[amator] Jaka krotka pianka ?

Data: 2009-09-25 22:45:14
Autor: Formika
[amator] Jaka krotka pianka ?
4przemo77 pisze:
Witam

Jestem totalnym  amatorem, nigdy nie nurkowalem, ale za to uwielbiam snurkowac, dlatego pomyslalem o tej grupie. W listopadzie wybieram sie 5 raz do egiptu, tym razem do SSH. W zwiazku z tym ze mam wrazliwa na slonce skore to nie chce sie kolejny raz spalic na raka i dlatego planuje zakup krotkiej,

w Decathlon ok 90 zl pianka ok  1,5 mm ;)
Dobra , tania do snurkowania i na zimny basen w sam raz ;) nawet w niej w sharm nurkowalem ale po 2 dniach wzialem jednak cos cieplejszego ;)

Data: 2009-09-26 14:46:12
Autor: 4przemo77
[amator] Jaka krotka pianka ?

Użytkownik "Formika" <spam@formika.pl> napisał w > w Decathlon ok 90 zl pianka ok  1,5 mm ;)
Dobra , tania do snurkowania i na zimny basen w sam

Dzieki. Wlasnie czegos takiego i w tej cenie szukalem
http://www.decathlon.com.pl/PL/sht-500-man-lines-61926370/#

Nawet maja rozmiar 3XL. Musze jechac oblukac.

Data: 2009-09-30 08:36:19
Autor: Pszemol
[amator] Jaka krotka pianka ?
"Formika" <spam@formika.pl> wrote in message news:h9jahv$cu7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Też mi się wydaje że 3mm do ABC to trochę dużo.
Jeśli chodzi o ochronę od słońca (UV) a nie ocieplanie to czemu nie
zainteresujesz się koszulkami i spodenkami dla surferów?
To są cienke, rozciągliwe ubrania które spełnią Twoje potrzeby UV. Pianka, nawet cienka 1.5mm doda Ci sporo wypornosci i bedziesz musial
robic ten swoj ABC z pasem z olowiu bo sie inaczej nie zanurzysz.
W 3mm piance bez olowiu bedziesz sie czul jak balon na wodzie.

[amator] Jaka krotka pianka ?