Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jaka, ku*wa, prÄ™dkość?!

Jaka, ku*wa, prędkość?!

Data: 2010-10-13 03:36:36
Autor: empe
Jaka, ku*wa, prędkość?!

Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości news:4cb43531$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
Kierujący busem, przewożąc nadmierną liczbę pasażerów, podejmuje przy bardzo ograniczonej widoczności ryzyko manewru wyprzedzania. Dochodzi do zderzenia czołowego z ciężarówką, w wyniku którego ginie 18 osób. Prokuratura dopuszcza jeszcze jako przyczynę również awarię pojazdu.
Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
"możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...
No, ludzie...


Byc moze jednak jest cos na zeczy...


http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html


--
empe

Data: 2010-10-13 09:53:14
Autor: R2r
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-13 03:36, empe pisze:

Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości
news:4cb43531$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
KierujÄ…cy busem, przewoĹĽÄ…c nadmiernÄ… liczbÄ™ pasaĹĽerĂłw, podejmuje przy
bardzo ograniczonej widoczności ryzyko manewru wyprzedzania. Dochodzi
do zderzenia czołowego z ciężarówką, w wyniku którego ginie 18 osób.
Prokuratura dopuszcza jeszcze jako przyczynÄ™ rĂłwnieĹĽ awariÄ™ pojazdu.
Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
"możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...
No, ludzie...


Byc moze jednak jest cos na zeczy...


http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html



Może przeczytaj o czym pisałem...


--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2010-10-13 09:54:54
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Użytkownik "empe" <aaaa@smieci.tu> napisał w wiadomości news:

Byc moze jednak jest cos na zeczy...


http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html

Nie, to jest niemoĹĽliwe, przecieĹĽ samochody czym starsze tym lepsze.
Więc nic nie może być na RZECZY.

Data: 2010-10-13 13:54:28
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędkość?!
UĹĽytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Użytkownik "empe" <aaaa@smieci.tu> napisał w wiadomości news:
Byc moze jednak jest cos na zeczy...
http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html
Nie, to jest niemoĹĽliwe, przecieĹĽ samochody czym starsze tym lepsze.
Więc nic nie może być na RZECZY.

Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut, wiec skad jakies takie wnioski.
Tobie punkt siedzenia przeslania punkt widzenia.

A artykulik ciekawy. Z jednej strony nie dziwi ze obciazenie zmienia zachowanie, z drugiej - ciekawe na ile naprawde drastycznie.
Bo z drugiej strony mi sie wydaje ze w wielu przypadkach roznica powinna byc minimalna - wzrasta masa, wzrasta nacisk, wzrasta tarcie - i wszystko proporcjonalnie, wiec przyspieszenie zostaje.

Hm, musialbym dokladnie popatrzec .. ale czy dodatkowi pasazerowie nie powinni miec na starego fiata mniejszego wplywu niz na kompaktowego golfa ? Czy w sumie to w obu jednak ci z tylu na tylnej osi siedza.

Mysle ze jednak tu dziala presja kolegow [szybciej szybciej] plus brak umiejetnosci - i to nie rajdowych tylko zwyklej oceny bezpiecznej predkosci i spokojnej jazdy po luku.  I mlodziez konczy na drzewie, a starszy kierowca nie - nawet gdy jedzie z paroma osobami.

J.

Data: 2010-10-13 13:55:43
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i946le$spp$1news.onet.pl...
UĹĽytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Użytkownik "empe" <aaaa@smieci.tu> napisał w wiadomości news:
Byc moze jednak jest cos na zeczy...
http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html
Nie, to jest niemoĹĽliwe, przecieĹĽ samochody czym starsze tym lepsze.
Więc nic nie może być na RZECZY.

Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,

Nie piszÄ… mĂłwisz?
Pewnie jeĹĽdĹĽÄ… 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)

Data: 2010-10-13 17:55:49
Autor: Czarek Daniluk
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-13 13:55, Cavallino pisze:

Nie piszÄ… mĂłwisz?
Pewnie jeĹĽdĹĽÄ… 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)


Eeeeeeeee, kant na drodze to juĹĽ rarytas ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-13 23:07:08
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędkość?!
On Wed, 13 Oct 2010 13:55:43 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Nie, to jest niemożliwe, przecież samochody czym starsze tym lepsze.
Więc nic nie może być na RZECZY.
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie pisz± mówisz?
Pewnie jeżdż± 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)

Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

J.

