Jak± konsolę?

Data: 2010-05-10 20:18:24
Autor: Jakec
Jak± konsolę?
Hi!

Heh... Znowu problem z wyborem konsoli :)
No może jednak troszkę inaczej... Sam mam PS3 i bardzo mi odpowiada ten
sprzęt. Jednak nie jestem fanboyem (no może czasem :) i jak kumpel mnnie
zapytał co ma sobie kupić to w sumie nie wiedziałem co mu powiedzieć...
Jego BR nie intersuje - tzn. nie jest plusem, dostępu do netu nie ma (ale
może niedługo będzie miał).
Najulubieńsze ;) jego gry to Uncharted - ale tylko w formie obserwowania
jak ja gram :) No ogólnie najbardziej lubi gry przygodowe z zagadkami. Z tym, że nie mog±
wymagać znajomo¶ci języka innego niż polski...
Grywał trochę na PS2.
Jak± paltformę mu polecić?

3mcie się.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-05-10 21:28:50
Autor: Artur Bross
Jak± konsolę?
On 2010-05-10 20.18, Jakec wrote:
Hi!

Pytasz, a sam sobie odpowiedziałe¶...

Najulubieńsze ;) jego gry to Uncharted - ale tylko w formie obserwowania
jak ja gram :)

Będzie Wam łatwiej wymieniać się grami je¶li znajomy wybierze konsolę, któr± już masz Ty...

Data: 2010-05-11 01:13:39
Autor: marklar
Jak± konsolę?
On 10 Maj, 20:28, Artur Bross <adresmusi...@vp.pl> wrote:
On 2010-05-10 20.18, Jakec wrote:

> [...]

> jak ja gram :)

Będzie Wam łatwiej wymieniać się grami je¶li znajomy wybierze konsolę,

ew. bedziecie wymieniac sie konsolami jesli polecisz mu x360, bedziesz
mial dostep do gier ktorych nie ma na PS3

Data: 2010-05-11 10:17:39
Autor: Greg McRazy
Jak± konsolę?
W dniu 2010-05-10 20:18, Jakec pisze:

No ogólnie najbardziej lubi gry przygodowe z zagadkami. Z tym, że nie mog±
wymagać znajomo¶ci języka innego niż polski...

W tej kwestii chyba najwięcej gier jest na... PC

Jak± paltformę mu polecić?

Artur już napisał opinię, z któr± się (wyj±tkowo) zgadzam.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2010-05-11 10:17:50
Autor: Katanka
Jak± konsolę?
Jakec wrote:
[...]

Bior±c poda uwagę język polski? Uncharted 2 jest ¶wietny po Polsku, czyli PS3.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-05-11 16:37:53
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
JakÄ… konsolÄ™?
Dnia 2010-05-11 10:17, Katanka napisał (a):
Uncharted 2 jest świetny po Polsku,

Polemizowałbym;> A co do tematu, czego by tam kumpel nie lubił nie zobaczyć takich gier jak U1,2 GoWIII czy HR się nie godzi. ;)

--
kiszony

Data: 2010-05-11 07:44:02
Autor: marklar
Jak± konsolę?
On 11 Maj, 15:37, "Daniel \"kiszony\" Kurman" <kisz...@gmail.com>
wrote:
Dnia 2010-05-11 10:17, Katanka napisał (a):

> Uncharted 2 jest ¶wietny po Polsku,

Polemizowałbym;> A co do tematu, czego by tam kumpel nie lubił nie
zobaczyć takich gier jak U1,2 GoWIII czy HR się nie godzi. ;)

zobaczylem (progralem) w demo GoWIII, nudne jak flaki z olejem ;) ale
ja chyba nie jestem targetem

Data: 2010-05-11 16:51:38
Autor: Arek M
JakÄ… konsolÄ™?

Polemizowałbym;> A co do tematu, czego by tam kumpel nie lubił nie zobaczyć takich gier jak U1,2 GoWIII czy HR się nie godzi. ;)

Nie godzi siÄ™ rĂłwnieĹĽ nie zobaczyc:
- gears of war (1/2)
- splinter cell conviction
- mass effect
- forza 3
- czy tez bad company 2 z prawie idealnym pl dubbingiem

:)

Mam obie konsole, i gdybym miał zdecydowac sie na jedna - bralbym PS3 - bo .... pad sony jest poręczniejszy przy pro evolution soccer :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-05-11 18:57:41
Autor: Moltisanti
JakÄ… konsolÄ™?

