[amator] Jaka krotka pianka ?

Data: 2009-09-23 16:01:10
Autor: 4przemo77
[amator] Jaka krotka pianka ?
Witam

Jestem totalnym  amatorem, nigdy nie nurkowalem, ale za to uwielbiam snurkowac, dlatego pomyslalem o tej grupie. W listopadzie wybieram sie 5 raz do egiptu, tym razem do SSH. W zwiazku z tym ze mam wrazliwa na slonce skore to nie chce sie kolejny raz spalic na raka i dlatego planuje zakup krotkiej, 3 mm pianki.
Tutaj nastepuja watpliwosci bo mam takie wymiary:
wzrost: 173 cm
pas: 112 cm
klatka: 118 cm
Wiem juz ze musze mierzyc w sklepie. Dzis mierzylem jakas pianke rozmiaru 58 , firmy aqualung, ale tak jak wbilem sie w nia w pasie bez problemu, tak juz zalozyc "gory" nie dalem rady. Jestem po prostu dosyc rozbudowany w barkach.
Co radzicie ? Moze sa jacys producenci ktorzy maja wieksza rozmiarowke ? Moze jacys producenci ze Stanow ? - w koncu tam bylbym w rozmiarze L :-) ?

W necie wypatrzylem cos takiego :
http://www.coco24.pl/cressi-skafander-playa-p-524.html
arto wybrac sie na przymiarke ? A moze odrazu robic na zamowienie ? Tylko gdzie ?

Qrcze sam juz nie wiem ? - Doradzcie cos amatorowi. W ostatecznosci moge plywac tak jak to robie zawsze w Egipcie, czy w koszulce, ale to nie jest rozwiazanie.

Data: 2009-09-23 19:45:54
Autor: Wiesiek
[amator] Jaka krotka pianka ?

A z jakego miasta pochodzisz lub jakie jest Ci najbliższe. Bo niektóre miasta mają u siebie firmy które szyją pianki na wymiar.
Wiesiek
(też nadwymiarowy)

Data: 2009-09-23 19:50:50
Autor: 4przemo77
[amator] Jaka krotka pianka ?

Użytkownik "Wiesiek" > Bo niektóre miasta mają u siebie firmy które szyją pianki na wymiar.
Wiesiek
(też nadwymiarowy)

Poznań

Wazna jest rowniez cena takiej pianki szytej na zamowienie, bo normalnie kosztuja powiedzmy 250 do 300 zl. Za szyta na zamowienie mogwe dac powiedzmy do 400 zl. Powyzej tej kwoty wole sie meczyc starym sposobem, czyli zakladajac o jeden numer za małą koszulkę

Data: 2009-09-24 02:34:39
Autor: 666
[amator] Jaka krotka pianka ?
Jeśli chodzi Ci o słońce, a nie o dodatkową wyporność, to są jeszcze takie jakby pianki czymoże właściwie zwać kostiumy rzędu1-1,5mm
głównie przeciw słońcu własnie, i jakoś jeszcze blokują promienie UV A-B.

I mowa o długich rękawach i nogawkach, tam też słońce moze spiec!

3 mm wydaje mi się za gruba do pływania , da Ci dużo dodatkowej wyporności, a po co masz targać balast na pasie (ostatnio nurkowałem
w takiej z całym sprzętem)?
JaC

-- -- -

Data: 2009-09-25 22:45:14
Autor: Formika
[amator] Jaka krotka pianka ?
4przemo77 pisze:
[...]

w Decathlon ok 90 zl pianka ok  1,5 mm ;)
Dobra , tania do snurkowania i na zimny basen w sam raz ;) nawet w niej w sharm nurkowalem ale po 2 dniach wzialem jednak cos cieplejszego ;)

Data: 2009-09-26 14:46:12
Autor: 4przemo77
[amator] Jaka krotka pianka ?

Użytkownik "Formika" <spam@formika.pl> napisał w > w Decathlon ok 90 zl pianka ok  1,5 mm ;)
Dobra , tania do snurkowania i na zimny basen w sam

Dzieki. Wlasnie czegos takiego i w tej cenie szukalem
http://www.decathlon.com.pl/PL/sht-500-man-lines-61926370/#

Nawet maja rozmiar 3XL. Musze jechac oblukac.

Data: 2009-09-30 08:36:19
Autor: Pszemol
[amator] Jaka krotka pianka ?
"Formika" <spam@formika.pl> wrote in message news:h9jahv$cu7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Też mi się wydaje że 3mm do ABC to trochę dużo.
Jeśli chodzi o ochronę od słońca (UV) a nie ocieplanie to czemu nie
zainteresujesz się koszulkami i spodenkami dla surferów?
To są cienke, rozciągliwe ubrania które spełnią Twoje potrzeby UV. Pianka, nawet cienka 1.5mm doda Ci sporo wypornosci i bedziesz musial
robic ten swoj ABC z pasem z olowiu bo sie inaczej nie zanurzysz.
W 3mm piance bez olowiu bedziesz sie czul jak balon na wodzie.

[amator] Jaka krotka pianka ?