Data: 2010-10-13 23:27:03
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędko�ć?!
W dniu 2010-10-13 23:07, J.F. pisze:
On Wed, 13 Oct 2010 13:55:43 +0200,  Cavallino wrote:
UĹĽytkownik "J.F."<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
UĹĽytkownik "Cavallino"<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Nie, to jest niemoĹĽliwe, przecieĹĽ samochody czym starsze tym lepsze.
Więc nic nie może być na RZECZY.
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie piszÄ… mĂłwisz?
Pewnie jeĹĽdĹĽÄ… 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)

Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

Tu akurat nowe auta będą lepsze.

Po pierwsze teraz się robi dużo twardsze zawiasy, które lepiej znoszą większe obciążenia.
Do tego dziś chyba w każdym samochodzie jest EBD, a kiedyś to nawet korektory reagujący na nacisk zawieszenia to była rzadkość.
O innych ABS i ESP nie mĂłwiÄ…c.

Data: 2010-10-14 22:55:51
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
On Wed, 13 Oct 2010 23:27:03 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2010-10-13 23:07, J.F. pisze:
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie pisz± mówisz?
Pewnie jeżdż± 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)
Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

Tu akurat nowe auta będ± lepsze.
Po pierwsze teraz się robi dużo twardsze zawiasy, które lepiej znosz± większe obci±żenia.

Zaraz, a kto narzeka na to twarde niemiecke zawieszenie ?
Do tego dzi¶ chyba w każdym samochodzie jest EBD, a kiedy¶ to nawet korektory reaguj±cy na nacisk zawieszenia to była rzadko¶ć.
O innych ABS i ESP nie mówi±c.

Tu mozesz miec troche racji.

J.

Data: 2010-10-14 23:25:37
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
W dniu 2010-10-14 22:55, J.F. pisze:
On Wed, 13 Oct 2010 23:27:03 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2010-10-13 23:07, J.F. pisze:
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie pisz± mówisz?
Pewnie jeżdż± 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)
Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

Tu akurat nowe auta będ± lepsze.
Po pierwsze teraz się robi dużo twardsze zawiasy, które lepiej znosz±
większe obci±żenia.

Zaraz, a kto narzeka na to twarde niemiecke zawieszenie ?

No jak kto¶ akurat ma do odwiezienia 8 osób z dyskoteki, to wtedy taki zawias będzie jak znalazł.

Data: 2010-10-14 00:08:27
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pq7cb61ijomdbue6c0mk5mvhh20rr5q1ob4ax.com...
On Wed, 13 Oct 2010 13:55:43 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Nie, to jest niemożliwe, przecież samochody czym starsze tym lepsze.
Więc nic nie może być na RZECZY.
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie pisz± mówisz?
Pewnie jeżdż± 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)

Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

Ja się nie dziwię że ciężko się z Tob± dogadać, je¶li aż tak nie rozumiesz co czytasz.
Współczuję.

Data: 2010-10-14 23:02:50
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
On Thu, 14 Oct 2010 00:08:27 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie pisz± mówisz?
Pewnie jeżdż± 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)
Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

Ja się nie dziwię że ciężko się z Tob± dogadać, je¶li aż tak nie rozumiesz co czytasz. Współczuję.

Zaraz - przegapilem opis jak to pojechali nowka sztuka i tam nie ma
zadnej roznicy jedna osoba czy 6 w srodku ? Czy moze ty wyciagasz jakies wnioski z "Już po chwili czuję, jak
wielki postęp dokonał się w motoryzacji w ci±gu 26 lat" ?

J.

Data: 2010-10-14 23:18:19
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:fpreb6lauh55mpeqpsj5uaarhts6982ckk4ax.com...
On Thu, 14 Oct 2010 00:08:27 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut,
Nie pisz± mówisz?
Pewnie jeżdż± 26 letnim Golfem i kanciakiem przez czysty przypadek. ;-)
Ale cos pisza ze nowsze sa lepsze ? Nic.

