Jaka, ku*wa, prędkość?!

Data: 2010-10-12 12:31:22
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w
Kierujący busem, przewożąc nadmierną liczbę pasażerów, podejmuje przy bardzo ograniczonej widoczności ryzyko manewru wyprzedzania. Dochodzi do zderzenia czołowego z ciężarówką, w wyniku którego ginie 18 osób. Prokuratura dopuszcza jeszcze jako przyczynę również awarię pojazdu.
Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
"możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...
No, ludzie...

Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P

J.

Data: 2010-10-12 03:33:49
Autor: Czarek Daniluk
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
On 12 Pa¼, 12:31, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P

J.

Patrz±c ze zdjêæ to tam by³o gdzie uciekaæ, widaæ kierownik by³ bez
grama wyobra¼ni i z miernymi umiejêtno¶ciami - dojrza³ ¶wiat³a z
naprzeciwka - majtn±æ kierownic± i wyl±dowa³by w rowie, mo¿e chocia¿
czê¶æ ludzi by prze¿y³a.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-12 15:07:38
Autor: to
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
begin Czarek Daniluk
Patrząc ze zdjęć to tam było gdzie uciekać, widać kierownik był bez
grama wyobraźni i z miernymi umiejętnościami - dojrzał światła z
naprzeciwka - majtnąć kierownicą i wylądowałby w rowie, może chociaż
część ludzi by przeżyła.

Przecież uciekali. Problem w tym, że obaj na to samo pobocze.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-12 17:09:53
Autor: kml
Jaka, ku*wa, prędkość?!
to wrote:
[...]

No tak, wina kierowcy cieżarówki że nie uciekał w swoje lewo... na przeciwległy pas ruchu...... :|

kml

Data: 2010-10-12 20:17:04
Autor: Czarek Daniluk
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-12 17:07, to pisze:
[...]

Wiesz a może wyprzedzał jakiegoś palanta co jak zobaczył że wyprzedza go bus to wcisnął gaz do dechy ??
Tego to nie dowie siÄ™ nigdy nikt.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-13 01:42:25
Autor: Adam P³aszczyca
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
Dnia Tue, 12 Oct 2010 03:33:49 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisa³(a):

[...]

Raczej wszyscy by przezyli... Ale niestety, mna³o kto planuj±c wyprzedzanie
przewiduje tak± opcje ratunkow±...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-10-13 09:40:01
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prêdkoœæ?!
On Wed, 13 Oct 2010 01:42:25 +0200,  Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Brat Otylii nie przezyl.

Ale niestety, mna³o kto planuj±c wyprzedzanie przewiduje tak± opcje ratunkow±...

Powinni uczyc na kursie ? :-)

J.

Data: 2010-10-14 01:18:05
Autor: Adam P³aszczyca
Jaka, ku*wa, prêdkoœæ?!
Dnia Wed, 13 Oct 2010 09:40:01 +0200, J.F. napisa³(a):

Raczej wszyscy by przezyli...
Brat Otylii nie przezyl.

Bo ona nie przewidywa³a.
Ale niestety, mna³o kto planuj±c wyprzedzanie przewiduje tak± opcje ratunkow±...
Powinni uczyc na kursie ? :-)

Mo¿e. Zamiast debilnego parkowania. --

Data: 2010-10-12 11:45:08
Autor: kamil
Jaka, ku*wa, prędkość?!

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:i91ddj$qlq$1news.onet.pl...
[...]

A jakby jechal jeszcze szybciej, to by zdazyl wyprzedzic. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-12 15:07:03
Autor: to
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
begin J.F.
Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P

A przede wszystkim nie byłoby go w danym miejscu o danym czasie. Jarosław! Jarosław! Jarosław!

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-13 13:35:32
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
begin J.F.
Jakby jechal wolniej, to by nie wyprzedzal ryzykownie :-P

A przede wszystkim nie byłoby go w danym miejscu o danym czasie.

To by sie zabil w innym miejscu i czasie :-)

Niestety - ale to chec szybkiej jazdy prowadzi do wyprzedzania.

J.

Data: 2010-10-13 11:49:14
Autor: to
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
begin J.F.
Niestety - ale to chec szybkiej jazdy prowadzi do wyprzedzania.

Ale do wyprzedzania bez widoczności potrzebna jest jeszcze głupota.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-13 20:46:38
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-13 13:49, to pisze:
begin J.F.

Niestety - ale to chec szybkiej jazdy prowadzi do wyprzedzania.

Ale do wyprzedzania bez widoczności potrzebna jest jeszcze głupota.

To co ludzie potrafią nawywijać przy wyprzedzaniu, to ja się przekonałem dopiero jak zacząłem jeździć z lawetą 70-80km/h i to mnie zaczęli wyprzedzać.
Bo tak normalnie jak się leci osobówką, to raczej to ja wyprzedzam i mi się cały czas towarzystwo zmienia i tego się nie widzi.

