Jaka koszulka pod bluze z cienkiego Windstopera

Data: 2010-04-23 11:41:13
Autor: M@tej
Jaka koszulka pod bluze z cienkiego Windstopera
Kiedy Craft Pro Zero pod spodem to juz zdecydowanie za cieplo, a sam
cienki Windstoper troche jest dla mnie nieprzyjemny. Bede wdzieczny za
jakies sugestie.

--
Maciej

Data: 2010-04-23 12:03:57
Autor: bans
W dniu 2010-04-23 11:41, M@tej pisze:

Kiedy Craft Pro Zero pod spodem to juz zdecydowanie za cieplo, a sam
cienki Windstoper troche jest dla mnie nieprzyjemny. Bede wdzieczny za
jakies sugestie.

Jak byłem mały, to rodzice za mnie decydowali co mam założyć, widzę, że dla niektórych niezależnie od wieku tę funkcje spełnia usenet :P

http://www.craft.se/products.html?tx_mdb_pi1[view]=viewLVL2&tx_mdb_pi1[lvl1]=Craft&tx_mdb_pi1[lvl2]=Layer%25201

--
bans

Data: 2010-04-23 14:32:52
Autor: M@tej
Dnia Fri, 23 Apr 2010 12:03:57 +0200, bans <goc@o2.pl> napisal(a):

Jak byłem mały, to rodzice za mnie decydowali co mam założyć, widzę, że dla niektórych niezależnie od wieku tę funkcje spełnia usenet :P

Rozumiem, ze jak proboujesz wybrac jakis produkt, na ktory zamierzasz
wydac mniej lub wiecej pieniedzy, to nie zagladasz na zadne fora, nie
pytasz znajomych, tylko idziesz do sklepu i bierzesz z polki to, to co ci
podpasuje. I zawsze jestes z tego zakupu bardzo  zadowolony :P

--
Maciej

Data: 2010-04-23 14:32:31
Autor: bans
W dniu 2010-04-23 14:32, M@tej pisze:

Rozumiem, ze jak proboujesz wybrac jakis produkt, na ktory zamierzasz
wydac mniej lub wiecej pieniedzy, to nie zagladasz na zadne fora, nie
pytasz znajomych,

A ty tak zrobiłeś?!

--
bans

Data: 2010-04-23 14:52:40
Autor: M@tej
Jaka koszulka pod bluze z cienkiego Windstopera
Jak rozumiem, odpowiedzi mam szukac wszedzie tylko nie na tej grupie? --
Maciej

Data: 2010-04-23 12:38:40
Autor: kml
Jaka koszulka pod bluze z cienkiego Windstopera

Uzytkownik "M@tej" <kolmatej_TOWYTNIJ_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:odq2t5h5k2atm4v4415gvparjnu2ou8ppl4ax.com...
Kiedy Craft Pro Zero pod spodem to juz zdecydowanie za cieplo, a sam
cienki Windstoper troche jest dla mnie nieprzyjemny. Bede wdzieczny za
jakies sugestie.

Hi-mountain, material quick dry, model taki jaki Ci podpasuje.

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

Data: 2010-04-23 20:46:22
Autor: solar
[...]

A zwykła koszulka rowerowa z długim rękawem?
Ja osobiście porzucam WS na rzecz polara albo ocieplanej koszulki rowerowej.

"Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego."
                                                   kardynał Ratzinger

Data: 2010-04-24 12:51:56
Autor: M@tej
Jaka koszulka pod bluze z cienkiego Windstopera
Dnia Fri, 23 Apr 2010 20:46:22 +0200, solar <solar91@opBEZTEGO.pl>
napisal(a):

A zwykła koszulka rowerowa z długim rękawem?
Ja osobiście porzucam WS na rzecz polara albo ocieplanej koszulki rowerowej.

W polarze mnie przewiewa, podobnie jak w koszulce z dlugim rekawem, ktora
mam. Niestety jestem zmarzlakiem :/

--
Maciej

Jaka koszulka pod bluze z cienkiego Windstopera