UĹĽytkownik "Arek M:

[...]

sluszna uwaga, w szczgolnosci BD2 PL, zreszta GoW1/2 takze o wiele
lepszy IMO od U2

Mam obie konsole, i gdybym miał zdecydowac sie na jedna - bralbym PS3 - bo .... pad sony jest poręczniejszy przy pro evolution soccer :)

Ja tez mam 2, ale pad w PS3 to ogolnie zart, aczkolwiek
juz na tylko go oswoilem ze generalnie nie placze jak kiedys.

BTW. Splintera nie ma na PS3, bo jakos ostatnio nie siedze w temacie?

M.

Data: 2010-05-11 19:24:02
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
JakÄ… konsolÄ™?
Dnia 2010-05-11 16:51, Arek M napisał (a):

[...]

Gearsy 1 są na PC, ME i Splinter cell też. Ścigałki są nudne a co do BC2 wolę grać po angielsku. Z tych co ja wymieniłem nie ujrzysz nigdzie indziej. Dlatego ja bym brał PS3. ;>

--
kiszony

Data: 2010-05-11 20:00:42
Autor: Moltisanti
JakÄ… konsolÄ™?

UĹĽytkownik "Daniel "kiszony" Kurman" :

Gearsy 1 są na PC, ME i Splinter cell też. Ścigałki są nudne a co do BC2 wolę grać po angielsku. Z tych co ja wymieniłem nie ujrzysz nigdzie indziej. Dlatego ja bym brał PS3. ;>

To sie nazywa gusta i gusciki, grac na splnterze czy w gearsy,
na pc to mordega, scigalki dla wielu to priorytet, a dla osob
srednio znajacych ang. taki BD2 to zbawienie :), zreszta dubbing
jest tak swietny ze az szkoda tego nie wrzucic na ruszta, trzymajaca
pada w reku.

M.

Data: 2010-05-11 20:27:22
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
JakÄ… konsolÄ™?
Dnia 2010-05-11 20:00, Moltisanti napisał (a):

[...]

Dlaczego tak sądzisz? Skończyłem Gearsy 1 na PC i nie czułem żebym się szczególnie mordował.

--
kiszony

Data: 2010-05-12 01:37:19
Autor: Moltisanti
JakÄ… konsolÄ™?

UĹĽytkownik "Daniel "kiszony" Kurman" :

Dlaczego tak sądzisz? Skończyłem Gearsy 1 na PC i nie czułem żebym się szczególnie mordował.

Sadze tak poniewaz ta gra IMO jest stworzona
pod konsolowe granie, takie moje zdanie i moze
to nie do konca dobry przyklad, ale to tak
jak jezdzenie w colina na klawiaturze, czy tez
wogole granie w gry jezdzone na maszynie do pisania.

M.

Data: 2010-05-12 01:13:46
Autor: marklar
Jak± konsolę?
On 12 Maj, 00:37, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Użytkownik "Daniel "kiszony" Kurman" :

> [...]

to nie do konca dobry przyklad, ale to tak
jak jezdzenie w colina na klawiaturze, czy tez
wogole granie w gry jezdzone na maszynie do pisania.

akurat colin to nie najlepszy przyklad. szkoda na niego kierownicy.

Data: 2010-05-12 11:10:51
Autor: Moltisanti
Jak± konsolę?

Użytkownik "marklar" :

[...] i moze
to nie do konca dobry przyklad, [...].

akurat colin to nie najlepszy przyklad. szkoda na niego kierownicy.

A co ja napisalem powyzej :)

Swoja droga, jaka kierownice podlaczales do Colina?
Zastanawialem sie na inwestycja ok.2k na fotel + kierownica,
takze pod Colina, mimo iz do symulacji to mu daleko
to jako milosnik szutra nie ma obecnie wielkiej alternatywy,
zaluje jedynie braku rozwoju swietnego R.Burna.
Zreszta wogole nie ma nic na rynku dla milosnikow
szuterka. Same powtorki z rozrywki.

