[amator] Jaka krotka pianka ?

Data: 2009-09-24 02:34:39
Autor: 666
[amator] Jaka krotka pianka ?
Jeśli chodzi Ci o słońce, a nie o dodatkową wyporność, to są jeszcze takie jakby pianki czymoże właściwie zwać kostiumy rzędu1-1,5mm
głównie przeciw słońcu własnie, i jakoś jeszcze blokują promienie UV A-B.

I mowa o długich rękawach i nogawkach, tam też słońce moze spiec!

3 mm wydaje mi się za gruba do pływania , da Ci dużo dodatkowej wyporności, a po co masz targać balast na pasie (ostatnio nurkowałem
w takiej z całym sprzętem)?
JaC

-- -- -

Jestem totalnym  amatorem, nigdy nie nurkowalem, ale za to uwielbiam snurkowac, dlatego pomyslalem o tej grupie. W listopadzie
wybieram sie 5 raz do egiptu, tym razem do SSH.
W zwiazku z tym ze mam wrazliwa na slonce skore to nie chce sie kolejny raz spalic na raka i dlatego planuje zakup krotkiej, 3 mm
pianki.

[amator] Jaka krotka pianka ?