Ja się nie dziwię że ciężko się z Tob± dogadać, je¶li aż tak nie rozumiesz
co czytasz. Współczuję.

Zaraz - przegapilem opis jak to pojechali nowka sztuka i tam nie ma
zadnej roznicy jedna osoba czy 6 w srodku ?

Zdecydowanie przegapiłe¶ że porównywali do prowadzenia się współczesnych pojazdów.

Data: 2010-10-15 00:10:15
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
On Thu, 14 Oct 2010 23:18:19 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Ja się nie dziwię że ciężko się z Tob± dogadać, je¶li aż tak nie rozumiesz
co czytasz. Współczuję.

Zaraz - przegapilem opis jak to pojechali nowka sztuka i tam nie ma
zadnej roznicy jedna osoba czy 6 w srodku ?

Zdecydowanie przegapiłe¶ że porównywali do prowadzenia się współczesnych pojazdów.

Przeczytalem sobie jeszcze raz .. i znow nie zauwazylem zeby
sprobowali pokonac te trase nowszym autem. Wsrod zachwytow nad tymi nowoczesnymi autami, narzekaniami na waskie
opony i brak abs mozna wyczytac jednak zdania godne TVN:

"Niewiarygodne, ile można wycisn±ć z 26-letniego auta."

"Volkswagen mija cztery słupki i dopiero o pi±ty lekko zahacza
zderzakiem."

"A teraz duma polskiej motoryzacji. Ogromne przechyły w łukach czyni±
jej przejazd jeszcze bardziej spektakularnym. Cienkie oponki
kompletnie nie nadaj± się do takich popisów. Mimo że tył auta miota
się coraz silniej na boki, Wojtkowi udaje się potr±cić tylko ostatni,
ósmy, słupek."

No i sam juz nie wiem co sie dziennikarzynom wydaje a co obiektywnie
lepsze :-P

J.

Data: 2010-10-15 00:33:57
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Przeczytalem sobie jeszcze raz .. i znow nie zauwazylem zeby
sprobowali pokonac te trase nowszym autem.

Znaczy nie wierzysz że zachowałyby się lepiej i ż±dasz dowodu?
Bo oni przyjęli to za pewnik.

A test dotyczył czego innego, że przeładowany dwudziestolatek jest niekierowalny nawet przez fachowca, a co dopiero przez smyka który niedawno prawko zrobił.

Data: 2010-10-15 12:45:08
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
Przeczytalem sobie jeszcze raz .. i znow nie zauwazylem zeby
sprobowali pokonac te trase nowszym autem.

Znaczy nie wierzysz że zachowałyby się lepiej i ż±dasz dowodu?
Bo oni przyjęli to za pewnik.

A ja juz taki niedowiarek jestem ze nie wierze w pewniki, a nawet nie bardzo wierze w testy ktorych sam nie przeprowadzilem.

A test dotyczył czego innego, że przeładowany dwudziestolatek jest niekierowalny nawet przez fachowca, a co dopiero przez smyka który niedawno prawko zrobił.

Ale czy mi sie wydaje ze wyciagnales z tego wniosek ze przeladowane nowka sztuka z salonu jest kierowalna ?

No owszem, jak ma ESP, to moze troche lepiej. Tylko troche, bo ESP moze zapobiegnie jakiemus piruetowi, ale cudow nie dziala :-)

J.

Data: 2010-10-15 12:59:59
Autor: Cavallino
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i99bbl$b19$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
Przeczytalem sobie jeszcze raz .. i znow nie zauwazylem zeby
sprobowali pokonac te trase nowszym autem.

Znaczy nie wierzysz że zachowałyby się lepiej i ż±dasz dowodu?
Bo oni przyjęli to za pewnik.

A ja juz taki niedowiarek jestem ze nie wierze w pewniki, a nawet nie bardzo wierze w testy ktorych sam nie przeprowadzilem.


Ale to już nie mój, ani autorów testu problem.


A test dotyczył czego innego, że przeładowany dwudziestolatek jest niekierowalny nawet przez fachowca, a co dopiero przez smyka który niedawno prawko zrobił.

Ale czy mi sie wydaje ze wyciagnales z tego wniosek ze przeladowane nowka sztuka z salonu jest kierowalna ?

Wydaje Ci się.

