Jaka komórka do Internetu w laptopie?

Data: 2010-08-28 13:22:19
Autor: Kotlet Mielony
Jaka komórka do Internetu w laptopie?
W dniu 2010-08-28 07:35, WAON pisze:
Witam!

Chcę używać komórki jako modemu do laptopa
gdzie połączenie odbywałoby się przez BT.

Jakie minimalne warunki powinna taka komórka
spełniać (poza BT oczywiście)?
W szczególności czy niezbędne jest 3G?

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
WAON

nokia e51 sobie doskonale radzi z szybkim internetem, a nowa zakupisz juz za 300 zl na allegro

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-28 13:49:22
Autor: JoteR
Jaka komórka do Internetu w laptopie?
"Kotlet Mielony" napisał:

nokia e51 [...] nowa zakupisz juz za 300 zl na allegro

Nie zakupi nowej za 300 zł.
Czemu ma służyć ta propaganda?

JoteR

Data: 2010-08-28 16:50:23
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-08-28 13:49, JoteR pisze:
"Kotlet Mielony" napisał:

nokia e51 [...] nowa zakupisz juz za 300 zl na allegro

Nie zakupi nowej za 300 zł.
Czemu ma służyć ta propaganda?

JoteR

dlaczego propaganda?
wspomnialem cos o lg gt 540 ?:-)
Pamietam po prostu jak skorzystalem z neta przez ten telefon i wszystko stabilnie pracowalo.
I nie napisalem ze zakupi za ale ze zakupi JUZ ZA

Data: 2010-08-28 19:10:02
Autor: JoteR
Jaka komórka do Internetu w laptopie?
"Kotlet Mielony" napisał:

dlaczego propaganda?

Nie wiem, dlaczego, o to się właśnie pytam, czemu propagujesz tu zakup na (za przeproszeniem) Allegro telefonu, którego i tak za taką cenę się tam nie kupi.
Chyba, że podasz link do trwającej aukcji KT i wyprowadzisz mnie z mylnego błędu.

JoteR

Data: 2010-08-29 17:24:29
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-08-28 19:10, JoteR pisze:
"Kotlet Mielony" napisał:

[...]

no to trolling a nie propaganda jak juz a ze jestem trollem to mi nie przeszkadza :)

http://allegro.pl/idealna-nokia-e51-1gb-gwarancja-12m-faktura-i1190944098.html

o 80 zl sie pomylilem.
Ale jak odejmiesz od tego zdjecie simlocka to wychodzi 300 .

Ale fakt te aukcje to cwaniactwo bo telefony sa jak nowe.
Co nie zmienia faktu ze nokia e51 doskonale sie do tego nadaje.

Data: 2010-08-29 18:21:09
Autor: JoteR
"Kotlet Mielony" napisał:

no to trolling a nie propaganda jak juz a ze jestem trollem to mi nie przeszkadza :)

Troll to pół biedy, zresztą do tego zaszczytnego miana jeszcze ci dużo brakuje, mimo wysiłków na a.p.a. Gorzej, bo jesteś sprzedawcą na (za przeproszeniem) Allegro, i to w dodatku również w dziale GSM. Czyli bez sprawdzania można przyjąć w ciemno, że gdzie ci się uda - to zełgasz. Ale chciałem ci dać szansę i sprawdziłem. Wynik do przewidzenia.

http://allegro.pl/idealna-nokia-e51-1gb-gwarancja-12m-faktura-i1190944098.html

Ale fakt te aukcje to cwaniactwo bo telefony sa jak nowe.

To czemu propagujesz tu cwaniactwo?

Co nie zmienia faktu ze nokia e51 doskonale sie do tego nadaje.

Oczywiście, tego nikt nie podważa. Tylko po co klepać tę mantrę o tanich nówkach na (za przeproszeniem)Allegro?

JoteR

Data: 2010-08-30 17:58:58
Autor: Kotlet Mielony
[...]

kłamiesz. Raz sprzedawałem telefony nie zajmuje się tym nacodzień.

Czyli bez
sprawdzania można przyjąć w ciemno, że gdzie ci się uda - to zełgasz.

:)

[...]

bo sam dałem sie nabrac ? (na szczescie nie kupilem)

Data: 2010-08-28 13:50:49
Autor: WAON
[...]

Ale za darmo mogę mieć Nokię 2330 Classic lub Nokię 2700 Classic.
Ponadto jakieś LG i Samsungi, ale żaden nie ma 3G.

Pozdrawiam
WAON

Data: 2010-08-28 16:51:14
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-08-28 13:50, WAON pisze:
[...]

nokia 2330 ma edge. Zapomnij o przegladaniu normalnych stron przez normalna przegladarke.
A LG ku990i ? On ma szybki modem z HDSPA