Trudno powiedzieć czy to co oglądałem to z głupoty - raczej stawiam na brak umiejętności, czasami strach, nerwowość itp.

Data: 2010-10-14 01:20:02
Autor: Adam P³aszczyca
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Dnia Wed, 13 Oct 2010 20:46:38 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):

Trudno powiedzieæ czy to co ogl±da³em to z g³upoty - raczej stawiam na brak umiejêtno¶ci, czasami strach, nerwowo¶æ itp.

Je¶li siê zastanmowisz nad ty, ile sekund po¶wiêca siê na kursje PJ na
wyprzedzanie, to bêdziesz mia³ odpowied¼. --

Data: 2010-10-14 00:19:33
Autor: to
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
begin Adam PÅ‚aszczyca
Jeśli się zastanmowisz nad ty, ile sekund poświęca się na kursje PJ na
wyprzedzanie, to będziesz miał odpowiedź.

Ja na kursie wyprzedzałem za miastem RAZ. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-24 14:04:47
Autor: Adam P³aszczyca
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
Dnia 14 Oct 2010 00:19:33 GMT, to napisa³(a):

Je¶li siê zastanmowisz nad ty, ile sekund po¶wiêca siê na kursje PJ na
wyprzedzanie, to bêdziesz mia³ odpowied¼.

Ja na kursie wyprzedza³em za miastem RAZ. ;-)

To jeste¶ i tak szczê¶ciarzem. --

Data: 2010-10-14 09:21:40
Autor: ALi
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
Dnia 13-10-2010 o 20:46:38 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam>  napisa³(a):

W dniu 2010-10-13 13:49, to pisze:
begin J.F.

Niestety - ale to chec szybkiej jazdy prowadzi do wyprzedzania.

Ale do wyprzedzania bez widoczno¶ci potrzebna jest jeszcze g³upota.

To co ludzie potrafi± nawywijaæ przy wyprzedzaniu, to ja siê przekona³em  dopiero jak zacz±³em je¼dziæ z lawet± 70-80km/h i to mnie zaczêli  wyprzedzaæ.
Bo tak normalnie jak siê leci osobówk±, to raczej to ja wyprzedzam i mi  siê ca³y czas towarzystwo zmienia i tego siê nie widzi.

Trudno powiedzieæ czy to co ogl±da³em to z g³upoty - raczej stawiam na  brak umiejêtno¶ci, czasami strach, nerwowo¶æ itp.

Raz widzia³em tak± g³upotê z tirem i busem, który tego tira wyprzedza³.  Fakt,
¿e zacz±³ na kawa³ku d³u¿szej prostej, ale nie zakoñczy³o siê przed  zakrêtem.
Kierowca busa nie odpu¶ci³ do samego koñca. Skoñczy³o siê na tym, ¿e  osobowy
mercedes jad±cy z przeciwka zatrzyma³ siê szczê¶liwie na skrawku miêdzy  jezdni±
a rowem.

--
Pozdr.

Data: 2010-10-13 23:09:01
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prêdkoœæ?!
On 13 Oct 2010 11:49:14 GMT,  to wrote:
begin J.F.
Niestety - ale to chec szybkiej jazdy prowadzi do wyprzedzania.

Ale do wyprzedzania bez widoczno¶ci potrzebna jest jeszcze g³upota.

Owszem, ale czasami czlowiekowi sie nie chce hamowac jak juz sie
rozpedzil, no i przyzwyczajenie go cisnie :-)

J.

Data: 2010-10-13 13:44:20
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i945hr$oou$1news.onet.pl...
[...]

Nie - to chęć szybszej jazdy niż wyprzedzany, albo takiej samej, ale z przodu prowadzi do wyprzedzania.
Osobiście próbuję wyprzedzić każdego klocka przez którego nie widzę drogi przed nim, nawet jeśli jego prędkość mi odpowiada.
Choć pewnie w dużej mgle bym się nie odważył na taki manewr.

Data: 2010-10-14 01:18:37
Autor: Adam P³aszczyca
Jaka, ku*wa, prêdko¶æ?!
Dnia Wed, 13 Oct 2010 13:44:20 +0200, Cavallino napisa³(a):

Nie - to chêæ szybszej jazdy ni¿ wyprzedzany, albo takiej samej, ale z przodu prowadzi do wyprzedzania.
Osobi¶cie próbujê wyprzedziæ ka¿dego klocka przez którego nie widzê drogi przed nim, nawet je¶li jego prêdko¶æ mi odpowiada.

A ja dodam ka¿dego kapelusza - to jest realne zagro¿enie, wolê mieæ go za
sob± i to daleko. --

Data: 2010-10-14 23:09:19
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prêdkoœæ?!
On Thu, 14 Oct 2010 01:18:37 +0200,  Adam P³aszczyca wrote:
[...]

A potem przelatuje przez row, demolujac przy tym tira :-P

J.

Jaka, ku*wa, prędkość?!