Data: 2010-10-16 23:37:57
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
W dniu 2010-10-15 00:10, J.F. pisze:

"A teraz duma polskiej motoryzacji. Ogromne przechyły w łukach czyni±
jej przejazd jeszcze bardziej spektakularnym. Cienkie oponki
kompletnie nie nadaj± się do takich popisów. Mimo że tył auta miota
się coraz silniej na boki, Wojtkowi udaje się potr±cić tylko ostatni,
ósmy, słupek."

Zależy co chcesz badać.

Z jednej strony może być tak że VW jechał szybciej, a "duma" wolniej.
Bo VW sprawia lepsze wrażenie niż faktycznie się prowadzi, a 125p przeciwnie.

I tu pytanie - co lepsze?

Data: 2010-10-13 20:28:20
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-13 13:54, J.F. pisze:

A artykulik ciekawy. Z jednej strony nie dziwi ze obciazenie zmienia
zachowanie, z drugiej - ciekawe na ile naprawde drastycznie.
Bo z drugiej strony mi sie wydaje ze w wielu przypadkach roznica powinna
byc minimalna - wzrasta masa, wzrasta nacisk, wzrasta tarcie - i
wszystko proporcjonalnie, wiec przyspieszenie zostaje.

Im cięższy samochód tym mniejszy wpływ na jego stabilność mają amortyzatory i stabilizatory.
Do tego jak zawieszenie już nie nowe, a sprężyny udeptane, to wystarczą z tyłu dwie osoby i już się tył zacznie odbijać na odbojach, a takie atrakcje przy wyższej prędkości to już problemy.
No i pasażerowie podnoszą środek ciężkości, więc wszystko zaczyna się bardziej bujać na boki.

Co do wniosków to zgadzam się że samochód który z pustą tylną kanapą będzie jeszcze zdecydowanie podsterowny, z pełną tylną kanapą może już wystawić tył na zakręcie, zwłaszcza jak pomoże w tym jakaś nierówność.

Mysle ze jednak tu dziala presja kolegow [szybciej szybciej] plus brak
umiejetnosci - i to nie rajdowych tylko zwyklej oceny bezpiecznej
predkosci i spokojnej jazdy po luku.

To by tłumaczyło zjawisko tylko do pewnego stopnia.
Bo kierowca mając dwóch kolegów na pokładzie będzie już świrował równie mocno jak wtedy kiedy kolegów będzie miał na pokładzie czterech.

Data: 2010-10-14 23:08:02
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędkość?!
On Wed, 13 Oct 2010 20:28:20 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2010-10-13 13:54, J.F. pisze:
Mysle ze jednak tu dziala presja kolegow [szybciej szybciej] plus brak
umiejetnosci - i to nie rajdowych tylko zwyklej oceny bezpiecznej
predkosci i spokojnej jazdy po luku.

To by tłumaczyło zjawisko tylko do pewnego stopnia.
Bo kierowca maj±c dwóch kolegów na pokładzie będzie już ¶wirował równie mocno jak wtedy kiedy kolegów będzie miał na pokładzie czterech.

A sa jakies statystyki sugerujace ze w 3 mlodziencow jedzie sie
bezpieczniej niz w 4 ? J.

Data: 2010-10-14 23:23:27
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędko�ć?!
W dniu 2010-10-14 23:08, J.F. pisze:

To by tłumaczyło zjawisko tylko do pewnego stopnia.
Bo kierowca mając dwóch kolegów na pokładzie będzie już świrował równie
mocno jak wtedy kiedy kolegów będzie miał na pokładzie czterech.

A sa jakies statystyki sugerujace ze w 3 mlodziencow jedzie sie
bezpieczniej niz w 4 ?

No ten z artykułu powołuje się na jakiś Kanadyjczyków którym wyszło że "im więcej rówieśników wiozą, tym bardziej niebezpiecznie prowadzą".

Tyle że to oczywiście już jest piąta pochodna po danych statystycznych i równie dobrze może być legendą.

Data: 2010-10-15 00:12:37
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
On Thu, 14 Oct 2010 23:23:27 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2010-10-14 23:08, J.F. pisze:
To by tłumaczyło zjawisko tylko do pewnego stopnia.
Bo kierowca maj±c dwóch kolegów na pokładzie będzie już ¶wirował równie
mocno jak wtedy kiedy kolegów będzie miał na pokładzie czterech.