M.

Data: 2010-05-12 02:42:58
Autor: marklar
Jak± konsolę?
On 12 Maj, 10:10, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

[...]

Momo Force, ale to bylo wieki temu, chyba za czasow colin'a 3 lub 4.
Od kiedy wyszedl RBR przez glowe mi nie przeszlo zeby nawet sciagnac
colin'a ;). Na x360 sprawdzilem tylko dema dirt 1 i 2 - nie dla mnie.
Jesli szutry to tylko RBR, mimo ze dosc wiekowy juz. mi to w ogole nie
przeszkadza. ja z tych co na x360 graja w pierwszego Dooma a na PC w
UFO Enemy Unknown :)

Data: 2010-05-20 16:22:56
Autor: kamil
Jaka konsole?
"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hsi0ev$j2$1inews.gazeta.pl...

Czyli mamy podobne odczucia, dla mnie RBR to takze nr.1  jezeli chodzi o szutry, ale nie powiem specjalnie zlego slowa o dircie 2, tzn. nie jest to absolutnie model o jakim snie ale daje namiastke tego czego bym oczekiwal od tego typu gier.

Tzn zatrzymanie sie z 100km/h do zera na szutrze w niecale dwie sekundy? To juz froggerowi bylo blizej do symulacji zycia ropuchy niz dirtowi do symulacji rajdow. ;)

Pozdrwiaam
Kamil

Data: 2010-05-20 18:53:21
Autor: Moltisanti
Jaka konsole?

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> :

[...]

Nie wiem czemu do mnie piszesz, bo wyraznie napisalem ze Dirt 2 to zaden
symulator, za to na duzym tv wyglada na pewnych lesnych trasach swietnie, czujesz klimat
rajdow, mi to bardzo przypadlo do gustu wiec nie bede narzekal, cala reszta to taka
dresiarska otoczka, rodem z NFS a to juz mi sie nie podoba.
Za to RBR to tytul w ktory dawno juz nie gralem
ale byla to moja ulubiona gra szutrowa, trudna i wymagajaca, wiem
ze  dalej z niego  "prawdziwy symulator"   jak z koziej dupy traba, ale wielkiego
wyboru nie ma, czego bardzo zaluje :)

Zaluje takze ze nie ma na konsole i chyba juz nigdy w tym kierunku to nie ruszy,
cos pokroju MS FlightSim. z dlugimi trasami,
grafika HD, 5.1 itp. Do takich gier zostaje tylko PC a to juz mi sie nie podoba.

M.

Data: 2010-05-12 17:38:14
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
JakÄ… konsolÄ™?
Dnia 2010-05-12 01:37, Moltisanti napisał (a):

[...]

Grałem na xboxowym padzie i było ok. Czym to się różni od grania na xboksie? Jedyne czego można by się czepić to brak coopa na jednym ekranie czego, swoją drogą, nie rozumiem (tzn. braku coopa a nie same coopa) ;)

--
kiszony

Data: 2010-05-11 16:46:51
Autor: Arek M
Jak± konsolę?

Bior±c poda uwagę język polski? Uncharted 2 jest ¶wietny po Polsku,

Że co prosze?? :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-05-20 16:25:33
Autor: kamil
JakÄ… konsolÄ™?

"Elves" <nomail@nomail.com> wrote in message news:hsjd7u$ioq$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hsjcd1$ff5$1inews.gazeta.pl...
Eeee.... chyba nie bardzo :) Nie mam żadnych demek na PS3 i zajęte mam grami już 250GB. Przeciez jest nawet gra, która zajmuje 9GB na hdd w cyfrowej dystrybucji :) Obecnie dysk to IMO podstawa.

Są ludzie, którzy nie potrzebują zagrać w każdy tytuł z cyfrowej dystrybucji :) Poza tym na PS3 dużo gier wymaga instalacji na dysku. Dlatego w PS3 dysk się jednak przydaje. Na Xboxie tego nie ma.

Naped w X360 robi taki halas, ze granie poznym wieczorem w cokolwiek bez instalacji na HDD nie nalezy do przyjemnosci.

Pozdrawiam
Kamil

Jak± konsolę?