vel Pablo napisał(a):
Ścinanie tych bolcy to druciarstwo, potem się przełączniki na kierze
obracają.

No chyba Tobie! ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'