A sa jakies statystyki sugerujace ze w 3 mlodziencow jedzie sie
bezpieczniej niz w 4 ?
No ten z artykułu powołuje się na jaki¶ Kanadyjczyków którym wyszło że "im więcej rówie¶ników wioz±, tym bardziej niebezpiecznie prowadz±".
Tyle że to oczywi¶cie już jest pi±ta pochodna po danych statystycznych i równie dobrze może być legend±.

Albo skutek tego ze jak samochod z 5 mlodziencami przywali w drzewo to
jest 5 trupow, a jak z trzema to tylko 3 :-P

Bo danych ilu mlodziencow dojezdza calo do domu to chyba nie maja.

J.

Data: 2010-10-16 23:40:05
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
W dniu 2010-10-15 00:12, J.F. pisze:

Albo skutek tego ze jak samochod z 5 mlodziencami przywali w drzewo to
jest 5 trupow, a jak z trzema to tylko 3 :-P

Całkiem możliwe.
Pomylenie przyczyny ze skutkami to częsta przypadło¶ć wszelakiej "dziennikarskiej" statystyki.

Data: 2010-10-13 23:05:53
Autor: LEPEK
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-13 03:36, empe pisze:


http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html


Aha, Calibra +8 osób załogi i 200 km/h. Musiało być z 10 km prostej z górki ;]

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

Data: 2010-10-13 23:23:30
Autor: Tomasz Pyra
Jaka, ku*wa, prędkość?!
W dniu 2010-10-13 23:05, LEPEK pisze:
W dniu 2010-10-13 03:36, empe pisze:


http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.html


Aha, Calibra +8 osób załogi i 200 km/h. Musiało być z 10 km prostej z
gĂłrki ;]

To pewnie stary dziennikarski sposób określania pojazdu po tym, na jakiej wartości zatrzymała się wskazówka prędkościomierza. Chyba uczą tej precyzyjnej metody na studiach dziennikarskich.

Tzn. niby nie ma przeciwskazań żeby taką Calibrę konkretnie zdłubać, ale do 200km/h nie pasuje ten kierowca uciekający z miejsca wypadku.

No chyba że 200 to jechali z tej 10km prostej z górki, a z zakrętu wypadki przy 60, no to może.

Data: 2010-10-13 23:32:01
Autor: jerzu
Jaka, ku*wa, prędko¶ć?!
On Wed, 13 Oct 2010 23:23:30 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:


No chyba że 200 to jechali z tej 10km prostej z górki, a z zakrętu wypadki przy 60, no to może.

Tam jest raczej płasko jak na stole bilardowym.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2010-10-13 23:29:05
Autor: jerzu
Jaka, ku*wa, prędko¶ć?!
On Wed, 13 Oct 2010 23:05:53 +0200, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Aha, Calibra +8 osób załogi i 200 km/h. Musiało być z 10 km prostej z górki ;]

Na pms Lanosy 1.6 lataj± 200 km/h, Calibra nie może? ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2010-10-14 00:03:49
Autor: J.F.
Jaka, ku*wa, prędkość?!
On Wed, 13 Oct 2010 23:29:05 +0200,  jerzu wrote:
On Wed, 13 Oct 2010 23:05:53 +0200, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:
Aha, Calibra +8 osób załogi i 200 km/h. Musiało być z 10 km prostej z górki ;]

Na pms Lanosy 1.6 lataj± 200 km/h, Calibra nie może? ;)

Calibra przegrala wyscig z lanosem, o ile prawidlowo te historie
pamietam :-)

J.

Data: 2010-10-14 07:55:55
Autor: Seba
Jaka, ku*wa, prędkość?!
Dnia Thu, 14 Oct 2010 00:03:49 +0200, J.F. napisał(a):

Na pms Lanosy 1.6 lataj± 200 km/h, Calibra nie może? ;)

Calibra przegrala wyscig z lanosem, o ile prawidlowo te historie
pamietam :-)

Ta, gadajcie dalej a zaraz RoMan Wam wytłumaczy jak to było NAPRAWDĘ ;)


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Jaka, ku*wa, prędkość?!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona